|

خودنمایی یهویی"ترلان پروانه" با گوشی خفنش؛ خانومی بِپا حالا روسریت نیوفته!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه این روزها با اکران فیلم گربه سیاه حسابی تو چشم است و خانم خانوما هم از این فرصت استفاده کرده و تند تند عکس پست و استوری می کند

لینک کوتاه کپی شد
6

این روزها ترلان پروانه را باید سوپراستار سینما و یکی از بازیگران پرفروش زن سینما دانست که با وجود سن کمی که دارد در هر کاری که حضور داشته باشد آن پروژه قطعا از پر فروش ترین ها شده و مخاطبین را جذب خواهد کرد. 

به گزارش «شایانیوز» ترلان پروانه در یکی دوسال اخیر چندین پروژه موفق داشت. او با سریال رقص روی شیشه و سیاوش در شبکه نمایش خانگی درخشید و در سینما هم با گربه سیاه و سه گانه آهوی پیشونی سفید حضور داشت.

ترلان پروانه با بیش از 1.8 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد و هر از چند گاهی پست یا استوری منتشر می کند که البته در چند روز اخیر به دلیل خوشحال بودنش از اکران فیلم "گربه سیاه" عکس و ویدیو های بیشتری از خود به اشتراک می گذارد. به هر روی هر چه هست ظاهرا خانم بازیگر این روزها غرق در خوشحالیست و روزگار خوشی را سپری می کند.

tarlan_parvanee_1640245798

tarlan_parvanee_1640266109

ترلان پروانه از هنرمندانی است که از استایل های متفاوت استقبال میکند. گاهی از تیپ های گنگ و خفنش رونمایی می کند گاهی هم خانومانه و داف می شود، بعضی اوقات هم او را با لباس های مردانه و عجیب غریب میبینید!

آخرین مورد هم حضور ترلان خانم در مراسم اکران فیلم سینمایی گربه سیاه بود.  در این مراسم ترلان کتی مردانه به تن داشت که آستین هایش از نوک انگشتان او رد می شد.

برخی می گویند که ترلان پروانه این کت را پوشیده تا ژست او جنجالی شود. خودش می گوید چون دوست داشته اینطور تیپ زده است.

ezgif.com-gif-maker

tarlan_parvanee

عمل های زیبایی ترلان خانم

از گربه سیاه که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نرساند و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته که پیشرفت علم برای همچین مواقعیست که مواردی که کمی نقص دارند و یا جای بهتر شدن برایشان هستن را زیباتر کرد. قطعا مواردی که خانم پروانه هم استفاده کرد حالا به چهره اش می آید و همانند خانم زهره فکورصبور به چهره ای عملی و غیر طبیعی تبدیل نشد.

tarlan_parvanee_1614016161

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام قربون چهره خندان وخوشککلت برم دوستت دارم

  • ناشناس ارسالی در

    خب دایی من داره ایفون سیزده پرومکسع
    که چی مثلا

    • غفار ارسالی در

      چندخریده

  • لا ارسالی در

    دوستش دآرم ازدواج کرده ازن دختر

  • ناشناس ارسالی در

    باشه باباآیفون

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی مسخرس اینجازده لیسانس گرافیک اون وقت سرچ میکنی توگوگل بیوگرافی ترلانه پروانه میگه دیپلم گرافیک داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها