|

مهمونی خصوصیِ "شاهرخ خان استخری" با خانومای خوشگل؛ مو بلونده چه جذابیه!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اسختری است که به مناسبت شب یلدا عکسی خانوادگی و ناز منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شاهرخ استخری بازیگر معروف و پرطرفدار ایرانی است که بعد از بازی در سریال "دلنوازان" و بعد هم "فاصله ها" در نقش های اول، به شهرت رسید و کِراش بسیاری از دختران جوان شد.

به گزارش«شایانیوز» اما شاهرخ خان استخری چند سالی می شود که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات نیز هستند. این زوج جوان هر دو پیج اینستاگرامی دارند و تا دلتان بخواهد فعال و اکتیو هم هستند و راه به راه از خود و یا دختراشون عکس پست و استوری میکنند. البته سپیده خانم حالا دیگر با انتشار تصاویر داف طور خود و دخترای کوچولو و خوشگلش و البته شهرت آقای شوهر، توانست اینستاگرام خود را بالا ببر و حالا تبدیل به یک بلاگر تمام عیار شده که با تبلیغات فراوان درآمد خوبی هم دارد.

این خانواه در شرایط مالی بسیار خوبی به سر میبرند به همین دلیل تفریحات و استایل های جذاب زیادی هم دارند. در ادامه پست یلدایی سپیده بزمی پور را مشاهده می کنید که ظاهرا سفره یلدایشان را کات کرده اند اما مثل همیشه آقای بازیگر سِت خانومای خونه رو به هم زده!

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند و لحظه ای از خود و یا خانواده شان پست و استوری می گذارند.

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

آقای بازیگر: قبلا زنم جنبه نداشت!

اما کمی هم از نظریه شاهرخ استخری درباره همسرش و ورود به فضای مجازی بگوییم. مدتی پیش ویدیویی از لایو شاهرخ استخری منتشر شد که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. 

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

شاهرخ استخری

شغل دوم و البته پردرآمد آقای بازیگر

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند.

یکی از شعب در مجتمع آرتمیس است، شعبه ای دیگر در مجتمع گلستان و یک شعبه هم در زعفرانیه! با توجه به اینکه طلافروشی شغل پردرآمدی است باید هم آقای بازیگر نقش بازی کردن را کنار بگذارد و کم کار شود.

ناگفته نماند اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

شاهرخ استخری

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

ناگفته نماند سپیده خانم در اوایل فعالیتش در اینستاگرام تنها از دخترانش و آقای شوهر عکس منتشر میکرده و ظاهرا هنوز مجوز انتشار تصاویر خود را نداشته اما به مرور این مسئله نیز حل شده و حالا به یکی از اکتیو ترین بلاگر های اینستایی تبدیل شده است.

سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    شاهرخ استخری با این هیکل قناسش چه فکری میکنه داری برا خودت دست از این ادا اطفالها بردار با زنت مردم نون شب ندارن

  • ناشناس ارسالی در

    حیف نیست خانم به این با وقاری تصویرش رو پخش میکنی آقا شاهرخ برای خودت زندگی کن تحت هیچ شرایطی اجازه ندید دبگران روی اعتقادادتون تاثیر بزارن چون این کاروان زود گذره روی دخترای گلتون رو ببوسید

  • هرکس ارسالی در

    بروبابا

  • همتا ارسالی در

    چی بگم نمیدونم اسمشو باید چی گذاشت فخر فروشی یا هرچیز دیگه ای فقط میدونم که اصلا این مدل کارا تو این وضعیته حاکم برجامعه ی ما جایز نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها