|

"دنیا خانم" رسما آقاشونو سه طلاقه کرد؛ دنیا لامبور سوار شد مهراد فرغون!

دینا جهانبخت با انتشار استوری اعلام کرد که رسما دیگر او و مهراد زن و شوهر نیستند و او به صورت غیابی از مهراد طلاق گرفته است

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت که یک ماهی می شود فرزندش متولد شده اما هنوز درگیر حواشی ازدواج با مهراد جم است و انگار بیشتر سوالاتی هم که در اینستاگرام از او می شود در مهراد است و اینکه آیا احتمال دارد مهراد دوباره پیش آن ها برگردد یا خیر؟

به گزارش «شایانیوز» دنیا جهانبخت حدود یک سال پیش با کلی هیاهو و سرو صدا با مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ در ترکیه ازدواج کرد و آن طور که به نظر می رسید رابطه این دو نفر خیلی خوب و عاشقانه بود نا اینکه بحث دستگیری قماربازان ساکن ترکیه مطرح شد و دنیا از ترس این ماجرا از ترکیه به انگلیس مهاجرت کرد و البته مهراد را هم با تاخیر چند روزه با خودش به لندن برد.

در لندن اما اوضاع برای این زوج پرحاشیه خیلی خوب پیش نرفت و طبق گفته دنیا مهراد به یکباره دلش برای ایران تنگ شده و تصمیم گرفت همسر باردارش را ترک کند و به ایران برگردد.

حالا و بعد از اینکه فرزند دنیا و مهراد به دنیا آمده دنیا جهانبخت در افشاگری تازه اعلام کرد که از مهراد جم طلاق گرفته و حتی اجازه اقامت او د انگلیس را هم باطل کرده و مهراد دیگر حق ورود به انگلیس را ندارد و در کل همه چیز بین مهراد جم و دنیا جهانبخت به پایان رسید!

donya_2736895834408047840_373148161

دنیا جهانبخت برنده ازدواج با مهراد جم!

دنیا و مهراد وقتی به هم رسیدند که شرایط جالبی داشتند مهراد در ایران تازه گل کرده بود و کم کم خیلی از مردم داشتند او را می شناختند و کارهایش را دنبال می کردند در آن طرف دنیا خانم جهانبخت که به واقع هیچ هنر و استعدادی ندارد و فقط از طریق بدنمایی توانسته فالوور جذب کند بعد از ازدواج با مهراد به یکباره به صدر اخبار شبکه های اجتماعی رسید و خیلی زود به تعداد فالوورهایش اضافه شد. این دقیقاً همان چیزی بود که دنیا می خواست چرا که فالوور بیشتر یعنی تبلیغ بیشتر و بالتبع پول بیشتر. البته مهراد هم از این رابطه کم بهره نبرد چرا که شاید بعد از اینکه از ایران رفت و با دنیا وارد رابطه شد اسمش بسیار سر زبان ها افتاد و شاید اگر تا دیروز فقط آهنگ و صدایش برایش اهالی موسیقی شناخته شده بود حالا دیگر چهره و تصویر مهراد را هم همه می شناسند.

15255681

دنیا بعد مهراد لامبوگینی سوار شد!

دنیا خانم به تازگی با انتشار ویدیویی از خودروی جدیدش رونمایی کرد. ماشین جدید دنیا لامبورگینی اوروس ۲۰۲۱ است که به تازگی وارد بازار شده است. لامبورگینی قیمت پایه مدل ۲۰۲۱ این خودرو برای بازار ایالات‌متحده را معادل ۲۱۸ هزار و ۹ دلار (حدود 6.5 میلیارد) اعلام کرده است. البته این خودرو در ایران نیست و اگر هم قرار باشد روزی به ایران وارد شود با درنظرگرفتن عوارض گمرک و شرایط خاص بازار ایران چیزی در حدود 15 میلیارد قیمت خواهد خورد.

نفرت دنیا از مهراد و خانواده اش!

دنیا جهانبخت از مهراد و خانواده اش حسابی کینه به دل گرفته او چندی پیش استوری منتشر کرد و نوشت: فکر کنم پدر بچه ی من تنها پدری توی دنیاست که با اومدن بچه اش هیچ حسی نداشت.... نمی دونم چه چیز با ارزشی تری تو رو از بچه ات جدا کرده!! فقط امیدوارم اونقدر مهم و بزرگ باشه که او دنیا بتونی پاسخگو باشی!

البته روی سخن دنیا فقط مهراد نبود او خطاب به مسعود جهانی هم نوشت: تو هم گناهکارترینی! شنیدم که اونجا چه خبره!

متاسفم برای مادرت که انسان بودن را بهت یاد نداده... و شما پدربزرگ پسرم که شرمم  میاد اسمتونو بیارم تو هم گناهکارترینی....

donya_2719736570061975743_373148161

 دنیا در ادامه نوشت: چند شب پیش شوهر دوست صمیمیم آرتامو بغل کرد اولین مردی بود که آرتام رفت توی بغلش و قشنگ دیدم که حسش یه جور دیگه شد! انگار واسش تازگی داشت دستا و ریشا و صدای مردونه خوشحال بود انگار! امیدوارم در آینده آرتام بتونه با این قضیه کنار بیاد و گناهکار ندونه منو در آینده!

donya_2719742083206200305_373148161

از دنیا زیاد گفتیم اما بعد نیست صحبت های چندی پیش مهراد را هم یکبار دیگر مرور کنیم. مهراد در این ویدیو که البته مربوط به زمان حضور در ترکیه است درباره علت رفتنش از ایران توضیح می دهد او در این ویدیو می گوید که چون عشق اش به دنیا جهانبخت در ایران ممنوع بود مجبور شد از ایران برود. شاید در کنار هم قرار گذاشتن این فکت ها ما را به اینجا برساند که مهراد به همان دلیل که عشقش در ایران ممنوع بود و از طرفی موسیقی و آواز هم عشق دیگر مهراد بود که در آن سوی مرزها نتوانست خیلی موفق باشد تصمیم گرفت بین این عشق یکی را انتخاب کند که آن هم بازگشت به ایران و ادامه فعالیت موسیقیایی در کشور بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها