|

"فریبا نادری" از کک و مک صورتشم پول درمیاره؛ خانومی چرا مانتو و روسری رو کنار گذاشتی؟

fariba naderi shayanews

فریبا نادری به تازگی تصویری از خود در آسانسور بدون مانتو و روسری به اشتراک گذاشت که کمی حاشیه ساز شد

لینک کوتاه کپی شد
1

فریبا نادری از آن دست بازیگرانی است که ره صد ساله را یک شبه رفت او که تا قبل از حضور در سریال ستایش خیلی اسم و رسم چندانی نداشت بعد از حضور در سریال «ستایش» بیش از پیش در بین مردم شناخته شد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که باعث شد مردم از وی بدشان بیاید و حتی به گفته خودش وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

به گزارش «شایانیوز» فریبا نادری البته به جز بازیگری شغل دیگری هم دارد ایشان مدیریت یک رستوران در شمال شهر تهران را عهدهدار است و هر از گاهی هم تصاویری از حضور بازیگران سینما و تلویزیون در رستوران فریبا خانوم و همسرش منتشر می شود.

18721841_297023044042737_8298687370690035712_n

18646630_109955576215687_6087223647875891200_n

از این ها که بگذریم فریبا خانم از فعالان اینستاگرام هستند که تصاویر زیادی از خود در پیجش منتشر کرده و علاقه بسیاری هم به سلفی گرفتن در آسانسور دارد خلاصه هر جا که یه آسانسور آینه دار باشد خانم نادری دست به گوشی می شود و فالوورهایش را به یک سلفی مهمان میکند. به تازگی هم خانم نادری یک سلفی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که با عکس های قبلی ایشان کمی فرق دارد. فریبا در این عکس مانتو به تن ندارد و فقط یک بلوز و شلوار ست پوشیده و به جای روسری هم از یک باندانا استفاده کرد.

fariba-naderi-vaghtesobh-5

فریبا خانوم نادری هم مثل خیلی از بازیگران دیگر از فضای اینستاگرام برای تبلیغ استفاده می کند. او به تازگی برای تبلیغ یک فروشگاه لوازم کودک رفته اما چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد شال خرسی خانوم بازیگر است که به همراه یک مانتوی نه چندان زیبا پوشیده و البته یک کیف بسیار بزرگ هم بدست گرفته است.

faribanaderi_fan_1638611981_1

در نظرات عکس خانم بازیگر خیلی ها گفته بودند پایین مانتو شبیه به ریش ریش های پرده می باشد که تازه دفرمه هم وایساده! ظاهرا در میان هنرمندان هرچه بدتیپ تر باشی با کلاس تری که البته هنوز هم هستند بازیگرانی مثل خانم نیکی کریمی و لیلا حاتمی و... که با استایل هایی ساده اما شیک دیده می شوند.

fariba_naderi___1638449554

کَک و مک صورت فریبا خانم سوژه کاربران!

فریبا نادری چندی پیش برای کاربران خود لایو گذاشت و چون آرایش نداشت به خواست فالوور ها فیلتر را از روی صورتش برداشت، اما این وسط برخی مخاطبین همیشه در صحنه او را مسخره کردند و کک و مک های صورتش را سوژه قرار دادند.

البته خیلی از خانم ها هم چون از مشکلات پوستی در سنین مختلف آگاه هستند، پوست این بازیگر زن را خیلی هم خوب دانستند و او را بابت این حرکت تحسین کردند زیرا خیلی از بازیگران خانم هستند که امکان ندارد چنین کاری را کنند و همیشه خود را در بهترین حالت نشان می دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسن ارسالی در

    خداییش اون کیف رودست میگیری که داری تبلیغ شو میکنی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اینا وقتی وقتی حجابشون رو میذارن کنار،اینقده زشت میشن

  • مریمم ارسالی در

    منکه خیلی قریبا جون و دوسش دارم....
    عااااشق بازیشم....
    سالم باشی گل خانوم تو خیلیم زییایی👌👌

  • کوروش ارسالی در

    ای فریبایه شپشو

  • ناشناس ارسالی در

    قربونم بری.فکرکردی خیلی مهمی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها