|

گشت و گذار "دنیا جهانبخت و شازدش" تو خیابونای لندن؛ مادر و پسر چه ست کردن

donia jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت در جدیدترین استوری اینستاگرامش از اتفاق های سال 2021 گفت و از بخشی از اهدافش در سال 2022 رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تا حالا راجع به سلبریتی های زیادی که شاخ اینستاگرام شدند و از این راه پول درمیارن صحبت کردیم. کسایی مثل بهاره رهنما و صبا راد که دیگه شورشُ درآردن و هر وقت تو پیجشون میری در حال معرفی برای برندهای مختلف هستند و دیگه کاربرا رو خسته کردن اما کسایی هم هستند مثل فریبا نادری و نیوشا ضیغمی که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برداشتن و هر از گاهی تبلیغاتی میزارن.

به گزارش «شایانیوز»، همه این افراد قبلا به یک طریقی غیر از فعالیت در اینستا برای مردم شناخته شده بودند اما در این میان یه نفر هست که از همه شاخ های اینستاگرام شاخ ترِ و با بقیه یه تفاوت خیلی بزرگ داره اونم دنیا خانوم جهانبخت که فقط به واسطه اینستا بین مردم شناخته شد.

همان طور که می دونید اینستاگرام قواعد خاص خودش رو داره برای اینکه بتونی تو این فضا باشی و دیده بشی یا باید محتوا تولید کنی حالا تو هر زمینه ای یا اینکه یه آدم معروف بوده باشی مثل خیلی از چهره های هنری و ورزشی؛ اما دنیا خانوم جهانبخت کسی است قواعد بازی در این فضا رو بهم زده اون بیش از 14 میلیون دنبال کننده داره این در حالی است که فقط روزمرگی هاش منتشر میکنه؛ پیج های روزمرگی خیلی زیادی تو اینستا هست اما این تعداد فالوور برای یه پیج روزمرگی خیلی عجیبه.

دنیا جهانبخت

درآمد عجیب دنیا جهانبخت از اینستاگرام

عجیب ترین بخش ماجرا درآمد دنیا خانوم از پیجش هست که اگر بشنوید مطمئنا شاخ درمیارید؛ حدود یک سال پیش این سلبریتی فضای مجازی اعلام کرد که روزانه ۱۰۰ میلیون تومان از تبلیغات اینستاگرام درآمد داره و این مبلغ در هر حال حاضر بیشتر از دو برابر شده؛ دنیا برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد. همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد.

هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد! حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد شاید این مبلغ دقیق نباشه اما مطمئنا درآمد دنیا از پیجش خیلی زیاده.

همین امروز هم دنیا خانوم تو استوری اینستاگرامش در خصوص اینکه سال 2021 چجوری گذشت از راه اندازی بیزنس جدیدش، خرید لامبورگینی و یه خونه جدید خبر داد و گفت که قراره سال 2022 به مسافرت به دور دنیا و تفریح و گشت و گذار با پسرش بگذره. اینا همه نشون میده که خانم جهانبخت یه زندگی فوق لاکچری داره که مطمئنا تصورش هم برای خیلی از ماها امکان پذیر نیست.

دنیا جهانبخت

احتمالا الان درآمد دنیا خانوم خیلی بیشتر هم شده چون خانم جهانبخت هم زمان با به دنیا اومدن پسرش آرتام چنل یوتویوبش رو هم راه اندازی کرد و به گفته خودش یوتویوب دریچه ورود کاربرا به زندگیش هست و مدام فالوورهاش دعوت میکنه که عضو چنلش بشن.

دنیا جهانبخت

اما چی شد که دنیا جهانبخت به اینجا رسید؟

مطمئنا دلیل این همه ثروت و زندگی لاکچری دنیا خانوم ما هستیم مایی که فقط به ظواهر نگاه میکنیم و بدون هیچ دلیلی افرادی مثل دنیا رو که هیچ هنر و علمی ندارند دنبال میکنیم شاید بشه گفت که جامعه و اقتصاد در عجیب ترین زمان خود به سر میبرد. کشاورزی که غذای ما را تامین میکند باید در رنج و فقر زندگی کند. دانشجوی دکترایی که روی پروژه ای برای بهبود شرایط آموزشی کار میکند باید شب ها در اسنپ کار کند. نوازنده ای که بیش از ۱۵ سال از عمر خود صرف پاسداری از هنر های بومی کرده است باید برای بچه پولدارها آلبوم پر کند و در همین زمان دنیا جهانبخت روزانه بیش از 265 میلیون تومان درآمد دارد! 

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها