|

"فلور خانم" از خارج اومده با عکسای خفنش همه رو زخمی کرد؛ دِلبر خوبی شدی ها!

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر جذاب ایرانی است که در آملان زندگی می کند اما چند روزی می شود که به ایران آمده و استوری را از عکس هایش پُر کرده!

لینک کوتاه کپی شد

فلور نظری بازیگر 53 ساله یرانی می باشد که مدت هاست از عرصه هنر و بازی دور شده اما به جاش تا دلتون بخواد تو اینستا و مجازی قرتی بازی داره و خوش آب و رنگه!

به گزارش«شایانیوز» فلور نظری تا به حال در فیلم و سریال ها زیادی ایفای نقش داشته اما مثل خیلی از بازیگرای دیگه چون همیشه مخاطب او را با چهره هایی ساده و آرام دیده، زندگی و استایل واقعی فلور خانم شاید کمی تعجب آور باشه! اما واقعیت امر همینه که خانم خانما در آلمان زندگی میکنه و زمین تا آسمان هم با نقش ها فرق داره.

از این ها که بگذریم فلور نظری همیشه در آلمان با کلاه و موهای باز پست و اسوری میزاشت اما چند روزی میشه که خانم بازی را با روسری می بینیم که این نشون دهنده ایران اومدن اوست. وی در حال حاضر لاهیجان در حال گشت و گذار می باشد و مثل همیشه هم تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید.

فلور نظری

فلور نظری

همانطور که از تصاویر خنده روی و ملات فلور خانم متوجه شدید این بانوی عزیز ظاهرا روجیه خوبی دارند و اغلب هم در حال گشذرانی در طبیعت هستند حالا چه خارج باشن چه ایران!

فلور نظری در دهه ششم سن و سال خود به سر میبرد اما با این حال به دلیل سبک زندگی و البته عمل های زیبایی که بر روی چهره اش انجام داده ، هنوزم خوشگل و جوان به نظر میرسه. این بازیگر زن ظاهرا برای یلدا به ایران آمده که البته قبلا هم گفته بود شش ماه سال رو در ایران هستش و شش ماه دیگر را در آلمان.

فلور نظری

فلور نظری

اما تک پسر و عروس فلور نظری در آلمان زندگی می کنند و از آن جایی که معلوم است خانم بازیگر مجرد نیز می باشد و متارکه کرده است او نیز همراه با این زوج جوان زندگی می کند. فلور علاقه و دلبستگب فراوانب به پسرش دارد که این را از عکس و فیلم های خانم بازیگر با فرزندش میتوان به راحتی فهمید.

آلمان ظاهرا خانه دوم این بازیگر زن می باشد و اغلب هم برای اینکه برگشتش به ایران با مشکل روبرو نشود، کلاه و یا سربندی کوچک همیشه به سر دارد که بیشتر جنبه اکسسوری در استایلش را دارد تا حجاب!

پسر و عروس فلور نظری پسر و عروس فلور نظری
فلور نظری و پسرش فلور نظری و پسرش

لایو جنجالی فلور خانم

فلور نظری مدتی پیش در یک مصاحبه در لایو اینستاگرام شرکت کرد که جنجال‌های بسیاری را به دنبال داشت، ایشان در این مصاحبه روسری خود را به سبک خاصی به سر کرده بودند که همین مسئله حواشی زیادی در مورد حجاب این بازیگر سینما و تلوزیون به راه انداخت.

حالا خانم بازیگر در پاسخ به این صحبت ها ویدیویی از خود منتشر کرد.

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 53 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. او برخلاف سن و سالش روحیه و چهره جوان و شادابی دارد.

فلور نظری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها