|

زنِ شاخ "سپهر حیدری" آروم آروم حجاب از سرش میوفته؛ حالا چرا چسبیده به مانچو؟

aram jouyandeh shayanewd

آرام جوینده همسر سپهر حیدری در مراسم گلوب ساکر حضور داشت و تصویری که از او منتشر شد در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
12

چند روز پیش مراسم گلوب ساکر در امارات برگزار شد که این مراسم دو مهمان ایرانی هم داشت. سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی که یک سالی می شود در ارامارات ساکن است و آنجا مدرسه فوتبال تاسیس کرده به همراه همسرش آرام جوینده که بلاگر و مدل است جزو میهمانان این مراسم بودند.

به گزارش «شایانیوز» حضور دو ایرانی هر چند به عنوان مدعو در این مراسم مایه مباهات و افتخار بود اما نوع پوشش همسر بازیکن سابق پرسپولیس در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گفت.

آرام خانوم در این مراسم روسری به سر نداشت و عکس های هم که با برخی بزرگان دنیای فوتبال گرفت خیلی بهم چسبیده و نزدیک بود. در ادامه تصویر آرام جوینده در کنار روبرتو مانچینی را مشاهده می کنید.

soozhe_mag_1640689409

همان طور که مشاهده می کنید چهره پر از آرایش و فیلتر آرام در کنار سادگی مانچو بسیار جلب توجه می کند. کاربران فضای مجازی هم به عملی بودن زن سپهر حیدری انتقاد کردند با هم برخی از این واکنش ها را مرور می کنیم.

-خوب که چی...ارام جوینده چه ربطی به سرمربی داره...خودنمایی ونمایش دادنشون تمامی نداره.....

- من خیال کردم جفتشون مجسمه هستند

-کم ازش یاد میگرفتی ماسک میزدی

-اصلانه آرایشش نه لباسش نه موهاش بااون تاج مسخرش مناسب همچین مراسم رسمی نیس

البته اگر به پیج اینستاگرام زنِ سپهر حیدری سری زده باشید همچین ظاهری و پوششی را از خانم بلاگر خواهید دید و انگار هم خود آقای حیدری هم خیلی با به انتشار عکس ها و تصاویر کم حجاب و بعضاً بی حجاب همسرش مشکلی ندارد. چرا که تصاویر و عکسی که آرام منتشر می کند همواره توسط همسرش ستایش می شود و مورد تحسین قرار می گیرد.

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

family-of-sepehr-heidaris-wife-1

family-of-sepehr-heidaris-wife

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که تنواست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کار اینترنتی خود رونمایی کرد.

آرام یک فروشگاه آنلاین عرضه لوازم آرایش و عطر و پرفیوم زنانه و مردانه افتتاح کرده و به قول خودش محصولات آرایشی بهداشتی اصل و اورجینال به کاربران عرضه می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غفار ارسالی در

    خخ آروم آروم

  • علی ارسالی در

    این اراجیف و تعریف وتمجیدها رو ول کن خانم بختیاری. بگوچندگرفتی تبلیغ کنی که این همه هندونه بغل همدیگه میدین

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً سرتون تو زندگی خودتون باشه چرا تو زندگی مردم دخالت میکنید مگه شما میخاین تو گور این و اون بخوابید
    به خودتون بیاین

  • ناشناس ارسالی در

    صبا راد حالم ازت بهم می خوره

  • ناشناس ارسالی در

    زیادم خوشگل نیستا اینقدرررر بزرگش میکنید
    روزی چندتا مثل این آدم میبینه

  • فربود باورساد ارسالی در

    با درود
    اونقدری که به اصطلاح خوانندگان وقت خود را صرف نظرات بیخودی را می کنند و اهمیتی برای آقای حیدری و خانمش ندارد صرف زندگی شخصی و پیشرفت خود می کردند بهتر بود کمی عقل و فکر برای ایرانی ها خوبه

    • ناشناس ارسالی در

      عدم وجود غیرت

  • حجت ارسالی در

    خاک تو سر تون واقعا بی شخصیت هستید یه زمانی میگفتن از یه در فقر بیاد تو خانواده از یه طرف دینو ایمان میره حالا متوجه میشم منطور فقر عقلی بوده اینگار این بازیگراوو فوتبالیستا وخانوادهاشون اصلا یکبارم معنیه قران رو نخوندن تاز کتایونم اومده نطر داده متاسفم بیوگرافیتو روکن برا نسل جدید بعد به علما گیر بده

  • ناشناس ارسالی در

    کاش در مورد فساد اقتصادی وتورم هم اینقدر نکته سنج ودقیق بودید فساد و بدبختی وفقر بیداد می کند فقط کارتان شد سرک کشیدن در زندگی شخصی دیگران

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا دوس داره به شما چه

  • عاطفه ارسالی در

    قیافش رو میبینم.....

  • واقع بین اصلی ارسالی در

    نمیدونم این با اینهمه آرایش فکر میکنه خیلی خوشگل شده؟ منم اینقدر آرایش و عمل جراحی زیبایی میکردم، والله از این خانم خوشگلتر میشم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها