|

"لیندا خانوم خوشگل" چه دوستای خفنی داره؛ با خواننده ها دوستی ها!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که رابطه بسیار گرم و صمیمی با خواننده ها دارد که این صمیمیت زیاد بعضا برایش دردر ساز هم شده

لینک کوتاه کپی شد
4

لیندا کیانی بازیگر پرکار این روزها سینما که همزمان دو فیلم منصور و صحنه زنی را روی پرده دارد در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را از خود بدون روسری و با یک کلاه منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» لیندا کیانی بازیگر جوان و نچرال ایرانی است که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و واقعا هم استعداد خوبی در این زمنه دارد و مثل خیلی از خانم های بازیگر که در نقش وا رفته و مصنوعی هستند و در واقعیت با قرتی بازی خود را معروف می کنند، نیست!

ezgif.com-gif-maker (1)

linda-kiani-bahram-afshari

لیندا خانوم کیانی در اینستاگرام هم به شدت فعال است و همیشه چیزی برای انتشار در اینستاگرام 2 میلیون و 700 هزار نفری خود دارد و اگر سری به پیج او بزنید می بینید همانطور که در فیلم و سریال ها ساده است در فضای مجازی هم با آرایش کم و بی فیلتر و عمل می باشد. البته این را هم بگوییم لیندا خانم علاقه ای به حجاب ندارد و اغلب ناجور تیپ میزند که گاهاً هم مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

linda+kiany

لیندا خانم انگار با خواننده ها رابطه بسیار نزدیک و دوستی زیادی دارد چرا که چندی پیش تصویری از لیندا در کنار فرزاد فرزین منتشر شد که نزدیکی و صمیمیت زیاد این دو نفر برای کاربران شبکه های اجتماعی کمی عجیب به نظر می رسید. البته لیندا با فرزاد خان فرزین در یکی دو پروژه همکار هم بوده مثل سریال شبکه خانگی "مانکن" که خانوم کیانی با فرزاد فرزین همبازی بود و مثلا در فیلم فرزاد هم عاشق لیندا میشه!

بعد از این سریال این دو هنرمند ظاهرا همکاری دیگری هم داشته اند و فرزاد فرزین به تازگی موزیک ویدیویی جدید به نام "تا همیشه" انتشار داد که باز هم نقش مقابل و معشوقه اش لیندا کیانی است. 

البته لیندا خانوم علاوه بر فرزاد با بهنام بانی هم دوستی صمیمی دارد و گواه این مدعا عکسی است که چندی پیش از لیندا در کنار بهنام منتشر شد که البته نوع پوشش لیندا در این عکس هم سوژه فضای مجازی شد. در عکس منتشر شده لیندا تنها با یک کلاه و بدون روسری در کنار آقای خواننده ایستاده است.

لیندا+کیانی+

از اینها که گذریم به نظر می رسد لیندا خانوم هم به مانند برخی سلبریتی ها در مسیر بلاگر و شاخ اینستا شدن قدم بر می دارد. او چندی پیش هم برای اولین بار در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ گذاشت. البته لیندا خیلی علنی تبلیغ نکرد و سعی کرده جوری وانمود کند که از فروشگاه آینه خریده و چون خیلی از خریدش راضی بوده این محصول را در صفحه اش هم معرفی کرده است.

lindakiani4_2721381330697893166_1714708791

به هر حال لیندا کیانی سلبریتی که هم زیباست و هم با انتخاب درست و به جای کارهایش کارنامه هنری قابل قبولی دارد و علاوه بر این هر از گاهی هم با صحبت های که درباره مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی دارد نظیر گله هایی که از دولت روحانی داشت و یا ابراز علاقه به شادمهر کم کم به تعداد فالوورهایش اضافه شده است فقط امیدواریم لیندا خیلی اسیر اینستابازی نشود به مانند برخی سلبریتی ها که از سلبریتی ها از بازیگری به بلاگری تنزل نکند.

lindakiani4_1622049856_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدا هدایتشان کند

  • ناشناس ارسالی در

    جمع احمقها

  • Am ارسالی در

    خوشا ب سعادتش🤣

  • ج ارسالی در

    فراموش کرده قیامتی هم هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها