|

صبا خانوم واسه پول جلو همه آرایشم میکنه اونم با یه لباس ناز؛ ولی خوب شدا!

saba rad shayanews

صبا راد که کارش را با مجری گری در صداوسیما آغاز کرد این روزها یکی از شاخ های اینستاگرام است و درآمد خوبی هم از بلاگری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد این روزها جزو پرکارترین سلبریتی های اینستاگرام است. البته شاید خیلی نتوان خانم مجری را در زمره سلبریتی قرار داد و بهتر است ایشان را شاخ اینستاگرام بنامیم.

به گزارش «شایانیوز» صبا راد که با کمک تلویزیون به شهرت رسید به یکباره و بعد از اینکه با مانی خان رهنما ازدواج کرد تصمیم گرفت از صداوسیما برود. او که ابتدا شور و شوق مهاجرت داشت و حتی شانس خود را هم امتحان کرد و مدتی به همراه همسر آواز خوانش به ترکیه رفت اما خیلی زود متوجه شد که هیچ کجا به جز ایران مردم خریدار او و همسرش نیستند پس صبا و مانی تصمیم گرفتند که خیلی زود دوباره به ایران برگردند.

صبا خانوم در ایران اما راه و رسم پول درآوردن را خوب بلد شده او هم مثل خیلی از همکارانش بعد از خداحافظی از تلویزیون یهو حجابش به شدت آب رفت. صبا خانمی که بعد از حواشی ایجاد شده برای مرحوم آزاده نامداری او را دو رو خطاب کرده بود حالا خودش دست آزاده را از پشت بسته و هر بار بی حجاب تر از پیش در اینستاگرام دیده می شود. 

البته همان طور که میدانید شُل حجابی و بیرون ریختن اندام لازمه کار بلاگری است که ظاهرا این چاشنی ها نباشد فالوور جذب نمی شود! صبا راد روزانه استوری های زیادی منتشر می کند و در آخرین استوری های بی نمکش هم آقای شوهر مثلا صبا رو میترسونه!

اما اصلا این داستان های مسخره برای چی بود؟ صبا راد در اینستاگرام به تعداد بسیار بالایی تبلیغ می کند وقتیم که تعداد معرفی میره بالا نشون دهنده اینه که هر چیزی رو تبلیغ میکنه! این استوری ها هم پیش زمینه یک تبلیغ با هزینه بالا بود.

مثلا صبا خانم و مانی قصد خرید روکش مبل دارند اما وقتی به استوری های جلوتر میرید متوجه تبلیغات خانم مجری می شود.

همان طور که گفتیم انگار بد حجاب و عشوه گری بخش جدانشدنی از بلاگری است و صبا خانم راد هم به خوبی این موضوع را متوجه شده است. 

صبا به تازگی هم برای تبلیغ یک برند لوازم آرایشی که خیلی اسم و رسم شناخته شده ای هم ندارد کلی ویدیو پر کرد و استوری گذاشت و کلی ناز و کرشمه از فالوورها و دنبال کنندگانش خواست تا محصولات این برند را خریداری کنند.

صبا خانوم راد از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 745 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرساده است را مشاهده می کنید.

55

اگر به پیج صبا راد سر زده باشید به راحتی با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که صبا خانوم از اینستاگرام به راحتی روزی 10 تا 15 میلیون درآمد دارد. که در ماه حدود 400 میلیون تومان خواهد شد که با درآمدش از صداوسیما اصلا قابل مقایسه نیست. البته به این عدد اضافه کنید پولی که صبا از اجرای مراسم ها و جشن های مختلف می گیرد.

از این ها که بگذریم دستپخت خوبی دار و اصلا ابتدا هم پیجشو با آموزش های غذایی شروع کرد اما بعد که دید پول تو بیرون ریختن اندام بیشتره تغییر فاز داد. البته هنوز هم هرازگاهی صبا خانم برای فالوورهایش آموزش آشپزی دارد که گویا استقبال خوبی هم از آن ها می شود.

sabarad.official_2738020617180000176_1108653063

ژست های زشت و زننده خانم مجری با شوهرش!

مدتی پیش هم به مناسبت جشن تولد همسرش تصاویری را منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد. این عکس ها با ژست هایی نه چندان جالب و نامتعارف بود که بیشتر حالاتی اروتیک داشت.

ظاهرا خانم شاخ مجازی دیگر حد و مرزی ندارد و برای پول و فالوور هر کار به دور از شخصیتی را انجام می دهد. در ادامه ابتدا عکس ها را مشاهده می کند و بعد هم ویدیویی از حرف های خانم مجری در این رابطه.

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

و این هم صحبت ها و توضیحات خانم مجری درباره حواشی و عکس های ناجوش!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بانمکی 😂😂😂🥰🥰🥰😘😘😘😘

  • ناشناس ارسالی در

    ولمون کنین..مادرچه حالو فکریم اینا درچه حالللللن؟؟؟؟

    • عارف ارسالی در

      آره واقعا!

  • ناشناس ارسالی در

    صداش چقدر خوب بود چه پر نشاط دلم برای احرا هایش تنگ شده افسوس فروختش به این دنیا بینم تا کجا میره دیگه بوی اون موقع ها رو نمیده

  • ناشناس ارسالی در

    چرا بچه نمیارن خانم شیرین زبانی هستن نازه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها