|

دونفره های "ساره بیات" با شوهر جانش؛ خانم بازیگر با گلزار خوب خوشگل میکنیا!

sare bayat shayanews

ساره بیات بازیگر معروف ایرانی و از کم حاشیه ترین های سینماست که به تازگی به مناسبت یلدا عکسی دو نفره اما نه چندان جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

ساره بیات بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که ابتدا در فیلم خفن "جدایی نادر از سیمین" دیده شد اما آنچنان تو چشم نرفت ولی با بازی در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" بسیار مشهور و البته شناخته شد.

به گزارش«شایانیوز» آنگونه که از شخصیت و زندگی خانم بازیگر معلوم است در رفاه مال به سر می برد. وی از هنرمندان بی حاشیه ای است که ترجیح می دهد با استعدادش در عرصه بازی و هنر شناخته شد نه حواشی و موارد اینستایی!

از این ها که بگذریم ساره بیات به تازگی با علیرضا افکاری ازدواج کرده و ظاهرا زندگی آرام و خوشی هم دارند. خانم بازیگر به مناسبت یلدا تصویری دو نفره همراه با آقای شوهر منتشر کرد که رنگ و لعاب نداشته ی عکس و موهای ژولیده ساره کمی با انتقاد کاربران همراه شد و عکس را بی روح خطاب کرند، ازون طرفم به ریش بلند علیرضا افکاری گیر دادند!

ناگفته نماند علیرضا افکاری موزیسین نیز می باشد.

ساره بیات و همسرش

خواهر ساره بیات، سروین بیات می باشد که چند سالی است با رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و در هلند زندگی می کنند. این زوج هم بسیار آرام و دوست داشتنی هستند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. در ادامه پستی که خانم بازیگر برای خواهر و آقای فوتبالیست منتشر کرده است را مشاهده می کنید.

رضا قوچان نژاد و سروین بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات و اندیشه فولاوند
ساره بیات و اندیشه فولاوند

اما علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

این زوج اردیبهشت امسال و بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند.

ساره بیات و همسرش

 ساره بیات

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

ساره+بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    همیشه رنگ تیره مثل نسکافه ایی یا مشکی به خانومها گندمی بیشتر از رنگهای بلوند میاد چرا موهاتون بلوند میکنین اونم بدون آرایش خیلی بی روح و مریض مانند میشین

    • فاطمه ارسالی در

      بهت ربط نداره الکی نظر نده

  • I'm efi ارسالی در

    ب تو چه؟؟

  • یه بنده خدا ارسالی در

    اخه به شما چه ربطی داره که این خانم چرا جلوی کی خوشگل میشه؟خوده شما دوست نداری جلوی دوستان و آشنایان زیبا و خوب بگردین؟همون جور که شما می خوای این بنده خدا هم دوست داشته جلوی همکارش زیبا به نظر برسه.

    • ناشناس ارسالی در

      به شما چه به هیچکس هیچ ربطی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    بابا اینا چشون شده نمیدونن زیر این پوست زیبای که آفریده فقط آخرش یه مشت استخوان که اونم روزی پوسیده میشه

    • فاطمه ارسالی در

      خدا نکنه به تو چه به هیچکس هیچ ربطی نداره چرا الکی نظر میدید

  • ناشناس ارسالی در

    ساره عزیزم خیلی برام عزیزی موی مشکی خیلی خیلی بهت میاد عزیزم بنظرم موهاتو دوباره مشکی کن😘

  • محمدببب ارسالی در

    بازیگری احمد پور مخبر رو بیشتر قبول دارم

  • ناشناس ارسالی در

    خدالعنتتون کنه به شما چه عوضیا اینقدر بگید تا زندگی این بدبختم ازهم بپاشه

    • فاطمه ارسالی در

      کی میخواد بگه تا با خاک یکسانش کنم

  • مهسا ارسالی در

    خانم بیات عشقههههه
    فضولی و حسودی نکنید

  • جهانگیر بنی مهد ارسالی در

    درود
    سرکار خانم ساره بیات یک هنرپیشه حرفه ای و بسیار خوب است .با عاشقانه خیلی معروف شد .خیلی نقش شأن را خوب بازی کردند ...لطف کنید نامهربانی نکنید به زندگی شخصی افراد دخالت نداشته باشید .هنرمندان الگوی جوانان هستند .این چند هنرمند خوب را قدر بدانیم و بداریم .آرزوی خوشبختی و سلامتی خانم ساره بیات را خداوند منان خواستاریم.
    برقرار باشید .

  • فتحلی ارسالی در

    آخه به شماچه مگه فضولید توزندگی شخصی مردم سرک می کشین بدکاری کردن هنرنمایی کردن یک عمر سرگرمتون کردن چقدر بیکاری شماها😶😶😶

  • ناشناس ارسالی در

    ساره بیات جان دوست دارم
    خواهرم موفق باشی

  • ناشناس ارسالی در

    هروز مرور میکنم ببینم خسته نمیشید انقد دوربیناتون رو این و اون روشن آخه نمیدونم مگه اون توقبرتو یا تورو تو قبر اون میزارن ک انقد حاشیه دنبال .....
    خدایی خودتون تو آیینه ب خودتون نگاه میکنین ناراحت نمیشین از این کارایی ک میکنین متاسفم برا خودم ک تو چه عصری با چه کسایی دارم صبح شب وشب صبح میکنم

    • فاطمه ارسالی در

      حرف دهنتو بفهم خدا نکنه عه آخرین بارت باشه اینطوری نظر میدی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم آخه به شما چه😒😐

  • ممل ارسالی در

    عمریست گرفتارحرفیموکاردیگران نیست منفعتی درقیلوقال دیگران ای دیگران من نگرانم نگران دیگه واقعاًِ لقه لقه ان گنج گران..

  • ناشناس ارسالی در

    ته چهره ای شبیه آشواریا داره وقتی یکم زیادآرایش میکنه

  • نام ارسالی در

    حس میکنم بارداره

  • ناشناس ارسالی در

    اینهمه پسر جوون و خوش تیپ... ساره حیف شد. دختر به این نازی یه شوهر خوش تیپ میخواست. البته ساره جوونم یه کم سنش بالاس.ولی خب زن خوشگلیه. خوشبحال همسرش.

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا حرف الکی نزنید ساره جونم سنی نداره و با هرکسی که دوست داره زندگی میکنه یعنی چی حیف شد حرف دهنتو بفهم طرفتارای ساره خانومم مثل کوه پشتشن حرف بیخودی نزن

  • ناشناس ارسالی در

    ساره مث همیشه خوشگل ، خوش استایل و دوسداشتنی... چه ارایش بکنه چه نکنه خوشگله. مث اکثر دخترا نیس که بخواد با ارایش غلیظ زشتی شو بپوشونه و خودشو باصطلاح زیبا کنه. ساره ازین جنس دخترا نبوده الانم که ازونا نیستش. منکه واقعا دوسش دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها