|

سلفیِ خیلی نزدیک "سحر قریشی" با آقایون؛ خانومی یه وقت مُنقلب نشی وسطشون!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر مطرح و خوشگل ایرانی است که ظاهرا در گذشته با حضور آقایان منقلب میشده اما حالا عکس و فیلم های زیادی همراه با آقایان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگر مطرح و معروف ایرانی است که حالا دیگر طرفداران زیادی هم دارد. وی در این اواخر فیلم و یا سریال جدیدی بازی نکرده اما تصاویرش در رستوران و گشت و گذار زیاد دیده می شود.

به گزارش«شایانیوز» سحر قریشی از ابتدا هم چهره و زمینه زیبایی داشت و به مرور با انجام مواردی زیرپوستی بر روی صورتش این زیبایی بیشر شد به گونه ای که حالا خانم بازیگر دیگر بسیار قیافه بگیر و ازخودراضی شده است. البته که خیل از خانم های بازیگر هستند که از سحر قریشی ناراضی و شاکی هستند. زیرا به گفته آن ها سحر قریشی با روابط ناجور با عوامل فیلم ها و حضور در مهمانی های شبانه و دوستی های صمیمی یک تنه بیشتر نقش های خوب را گرفته که البته زیاد هم دور از واقعیت نیست و حالا سحر قریشی تبدیل به بازیگری پولساز شده است.

اما سحر قریشی به تازگی در اینستاگرام خود عکسی استوری کرد که تنها خانوم در عکس خودش است و با جمعی از آقایان ایستاده. ظاهرا خانم بازیگر رابطه خوبی با آقایان دارد زیرا عکس و فیلم های بسیاااری از این هنرمند دیده شده که به طور نزدیک با آقا می باشد. در ادامه این تصویر را مشاهده کنید تا موضوعی جالب را بیان کنیم.

سحر قریشی

این هم ویدیویی که خانم قریشی همین چند وقت پیش منتشر کردند و ظاهرا از قربون صدقه آقای پشتی هم خیلی ذوق کردند. برخی کاربران در نظرات این آقا رو مربی ورزش سحر قریشی نامیدند.

از این عکس و فیلم ها در دنیای مجازی از سحر قریشی بسیار است اما نمونه هایی از آن را مثال زدیم تا گفته های جالب خانم سحر قریشی درمورد ورزشگاه را یادآوری کنیم.

قضیه منقلب شدن سحر خانم در ورزشگاه ها

همان طور که می دانید بحث حضور زنان در ورزشگاه ها همچنان یکی از مباحث داغ اجتماعی است.

سال 96 ویدئو از سحر قریشی درباره حضور زنان در ورزشگاه ها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که موجب اعتراض تند مردم و کاربران فضای مجازی به این بازیگر شد این بازیگر در این ویدئو وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید: «چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اما علاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم چون با وجود آقایون احساس امنیت ندارد و منقلب میشم.»

سحر قریشی: عاشق مطالعه هستم!

کتاب می‌خوانم ولی اصلا رمان نمی‌خوانم. از همان اول هم به خواندن رمان هیچ علاقه‌ای نداشتم. البته قبل از بازیگر شدن اصلا کتاب نمی‌خواندم چون بچه درس‌خوانی هم نبودم هیچ علاقه‌ای به کتاب نداشتم. همیشه در دوران تحصیل کتاب‌های من تا آخر سال، نو باقی می‌ماند.

ولی بعد از بازیگری برای پیشرفت کار خودم به سمت مطالعه رفتم. اینکه به اطلاعاتم اضافه کنم و بتوانم از یکنواختی بازی خارج شوم. عاشق کتاب‌های روانشناسی هستم. ۳سال دوره خودشناسی و اسطوره‌شناسی گذراندم.

سحر قریشی

در کلاس‌های خودشناسی اتفاق عجیبی برایم رخ داد؛ اینکه شناخت بهتری از اطرافیانم به دست آوردم. از خواندن رمان از این بابت خوشم نمی‌آید چون وقتی شروع به خواندن می‌کنم باید تا آخر آن را بدون وقفه بخوانم و اگر این اتفاق نیفتد واقعا عصبی و ناراحت می‌شوم؛

مثل زمانی که در حال تماشای فیلمی هستید و دوست دارید آن را کامل تماشا کنید. الان کتاب‌هایی آمده در مورد دروغ گفتن که واقعا عاشق این کتاب‌ها هستم.

سحر قریشی

سحر قریشی بسیار به حواشی علاقه مند است و اصلا از همین طریق هم توانست خود را در مجازی بر سر زبان ها بی اندازد. او می گوید حاشیه را دوست دارد و هر چند وقت یکبار هم با موضوعی جدید این حرکت را میزند. کاربری زیر همان ویدیوی قربون صدقه آقای ورزشکار نوشته بود: جالبه که هنوزم از دیده شدن سیر نشدی و کمیخوای جلب توجه کنی!

ناگفته نماند سحر قریشی در اینستاگرام فعالیت بسیار کمی دارد اما در فضای مجازی عکس و فیلم هی زیادی از خود منتشر می کند تا هم جنجال های خود را داشته باشد و هم پیجش را شلوغ نکند!

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر، بسیجی ژورنالیست است.

سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پققققق😂😂

  • .... ارسالی در

    امید وارم بتونید سرتون رو از زندگی مردم بکشید بیرون 🙄😪

  • ناشناس ارسالی در

    من خیلی خانم قریشی رو دوس دارم ، بازیگر جذاب و مورد علاقه من هس‌. زیبا و دوستداشتنی

  • ناشناس ارسالی در

    واه چه حرفی زده برای خودش. استادیم بایدتقسیم بشه هرخانمی خواست بره یک طرفش فوتبال یا هرورزشی رو تماشاکنه لازم هم نیست پیش مردها باشه

  • علی ارسالی در

    یعنی در سینما و تلوزیون رو باید گل گرفت

  • سهیل ارسالی در

    اون روز ی پولی بش دادن که بیاد بگه خانوما نرید ورزشگاه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها