|

زهره فکور یا پیش آقای دکتره یا مزونای لاکچری؛ پای لُخت و کفش سیندرلایی خانومه رو!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر معروف ایرانی است که البته دیگر او را بیشتر در صعنت مدلینگ و عمل های زیبایی می بینیم تا عرصه هنر!

لینک کوتاه کپی شد
5

زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که آخرین بار او را در سریال "دردسرهای عظیم" دیده اید اما خانم بازیگر خیلی وقت است که ظاهرا بیخیال بازیگری شده و حالا اگر هم در فیلم و سریالی ایفای نقش کند چهره اش زمین تا آسمان با زهره قبلی فرق دارد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکور علاقه زیادی به طراحی لباس و مدلینگ و خلاصه اینجور کارها دارد و از آن طرف هم عاشقه تغییر دکور تو صورت و خوشگلاسیون است به همین دلیل اگر خانم بازیگر را بخواهید پیدا کنید قطعا یا در سالن آرایشی و مطب زیبایی هستند ویا در مزون های لباس!

زهره فکورصبور دیگر از آن قالب بازیگری درآمده پیج اینستاگرامی اش هم بیشتر شبیه به بلاگر ها می باشد تا یک هنرمند و آرتیست. اما خب از اونجایی که دنیا دو روزه هرکسی به علاقه هاش بپردازه بهتره اما در صورتی که به دیگران آسیبی نرسونه و این دقیقا چیزیه که باید به خانوم بازیگر گفت! در ادامه عکس جدید زهره خانم را مشاهده می کنید که در مزون دوستش است که البته اینم یه ترفنده و شخص رو دوستم خطاب می کنند تا کاربر راحت تر اعتماد کنه!

زهره فکورصبور

حالا از لباس که بگذریم و در نظر بگیریم که این مزون های تبلیغی خوب و جنس خوب هستند و اگر درصدی بد باشند تنها پولتان که آن هم با ارزش است از بین رفته اما تبلیغات زیاد مطب های زیبایی چه؟!

شاید بد نباشد که خانم فکور که در پیج اینستاگرامی خود مطب های زیبایی زیادی را تبلیغ می کند به این نکته توجه داشته باشند که معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم. 

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکور بازیگر یا بلاگر و مدل؟!

زهره فکور به گفته خود از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بوده و بالاخره هر طور شده به سراغ علاقه خود رفته. البته اینکه تبلیغات برای هنرمندان ازاد شده و هر چیزی که بخواهند میتوانند معرفی کرده و نرخ های عجیب و غریب هم برای خود تعیی کنند بی تاثیر نبوده و خیلی از ان ها به این سمت و سوق کشیده شده اند و اتفاقا درامد بالایی هم دارند.

زهره فکور می گوید به طور اتفاقی در سال 1375 بعد از اینکه دیپلمش را گرفته توسط یکی از دوستان که در زمینه تئاتر کودک فعالیت داشته پا به ان عرصه گذاشته و بازیگری را شروع کرده است.

زهره فکورصبور

زهره فکور حالا به غیر از طبیعی نبودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند و اینطور که معلومه خانم بازیگر اعتماد به نفس کافی را هنوز هم ندارد!

بیوگرافی زهره فکورصبور

فکورصبور در نخستین روز فروردین ۱۳۵۷ در تهران از پدری کرمانشاهی و مادری سمنانی و خاواه ای 7 نفره متولد شد. 

نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد.

زهره فکورصبور

بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شلواره بیشتر به درد فروشنده میخوره😑😑

  • مه نیا ارسالی در

    نانازه

  • مهدی غریبی ارسالی در

    سلام.خانهای بظاهر خشکل و زیبا پوش یکمکیم رعایت حال مردم بویژه آقایان را با این طرز لباس پوشیدن و آرایش کردن غلیظ به سبک‌های مختلف رو بکنید.ناگفته نمونه همه زیبایی رو دوسدارن ولی هم در ظاهر و هم در باطن.این مردمند که شما رو به این مرحله رسوندند.پس همین مردمند که حق نقد کردن شما رو هم دارند.پس برا مردم احترام قائل بشید لطفأ

    • زهرا ارسالی در

      شیطان این روزا کم آورده جلو این بازیگرهای خودباخته
      شهدا شرمنده ایم 🌹😭

  • اسماء ارسالی در

    مصنوعی

  • دخترک باحال😉😉 ارسالی در

    من عاشق این خانمم ❤❤❤❤
    خیلی هم خوش تیپ و خوشکل هستن
    👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

  • مریم ارسالی در

    میمون هرچی زشت تر ادا اطوارش بیشتر

  • فرزاد ارسالی در

    فروشگاه های پوشاک تو کشور ما کم نیست. مردم هم عقل دارند هم چشم. اما تضاد طبقاتی باعث میشه بعضی ها درآمد مناسب برای خرید کالای گرون نداشته باشند.

  • صبا ارسالی در

    دارن خودشونو خفه میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    بزک کردن ، پز دادن داره؟؟؟!!هیچ مرد عاقلی از زن جلف خوشش نمیاد،این بازیگران جلف که سر بی حجابی باهم رقابت دارن حال مردم رو به هم میزنن،مردم هنوز غیرت دارن.خاک تو سرتون بی ظرفیت‌های تهی مغز.

  • نادی ارسالی در

    جای تاسف داره چه پوچ و بی مغز تشریف دارن که حتی دختر تازه به سن تکلیف رسیده هم ازشون انتقاد می کنه. و میگه چطور میگن مسلمونیم یا کم تر از اون ایرانی هستیم.

  • زینب ارسالی در

    پدر بزرگ عزیزم تازگی به رحمت خدا رفته تو سن ۸۱ سالگی ولی به نظر به یه چشم بر هم زدن پرونده زندگیش تو دنیا بسته شد ولی خدا رو شکر میکنم خوب زندگی کرد چون مطیع خدا بود و خدا رو واقعا دوست داشت نه به زبان تو اعمالش معلوم بود .........!اینو بدونیم که زود ....دیر میشه
    بعد یه دنیا حسرت داریم تو زندگی پس از این زندگیمون

  • آزاد ارسالی در

    چرا اینقدر حسودید بزارید زندگشیون بکنند

  • ناشناس ارسالی در

    برای این جایگاهش ن زحمت کشیدن پول درآوردن دوست دارن خرج کنن چرایه عده اینقد حسودن بخدا اگه شماها هم داشتین همین کارو میکردین انسان زیبایی رو دوست داره پس چرت نگین خواهشن چون من خودم ندارم قرار نیست اونم انجام نده میگن دارندگی برازندگی البته که خودنمایی فرق داره ولی یه عده پولشو دارن دوست دارن توچشم باشن ماهام که نداریم سرجامون نشستیم وفقط نگاه می‌کنیم 🤭

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها