|

خارجی بازی شاهرخ خان پولدار تموم نمیشه؛ لباس منشوری خانومتم سانسور کردی!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری بازیگر جذاب و معروف ایرانی است که ظاهرا وضع مالی خوبی دارد و برای هر مناسبت ایرانی و خارجی ای همراه با خانواده جشن می گیرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شاهرخ استخری بازیگر محبوب و شناخته شده ایرانی است که با بازی در سریال "دلنوازان" همراه با سحر قریشی به یکباره راه صد ساله را یک شبه رفتند و معروف شدند. این سریال برای هر دوی آن ها سکوی پرتابی خوبی بود که دو جوان هنرمند پا به این عرصه بگذارند.

به گزارش«شایانیوز» شاهرخ استخری بعد از این سریال ایفای نقش های دیگری هم داشت اما هنوز کاری که او را به این اندازه در چشم ها ببرد بازی نکرده است. البته استخری مدتی بعد سریال "فاصله ها" راهم بازی کرد و کراش خیلی از دختران جوان شد. 

از این ها که بگذریم شاهرخ استخری چند سالی می شود که با خانم سپیده بزمی پور ازدواج کرده و دو دختر زیبا به نام های پناه و نبات هم دارد. همسر آقای استخری در بلژیک زندگی کرده اند اما با این وجود اوایل آقای بازیگر اجازه انتشار تصویر همسرش را نمی داد تا مبادا عکس خانم خانما پخش شود. به این موضوع در ادامه بیشتر می پردازیم اما موضوع دیگری که وجود دارد شاهرخ استخری و همسرش تصاویر بسیار زیادی در اینستاگرام منتشر می کنند.

شاهرخ استخری

این خانواده برای هر مناسبت ایرانی و خارجی از هالووین بگیر تا یلدا و کریسمس را جشن گرفته و برای هر کدام هم تم لباس و تزئینات خاص خودشان را هم دارند. تا دیروز در حال و هوای شب چله بودند حالا با تصاویر کریسمسی به اینستا آمدند، ظاهرا آقای بازیگر منبع درآمد بسیار خوبی دارد که مدام در حال جشن گرفتن است! در ادامه تصاویر کریسمسی این خانواده کوچک را مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

ظاهرا سپیده بزمی پور متولد سوم دی ماه است و از انجایی که در بلژیک بزرگ شده شب عید یعنی کریسمس هر سال تولدش بوده به همین دلیل هر کی که میشنیده بهش لقب بچه کریسمسی رو میداده. 

سپیده خانم در کپشن تصاویر این موضوع را به طور بلند بالا توضیح داد که باز هم مثل همیشه برخی کاربران همیشه در صحنه او را از خودراضی و فخر فروش دانستند! البته وی طرفداران بسیاری هم دارد که دوست دار او و آقای بازیگر و به خصوص دخترانشان هستند.

شاهرخ استخری

اما همانطور که پیش تر گفتیم شاهرخ استخری و خانومش راه به راه در حال جشن گرفتن هستند. ظاهرا آقای بازیگر با وجود اینکه در قاب تلویزیون پیدایش نیست اما درآمد خوبی از شغل دوم خود و البته بلاگری خانومش دارد!

یکی از کامنت های جالب زیر پست، متعلق به آقای شوهر است که نوشته: سلطان سانسور!

حالا جالب اینجاست که بدونید شاهرخ استخری آنقدر غیرتی است که در گذشته حتی همسرشو تو مراسمات سینمایی هم نمیبرده تا یه وقت عکسی از سپیده بیرون نیاد!!!

اما ظاهرا آقای بازیگر حالا بسیار روشنفکر شده و راه به راه شاهد عکس های این زوج هستیم که هیچ، سپیده بزمی پور هم تبدیل به یک بلاگر تمام عیار شده که برای تبلیغات تیپ میزنه و پوشاک رو نشون فالوورا میده!

سپیده بزمی پور

موضوعی دیگر درباره همسر این بازیگر جوان وجود دارد. شاهرخ استخری طبق گفته خودش علاقه ای به پخش تصاویر همسرش را نداشت. اما چرا؟ به گفته برخی کاربران سپیده بزمی پور قبل از ازدواج با شاهرخ استخری روابط عاشقانه ای داشته و تصاویری هم از لباس نا متعارف او در فضای مجازی منتشر شده است.

دلیل اینکه آقای بازیگر هم علاقه ای به نشان دادن همسرشان نداشتن همین موضوع بوده که نمی خواسته کسی او را بشناسد!

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

شغل دوم و البته پردرآمد آقای بازیگر

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند.

یکی از شعب در مجتمع آرتمیس است، شعبه ای دیگر در مجتمع گلستان و یک شعبه هم در زعفرانیه! با توجه به اینکه طلافروشی شغل پردرآمدی است باید هم آقای بازیگر نقش بازی کردن را کنار بگذارد و کم کار شود.

شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پری 💐 خوش ارسالی در

    خوش باشید 🌷🌹😘

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا خسته نشدید؟؟؟؟؟!!!!!
    چیکار به زندگی شخصی مردم دارید؟!
    به شما چه؟!
    شاید دوس دارن اینطوری زندگی کنن
    واااای!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    ندید بدید هستید متاسفم براتون،

  • فاطمه ارسالی در

    چکار مردم دارین یهو بگین بمیرن دیگه عجبا

  • رشا ارسالی در

    وایییییییییییییی من چقد شمارو دوس دارمممممممممممم 😍😍😍😘😘

  • الیاس ارسالی در

    میمون هر چی زشت تر بازیش بیشتر

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی‌خصوصی‌مردم‌به‌شما‌چه‌باکلاس‌وموفقن‌حسودیتون‌میشه🤔🤔🤔🤔

  • ناشناس ارسالی در

    بی فرهنگ چقدر استوری میزاری

  • 😐 ارسالی در

    خدایی چیکار دارید بزارید خوش بگذرونن

  • ناشناس ارسالی در

    وای نگو 😋

  • خبیب ارسالی در

    ای کاش همه از زندگی لذت واقعی می‌بردند.و فقر و تنگدستی وجود نداشت.همه در بهشت زمین زندگی می‌کردند مثل این خانواده

  • دریا ارسالی در

    چقدر زشته یک مرد یکسره زنش مثل عروسک، خودشو به این واون نشون بده، وپز زندگی شو بده، این زن، زن اون مرد تنهانیست زن همه مردمه، کاش شوهرش یک کم غیرت می داشت، به خاطر پول چه کارا می کنند خدا رحم کرده دارن اگر نه چکار می کردن

  • نازنین زهرا نقوی ارسالی در

    وااای 🤩🤩

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها