|

چهره بشاش "افسانه بایگان" با یقه ای بازِ باز؛ الکی نیس دختر شایسته سال بودی!

afsaneh baygan shayanews

افسانه بایگان بازیگر معروف ایرانی می باشد که به مناسبت یلدا تصویری همراه با پسرش منتشر کرد و به دلیل لباسی که داشت کمی حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

افسانه بایگان بازیگر با سابقه و دوست داشتنی ایرانی است که در سال 1355 وقتی که 15 ساله بود به عنوان دختر شایسته آن سال انتخاب شد. وی علامه بر هنر بازیگری صدای خوبی هم دارد و آواز خوانی هم می کند.

به گزارش«شایانیوز» افسانه بایگان را تا به حال در فیلم و سریال های زیادی دیده ایم نه تنها در سینما بلکه تلویزیون هم آثار زیادی دارد. خانم بازیگر با وجود سن و سال بالایی که دارد اما روحیه ای جالب و شاد دارد که این را از نوع پوشش و سبک زندگی اش به خوبی می توان فهمید. وی در اینستاگرام هم فعالی می باشد و 130 هزار کاربر نیز دنبال کننده اش هستند.

اما از دیروز تصاویر زیادی از هنرمندان خانم به مناسبت شب چله دیده شده. افسانه بایگان هم همراه با پسرش و البته سازی که مینوازد عکسی منتشر کرد که لباس زیبای خانم بازیگر کمی حاشیه ساز شد و با نظرات جورواجور کاربران همراه شد که چرا یقه اش تا این حد باز است!

افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر یا آوازخوان؟!

افسانه این روزها بیشتر به موسیقی و آواز روی آورده و تصاویر و ویدیوهایی هم که منتشر می کند با ساز و آواز است تا روی صحنه تئاتر و سینما و هر چه هست انگار زندگی این بازیگر پیشکسوت و هنرمند با موسیقی و سینما عجین شده است.

افسانه بایگان

بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 26 دی ماه سال 1340 در خیابان فرانسه تهران می باشد. وی تا کنون حدود 50 فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

وی در خصوص انتخاب اسمش گفته است: پدرم اسم افسانه را انتخاب کرد. مادرم با این کار مخالف بود زیرا معتقد بود، ممکن است مانند یک قصه زندگی اش پر ماجرا شود ولی پدرم گفته بود که اگر اینگونه هم شود چه اشکالی دارد؟ بالاخره هم پدرم برنده شد و من هم اسم خودم را خیلی دوست دارم زیرا قصه ها را خیلی دوست دارم.

در ادامه صحبت های جالب بانوی عزیز را درباره دختر شایسته مشاهده می کنید.

همسر او مصطفی شایسته در سال ١٣٣٧ در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را از سال ١٣6٧ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد و سپس با ساخت فیلم «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و ساخت و توزیع دهها فیلم سینمایی ایرانی با کارگردان های مختلف سینمای ایران به فعالیت خود ادامه داد.

مصطفی شایسته همسر افسانه بایگان مصطفی شایسته همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم شکوه بازگشت تجربه کرده است.

افسانه بایگان

افسانه بایگان

افسانه بایگان

افسانه بایگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر هم بی نمکه سر پیری و معرکه گیری ترسید از بقیه بی حیا ها عقب بمونه

  • مسعود مدرس یزدی ارسالی در

    یک جمله شایسته ی امثال این جماعت که بخاطر پول دست به هر کاری میزنند،حتی حاضرن با اون جماعت به جهنم بروند.البته ماهم براشون دعا میکنیم که جایگاه ابدی اونها همون جهنم باشه🤲🤲🤲🤲🤲

  • آفا ارسالی در

    مگه اون کسایی که عمل زیبایی انجام دادن به عنوان دختر شایسته سال هم انتخاب میشن؟!!!!؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها