|

شیطونی "الناز شاکردوست" با آبجیِ خوشگلش تو ماشین؛ چه مدل مویِ عروسکی ای!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر جذاب و معروف سینما می باشد که به تازگی ویدیویی کوتاه و به دور از انتظار همراه با خواهرش در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست بازیگر جذاب سینما می باشد که در گذشته تنها برای چهره اش در نقش ها انتخاب میشد اما حالا خیلی وقت است که معیار انتخاب خانم بازیگر ایفای نقش بسیار خوب اوست و همواره الناز شاکردوست سعی بر این دارد تا نقش هایی متفاوت و پخته تری را بازی کند و واقعا هم در این راهش موفق بوده است.

به گزارش«شایانیوز» الناز شاکردوست از هنرمندان فعال در اینستاگرام است که البته همانند سلبریتی هایی مثل خانم بهاره رهنما اهل انتشار هر چیزی نیست و تبلیغات هم نمیکند! وی حالا اعتبار خاصی دارد و طرفدارانش هم بیش از 9 میلیون فالوور هستند که دوست دار خانم بازیگر نیز می باشند.

اما الناز شاکردوست به تازگی ویدیویی کوتاه از خود به همراه خواهرش منتشر کرد که کاملا بی معنا بود و کاربران را متعجب کرد. اما چیزی که جالب بود چهره خود الناز بود که شبیه به عروسای دهه شصت شده! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید. ناگفته نماند نام الناز شاکردوست هم جزو اسامی بود که طلاب از آن ها شکایت کردند.

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بچه پولداری که بازیگر شد

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

النازشاکردوست

اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول فریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

الناز شاکردوست

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.

الناز شاکردوست و خواهر و برادرش

الناز شاکردوست

دوستی عجیب غریب الناز با خانم بازیگر معروف!

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست، دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.

الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

الناز شاکردوست و گوهر خیراندیش

الناز شاکردوست و گوهر خیراندیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها