|

"بهاره رهنما" تو یه لوکیشن شاخ بین زمین و هوا با یه لگ چسبان و نامتعارف!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازم بدون حاجی و مستقل وار به سفر رفت اما نکته ای که هست خانم بازیگر به دور از حاجی بسیار کم حجاب تر شده است!

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما بازیگر بانمک قدیم و چهره فوق العاده پرحاشیه این روزهاست که هر روز موردی برای ابراز وجود دارد. وی البته طرفداران خود را هم دارد و نزدیک به 5 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند و به تازگی هم نظراتی مثبت و قربون صدقه برای خانم بازیگر می گذارند!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما شعاری به نام "زنان مستقل شاد" دارد. وی از خانم های کارآفرین و فعال حمایت کرده و معزفی پیج هایشان را انجام می دهد البته با هزینه! اما خود بهاره هم کم مستقل نیست و به مرور حاجی را هم کنار گذاشت و حالا سفر های خارجی و داخلی بسیاری بدون همسر جان میرود که هیچ حتی دیگر عاشقانه ای هم از این دو دیده نمیشود!!!

بهاره رهنما به تازگی تیپ و استایل های بسیار متفاوتی هم میزند که شاید تا به حال او را اینگونه ندیده باشید. وی روزانه استوری های زیادی می گذارد و در جدید ترین استور هایش نشان داد که به کیش سفر کرده و در لوکیشنی جذاب و بین زمین و هوا ایستاده. البته که او خود و کاربرانش را دعوت به چالش بهترینت شو کرده و حالا هم از تغزیه سالم و سفر می گوید.

بهاره رهنما

خانم بازیگر جدیدا راه دلبری و تینیجر پوشی را خوب یاد گرفته اما خب ظاهرا توجهی به سن و سالش و اندامی که دارد نمی کند و با تیپ هایی بسیار جذب و رنگی که اصلا به هم نمی خورند ظاهر می شود!

بهاره رهنما

به هر حال بهاره این روزها در اینستاگرام حسابی سرش شلوغ است و پول خوبی هم از تبلیغات اینستاگرامی به جیب می زند.

البته اینستاگرام بهاره خانم رهنما همش تبلیغ و آگهی نیست و زنِ باران هر از گاهی هم کارهای مثبت و خوبی هم انجام می دهد. نمونه اش همین چالش بهار در زمستان بهاره خانوم رهنما است. ماجرا از این قرار است که بهاره از فالوورها و طرفدارانش خواسته هر روز یک نکته درباره ورزش، تغذیه، خواب و یک جمله یا کار انگیزشی یا آموزشی شیر کنند و بهاره هم بهترین ها را تگ می کند.

البته ویدیویی که بهاره برای معرفی چالش خود گذاشت خالی از حاشیه نبود استایل صورتی و انگشتر بزرگ و البته تتوهای بهاره خانوم بیشتر از صحبت هایی که در مورد چالشش کرد تو چشم بود.

بهاره رهنما باهوش و خستگی ناپذیر

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که هوش خوبی هم دارد. او دقیقا از همان راهی که باید برای درآمد نجومی وارد میشد، شد. خیلی ها بهش فحش و الفاظ رکیکی رو نسبت دادند که البته این هم جزوی از راه خانم بازیگر بود تا به هر قیمتی خود را بر سر زبان ها بی اندازد که انداخت!

ابتدا با ازدواج با امیرخسرو عباسی که یک ازدواج دو سر برد بود وارد عمل شد بعد هم با انتشار تصاویر ناجور و خصوصی همراه با همسرش حاشیه سازی کرد حالا هم که دیگر کسی نیست که او را نشناسد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

تغییر چهره خانم سلبیرتی

اما اگه شما هم بین عکس های قدیم و جدید بهاره رهنما تفاوتی حس می کنید اما نمی دانید آن چیست باید بگوییم خانم خانم به تازگی در یکی از همن مطب هایی که معرفی شان را انجام داده عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی کرده!

عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

قبل قبل
بعد بعد

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایلیا ارسالی در

    عقده ای!خدا شفات بده

  • حق بین ارسالی در

    سلام به همه هموطنان غیرتی این سرزمین

  • ایسان ارسالی در

    وای چقد زشت شدی ک عمل کردی🤢

  • پاییز ارسالی در

    بهاره اندام نداره 🤨اینو نگید !!! بگید توپول خوشکل راستی انقدر دلتون ازش سوخته چون نمیتونید مثل بهاره خوشکل بشین عمل زیبای کرده یا نکردهخودش خوشکله خوشکلترشد @ ندیییییدها @ میخواید بمیرید چون نمیتونید مثل بهاره قوی خوشکل خوش تیپ بشین

    • ناشناس ارسالی در

      برو گمشو بیشعور

    • ناشناس ارسالی در

      کجاش خوشگله هر چی بیشتر میره عمل میکنه بیشتر زشت تر میشه پیر شده پیری را با هیچی نمیشه صاف و صوف کرد ، راس میگین‌ قویه چون هر چی میگن از رو نمیره لامصب 😁

  • ۰۰۰ ارسالی در

    مردشور ریختت ببرند خسته شدیم از بس همه جا هستی دلقک کاش میمردی تا اینستا یه نفس بکشه میمون

  • لیونل مسی ارسالی در

    اینارو گنده نکنید الکی ... ب درک هرچی پوشیده و هرکاری کرده ..اینم اگه پول شوهرش نبود الان کنار خیابون دستفروشی میکرد .. اونوقت برید تو جمعه بازار و بازارهای دیگه ببینید چ خانم های زیبا و با اصالت و خوش قیافه و خوش استایلی بخاطر شرایط مالی بد دارن تو این سرما دستفروشی میکنن .. اونوقت این میاد میگه من زحمت کشیدم .......

  • ناشناس ارسالی در

    بابا چه خبره ولکنینننننن.

  • ناشناس ارسالی در

    اولش خوب بود الان شبیه جادوگرا شده .من خیلی دوسش دارم ولی قیافه الانش خیلی افتضاحه

  • سمی ارسالی در

    سلام بهاره خانم زیبا . شما واقعا زیبا شدید به خاطر عمل های زیبایی و آرایش هایی که دارید .. فقط لطفا کمی خدارو در نظر بگیرید که با این همه لاکچری بودن در این اوضاع اقتصادی مردم چقدر به خانم ها از هر نظر فشار میاد و روز به روز خودشون رو کمتر میبینن . به جای رسیدگی به فضایل اخلاقی و ترویج اون به تبلیغ کلینیک های زیبایی پرداختین.
    هعععی چی بگم که نگفتنش بهتره ...... راحت باش

  • ناشناس ارسالی در

    زشت بود زشت تر شد🤮

  • هویار ارسالی در

    بدون عمل خیلی بهتر بود الان قیافه اش یه جوری شده

  • فتانه ارسالی در

    چرا بعضی از ما آدما انقد پاچه خواریم کسی که عکسشو پست میزاره باید تحمل انتقاد شنیدنم داشته باشه وقتی نداره نزاره کی گفته هرکی انتقاد می کنه زشته یا وضعیت مالیش خرابه اصلان اینطور نیست کسی که سرسفره پدرو مادرش بزرگ شده باشه دیده باشه اینکارا رو نمی کنه کسی که گدا گشنه بوده به یپول بادآورده رسیده زشت بوده پول باد آورده بدستش رسیده مرتب میره جراحی میکنه تا قیافه پیدا کنه چون کمبود داره عقده داره پس لطفا دست ازاین تعصبات الکیتون بردارید وقتی کسی رودوستدارین کارعلط انجام میده قبول کنید اشتباه کرده مگه شما بلانسبت گوسفندین پس کور کورانه کسی رو نه تایید کنید نه تکذیب هرچی عقلتون و منطقوی می پسنده بگید سعی کنید خودتون باشید

  • مانلی ارسالی در

    فقط می تونم بگم برات بی اندازه متاسفم و نگران چون تو بیماری باید درمان بشی روحت مریضه دچار خود بزرگ بینی شدی حتما به ی روان پریش خودتو نشون بده

  • ناشناس ارسالی در

    زن می تونه خانم سید نساء عالمین حضرت زهرا س باشه اگر حق پرست باشه .و بر عکسش می تونه بهاره رهنما خود پرست و...باشه ...واقعا چقدر ارزون فروختی

  • علی ارسالی در

    مرده شور ریخت بهاره که حال آدمو به هم میزنه ندید پدید حرام گوشت

  • ناشناس ارسالی در

    بازیگران مثلا بافرهنگ ایرانی 🙂😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها