|

خوشگلاسیون "شبنم فرشادجو" شاخ همه رو درآورد؛ "قشنگ کوبیدی از نو ساختیا"

shabnam farshadjoo shayanews

شبنم فرشادجو بازیگر معروف ایرانی است که چهره ای میانسال دارد اما به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که کلی جوان تر و جذاب تر شه بود.

لینک کوتاه کپی شد

شبنم فرشادجو بازیگر شناخته شده ایرانی است که احتمالا بیشتر او را با بازی اش در سریال "گسل" و یا "مختارنامه" به یاد داشته باشید. وی هنرمندی فعال در شبکه های اجتماعی است که ظاهرا در قاب تلویزیون به دلیل نبود پیشنهاد کاری کمرنگ شده.

به گزارش«شایانیوز» شبنم فرشادجو زمان که کمبود شدید واکسن کرونا بود سریعا خود را به ارمنستان رساند و با انتشار تصویری شاد و خرم نشان داد که واکسنش را زده! البته این کار خانم بازیگر با انتقاد و حواشی زیادی همراه شد و خیلی ها هم از این حرکت و مخصوصا خنده خانم خانما بسیار ناراحت شدند.

از این ها که بگذریم او با وجود اینکه آنقدر ها بازیگر محبوبی نیست اما در اینستاگرام 556 هزار دنبال کننده دارد. شبنم فرشادجو به تازگی دو تصویر از خود پست کرد که شاخ کاربران و همکارانش را درآورد. او در این عکس ها با میکاپی غلیظ اما زیبا هستش که به کلی چهره اش را تغییر داده و در نگاه اول اصلا شاید او را نشناسید.

شبنم فرشادجو

حالا در کامنت های این تصاویر واکنش کاربران و فالوور ها یه طرف، واکنش همکاران خانم بازیگر یه طرف!

آقای بهرنگ علوی بازیگر سینما در نظرات نوشت: مبارک باشه 

کوبیدی چهار طبقه در آوردی 

شبنم فرشادجو

میکاپ خانم های معروف ترفند جدید کاسبی!

میکاپ های خفن در میان هنرمندان خانم توسط تیم های آرایشی و سالن ها خفن به نوعی تبلیغات جدید است که خیلی هم ترند شده. آن ها با دعوت از بازیگران و آرایش های فوق و العاده و جذاب و البته تغییر چهره شان ابتدا اون بازیگر رو به سمت خود میکشونند و بعد هم خانم معروف با انتشار تصویرش در پیج و تگ سالن برای میکاپ آرتیست جذب فالووری خفن می کند.

البته این راه و روش در صورتی که کار سالن خوب باشد بد نیست تازه خیلی هم در روند پیشرفت میکاپ کمک هم می کند.

شبنم فرشادجو

عکسی که آبروی خانم بازیگر رو به خطر انداخت!

شبنم فرشادجو بازیگر زن ایرانی است که تاکنون حواشی در اطرافش نبود و زندگی سالم و آرامی را طی می کرد. اما از مدتی پیش حاشیه ای برای او به وجود آمد . عکسی بی حجاب از این بازیگر در صفحه شخصی اش منتشر شد که به سرعت در شبکه های مختلف پخش شد.

او بلافاصله این عکس را برداشت و درباره آن توضیحاتی داد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

شبنم فرشادجو

واکنش شبنم فرشاد جو به انتشار عکس بی حجابش در مجازی

شبنم فرشاد جو عکسی از عذرخواهی یک مجله را گذاشت و نوشت:

همه می دونیم که مجلات تو همه ی دنیا فعالیت دارن چه بخواهیم عکس یا مصاحبه ای از ما چاپ کنن چه نخواهیم . کشور ما از این قاعده مستثنا نیست . یهو می بینی به عنوان بازیگر ، عکست روی جلد یه مجله ای هست و خودت خبر نداری! ایندفعه کوتاه نیومدم و با پی گیری جناب آقای وهاب منتظری پور خواهان عذرخواهی سردبیر مجله ی خانواده سبز شدم . این حق من هست که اگر نخوام ، عکس ویا مصاحبه ام بی اجازه جایی چاپ نشه. با نشر این عذرخواهی خواستم فرهنگسازی هم کرده باشم . امیدوارم دیگه شاهد چنین اتفاقاتی در رسانه نباشیم.

شبنم فرشادجو

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو (زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

شبنم فرشادجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • iman ارسالی در

    میگه عکسم خصوصیه کسی نذاره، بعد شما میزارین!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی