|

وقتی "روناک یونسی" اونور آبه و واسه فالوور رسوایی به بار میاره!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی است که اونور آب زندگی می کند و به تازگی هم با پوشش های ناجور در اینستاگرام تولید محتوا دارد.

لینک کوتاه کپی شد
8

روناک یونسی بازیگر معروف اما مهاجرت کرده ایرانی است که البته در تلویزیون هم همیشه نقش هایی مظلوم و محجبه را داتش اما در واقعیت کاملا برعکس بسیار شیطون و قرتی می باشد.

به گزارش«شایانیوز»  روناک یونسی در کل از حواشی کمی برخوردار است اما حالا در اینستاگرام ظاهرا قصد دارد تا شاخ مجازی شود و از این طریق کسب درآمد کند. البته این چیزیست که حتی کاربران عادی هم از این راه پول درمیارن چه برسه به اینکه معروف هم باشی و تو انتشار تصاویر لختی و بی حجاب هم آزاد!

از این ها که بگذریم روناک یونسی در صفحه خود تصاویر زیادی همراه با همسر مدل و خوشتیپش منتشر می کند. البته خانم بازیگر دو فرزند پسر هم دارد که گاهی هم از ان ها به عنوان یادگار عکس می گذارد. روناک یونسی اما از علاقه مندان فیلتر های اینستایی است و سعی دارد تا ایرادات چهره خود را از این طریق زیبا کره و پلنگ طور شود. در ادامه تصویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که در حال شکلک دراوردن است که از نگاه کاربران این اداها به او نمیاد که هیچ بی مزه هم هست!!!

روناک یونسی

روناک یونسی همانند بسیاری از هنرمندان داخل ایران برای مناسبت های خارجی گریم کره و عکس می گیرد. یکی از این موارد آرایش او برای هالووین پارتی بود که برخی از کاربران گفتند این ریخت و قیافه بیشتر تحریک کننده است تا ترسناک!

روناک یونسی

وقتی خانم بازیگر واسه فالوورا لباسو از تن کم میکنه! 

خب از اونجایی که برای بالا بردن پیج تو اینستاگرام بهتره که لباسو از تن بکنی و عریان جلوی دوربین باشی خانم یونسی هم به تازگی فیلمی از خود با لباسی که بهتر است بگوییم بی لباس چون تنها دو بند دارد منتشر کرد و درباره ورزش کردن مادران و به خود رسیدن صحبت هایی داشت. کاربران با دیدن این فیلم ظاهرا به ذائقه شان خوش نیامده و انتقاد های زیادی به خانم بازیگر کردند.

روناک یونسی: مهاجرت نکنین!

روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست !

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران را داشته توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

روناک یونسی و آقای شوهرِ مدل

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

روناک یونسی

روناک یونسی

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

روناک یونسی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ویدا ارسالی در

    چقدر این زن وشوهر تهوع آوزند.خب باید به صورتی کمبودهاشونو جبران کنن

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا ،خودت امام زمان مارابرسون ،

  • مممم ارسالی در

    خاک تو سرماها ک هنرمندامون اینان

  • ناشناس ارسالی در

    اخه ب تو چ ربطی داره کی چیکار میکنه چه لباسی می پوشه. بجای اینکه اینقدر تو زندگی مردم سرک بکشین سرتون تو زندگی خودتون باشه .انسان آزاده،هر لباسی دوست داشته باشه میپوشه

  • 🌹 ارسالی در

    آره مهاجرت واسه تو،و امسال توعع

  • Omid.t.bir ارسالی در

    ازنظرمن هرکی این کارهای خلاف عرف انجام میده عشق sexداره،چه مخفی،چه علنی.

  • ناشناس ارسالی در

    آره مثل میمون بی حجاب شده

  • سها ارسالی در

    چقدر چندش آور
    خیلی متاسفم چه هنرمندایی .......

  • باران ارسالی در

    واییییییی
    به خدا حالمون بد شد🤮 چقد اینا چندشن آخه 🤢
    چرا آخه اینا این جورین

  • حسن ارسالی در

    وقتی صدا وسیما ودولت یه فکری برای این بازیگرهانمیکنه ایناهم یکی یکی ازدورخارج میشن

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر عقده آیت کنن

  • طاهره ارسالی در

    متاسفانه اکثر بازیگرای ایران دریده و درنده شدن
    خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه

  • ناشناس ارسالی در

    ملت دارن زندگیشونو میکنن چیکار به شما دارن که چندشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها