|

"بهاره خانوم خوشگل" با موهای بافت و بی روسریش هوش از سر همه برد؛ با رادانم آره؟!

bahare kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار بازیگر جذاب سینما می باشد که چهره نچرال و زیبایی دارد اینبار هم با تصویری جدید و موهایی بافت اینستاگرامش را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره کیان افشار بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که برای اولین بار با بازی در سریال بلند و جذاب "کلاه پهلوی" شناخته و البته به سرعت معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره کیان افشار در این سریال آنقدر بینندگان و عوامل فیلمساز را مجذوب خود کرد که بعد از آن پیشنهادات بسیاری برای ایفای نقش به او شد. بهاره کیان افشار در فیلم "گربه سیاه" هم بازی کرده که به تازگی اکران شده است. وی از هنرمندان کم حاشیه سینماست که همواره سعی دارد تا با استعداد خود بالا برود نه موارد حاشیه ای.

خانم بازیگر در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و اغلب عکس هایش با چهره ای کم آرایش و ساده می باشد که البته زیبایی خاص خودش را  دارد. در ادامه عکس جدیدی که بهاره کیان افشار از خود منتشر کرد را مشاهده می کنید.

بهاره کیان افشار

روابط نامتعارف سلبریتی ها

اما همانطور که میدانید در میان بازیگران به خصوص مجرد ها روابطی نامتعارفی هست که بعضی از اونها علنی میشه و لو میره و در آخر میگن محرم بودیم!!!

بسیااااری از اونها هم اصلا کسی نمیفهمه و این وسط دوستی های زیادی رخ میده. آقای امین فردین خبرنگار جنجالی هم در یکی از افشاگری هاش در مورد خانم بهاره کیان افشار گفت مدتی با بهرام رادان دوست بودند و روابطی نامتعارف هم داشتند! البت این تنها در حد حرف این خبرنگار می باشد و سندیتی نداره! البته این دو هنرمند تا به جال چند فیلم و سریال همبازی بودند که هر دو هم به خوبی بازی کرده اند.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

شغل دوم بهاره کیان افشار چیست؟

بهاره کیان افشار بر این عقیده است که در کنار کار بازیگری باد شغل دیگر هم برای درآمد وجود داشته باشد.

وی در پیش تر در یک گفتگویی درباره شغل دوم اش گفته بود: کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

کیان افشار بخاطر سختی زندگی اش با خیریه همکاری کرد

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم کیان چهره تون خیلی به دل میشینه..موفق باشین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها