|

حرکات ناجور "ریحانه خانوم" ؛ تو ایرانم حاشیه زیاد داشت

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه هنوز هم تعادل روانی نداره و هی عکس میزاره پاک میکنه اما تو جدید ترین استوریش با لبخندی ملیح متن شکرگزاری گذاشته که تعجب برانگیز بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا هنرمند با استعداد و جوان ایرانی است که دو سال پیش از ایران رفت. وی با بازی در نقش اول سریال "پدر" آنقدر خوش درخشید که بعد از آن سیل پیشنهادات کاری و البته روابطی بود که به سمتش اومد.

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا دو سال پیش دختر 21 ساله ای بود که سن خیلی کمی داشت اما همون موقع که ایرانم بود روابط نادرست داشت چه برسه بعد از مهاجرت! اوایل کاربران با دیدن کشف حجاب و موهای ریحانه متعجب شدند و اینستاگرام از خبر و عکسش ترکید اما کم کم خانم خانما شروع به برهنگی کرد و حالا دیگه از نشون دادن هیچ قسمتی از بدنش خجالت و اِبایی نداره و به راحتی نمایش میزاره، حالا اینکه تو این دو سال با چند مرد و پسر دیده شده و نشده و رابطه داشته بماند!

اما چیزی که در این چند ماه اخیر دائما تو پیج ریحانه پارسا دیده میشد یاس و نا امیدی و حال دِپی بود که به اشتراک میگذاشت. حالا چند روزی میشه که خبر از اقامت ترکیه رو به طرفداراش داده و ظاهرا خیلی هم خوشحاله. ریحانه پارسا در یکی از استوری هاش شکرگزاری گذاشت، هر چند که شکل و شمایل و تتو و کارهایی که تا حالا کرده اونو تبدیل به دختری منفور از نگاه کاربرا کرده اما این استوری و رفتار جدیدش میشه خوشحال بود بلکه شاید هدف و راه مشخص تری رو داشته باشه.

ریحانه پارسا

حرکت زشت و تحریک کننده خانم خانما

البته هنوز هم راه و کار ریحانه مشخص نیست و تنها کاری که فعلا انجام میده مدل عکاسیه که هر دو روز یکبار تصویری نکته دار از خودش منتشر میکنه بدون کپشن و حرف خاصی!

موضوع دیگری که در عکس های ریحانه پارسا از گذشته که تو ایران بود تا حالا که خیلی هم غلیظ تر این حرکت رو انجام میده ژست نامتعارف انگشت روی لبهاست که مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفته و برخی هم میگن این یعنی روابط خوبی رو با لبهاش میتونه داشته باشه!

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه مگه چن سالشه که انقدر پیچیدگی و روابط داشته؟!

اما ریحانه این دختر کم سن و سال از همان ابتدا هم ظاهرا با حاشیه و جنجال و یچیزایی که ما نمیدونیم وارد تلویزیون شد. میگید چی؟ ریحانه پارسا مگه در ایران به جز سریال پدر فعالیت هنری دیگه ای تو این عرصه داشته که به یکباره به برنامه پر بیننده "خندوانه" دعوت شد؟

در فضای مجازی هم هرچه وجود دارد از همین برنامه‌ها و گفتگوهاست تا بعد به مرحله لایو گذاشتن در اینستاگرام می‌رسند. پرسش این است چرا با یک حضور بسیار ساده در یک سریال و یک فیلم او را در جایگاهی قرار دادند که انگار تاریخ سینما وتلویزیون این کشور به قبل از او و بعد از او تقسیم شده است؟

ریحانه پارسا

چرا یک پلتفرم اینترنتی برنامه‌ای با اجرای اشکان خطیبی (بازیگر، موزیسین، نوازنده و…) تولید کرد که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را مقابل مخاطب گذاشتند تا از آشنایی و چگونگی ازدواج، زندگی مشترک و… به بینندگان اطلاع‌رسانی کنند!

ریحانه پارسا

مگر آن‌ها که هستند و چه کارنامه‌ای دارند که بگویند چه اتفاقاتی در این مدت یک، دو ماه بعد از ازدواج داشته‌اند و مردم چه گفته‌اند و شما چه؟ کدام یک از شما مهربانتره؟ کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟ کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و…! اصلا این زوج گرامی غیر از حاشیه ازدواج مدل کودک همسری چه سابقه هنری دارند و چه کرده‌اند که به چنین جایگاهی ارتقا یافتند؟

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا سالمه؟!

ریحانه پارسا هنوز هم حالات روحی و روانی درستی نداره و یکبار به کل اینستاگرامشو پاک میکنه و غیبش میزنه، بعدم که دم به دقیقه عکس میزاره و پاک میکنه که این البته به فاز اون مدتی که توش هست ربط داره. 

ریحانه یه بار بازیگره یه بار خواننده میشه یه بار ماشین باز حرفه ای میشه یه دوره عکسش میره رو مجله جعلی و...

هر چه که هست ریحانه پارسا شاید اولین بازیگر ایرانی باشه که قبل و بعد مهاجرتش کلی حاشیه های ناجور و پیچیده داشته و همچنان هم داره!

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هلیا تقویان ارسالی در

    😖😖😖😖😖

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها