|

چهره ظریف "الناز حبیبی" با این آرایش کلی ناز تر شد؛ بابا هالیوودی لاکچری!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که در اکران فیلم قهرمان با تیپ و استایلی شیک و به دور از حاشیه حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز حبیبی بازیگر کوچولو اما سن دار سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال «تا ثریا» شناخته شد اما ایفای نقشش در سریال با نمک «دردسر های عظیم» بسیار دیده و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی از فعالان اینستاگرام است و اتفاقا هواداران بسیاری هم دارد. او دارای شخصیتی بی حاشیه است و همانند بازیگرانی چون سحر قریشی به دنبال دردسر و خبرسازی نیست. الناز حبیبی چند وقت پیش وارد 32 سالگی شد و در حال حاظر در دهه چهارم عمرش به سر میبرد.

الناز حبیبی هنرمندی خوشگل و خوش برخورد می باشد که علاقه ای به کلاس گذاشتن مثل سحر خانوم ندارد. البته خانم بازیگر معمولا تیپ و استایل جذابی هم انتخاب میکنه که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم نامتعارف نباشد. وی به تازگی در اکران خصوصی "قهرمان" حضور داشت که با پوششی زمستانه و شیک آمد. الناز حبیبی از تیپ کاملا مشکی با کیفی سبز رنگ استفاده کرد که خب در میان رنگی بودن همیشگی استایل ها متفاوت بود. در ادامه تصاویری از این هنرمند را مشاهده می کنید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

وقتی خانمی رو جَو هالیوود میگیره

الناز خانم حبیبی به تازگی از همسر خود طلاق گرفته و اینجور که از روند خانم های بازیگر معلومه ظاهرا وقتی طلاق میگیرند نه تنها ناراحت و دپرس نیستند بلکه خوشحال تر و آزاد تر هم هستند!

الناز حبیبی نیز در این مدت تصاویر جذابی از خود منتشر می کند و دائم در حال گشت و گذار است. وی تصویری هم از خود در کافه با تیپ و استایلی هالیوودی و جذاب منتشر کرد که کمی هم برای کاربران شوکه کننده بود.

الناز حبیبی

نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد.

الناز حبیبی در حال حاضر مجرد است و مدت زیادی می شود که از همسر سابقش طلاق گرفته است.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ❤️❤️

  • ناشناس ارسالی در

    به به مثل همیشه تیپ زدین. عاشقتونم بوس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها