|

چهره مدلینگی که "الهام حمیدی" از خودش ساخت؛ عجب دکتر جذابی کراشِ دختراس!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر جذاب ایرانی است که ظاهرا به جمع خانم های بازیگر عمل دوست پیوسته و برای انجام کار های زیبای پیش آقای دکتر جوان رفته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره و معروف ایرانی است که در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته اما همیشه نقش خانم های ساده و معصوم را بازی کرده که البته خانم بازیگر در واقعیت کاملا متفاوت هستند و قرتی!

به گزارش«شایانیوز» در کل چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و مواردی که در آن تغییر کرده در پوشش و آرایش و سبک زندگی، تاثیرات خیلی زیادی روی خانم های بازیگر ایرانی نیز گذاشته و ظاهرا از روی چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن کارهایی می کنند که به کلی چهره و تیپشون رو عوض کرده.

الهام حمیدی دقیقا یکی از همین هنرمندان است که جَو گرفته شده و راه به راه در حال قرتی بازی و آرایشگاه رفتن و زدنه استایل های ناجوره! البته که بعضی وقتا این کارا تنها برای خوشگل کرن خودشون نیست و برای تبلیغ اون سالن و مزون و... میرن. الهام خانوم تا یروز تو مزون های لاکچری در حال قر و قمیش و پُرو مانتو های پر زرق و برق بودن حالا هم در مطب آقای دکتر برای انجام کارهای زیبایی!

الهام+حمیدی

اما خب نکته ای به جز خوشگل شدن خانم بازیگر مورد توجه کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت جذابیت آقای دکتر جوان بود که چشم علی الخصوص دختران را گرفت!

الهام حمیدی در اینستاگرام اغلب تصاویر خود را با آرایش های عروس وار منتشر می کند و تیپ های رنگی هم دوست دارد. البته که خانم بازیگر خود را خوشتیپ ترین میداند و در گفتگویی هم این حرف را گفته بود. اما الهام حمیدی مدتی پیش با انتشار عکسی از خود نوشت:

هیچ کس نمی تونه به عقب برگرده

و شروع تازه ای داشته باشه

اما هر کسی می تونه از الان شروع کنه

و یک پایان شاد بسازه

elhamhamidiiii_1639067601

 خیلی از کابران با دیدن متن زیر تصویر خانم بازیگر بر این عقیده بودند که بازیگران به خاطر عشق و حال و وضع مالی خوبی که دارند باید هم شاد باشند اما مردم معمولی اینگونه نیستند.

elhamhamidi_lover_1627199344+(1)

درآمد میلیونی و بی زحمت

این هنرمند نیز همان گونه که بیشتر خانم های بازیگر در کار تبلیغات اینستاگرامی فعالیت دارند و پول هنگفتی هم دریافت می کنند، او نیز برای تبلیغ یک مزون رفته و با مانتویی گران قیمت جلوی آینه ناز و عشوه میریزد که البته این بار اولش نیست و تا به حال عکس و فیلم های زیاد یاز خانم خانما منتشر شده که با مانتو های میلیونی در حال جولان دادن هستند.

این ریخت و پاش ها در صوتی شده که خیلی از خانم های بازیگر مثل الهام حمیدی مدت هاست که بازیگری نمی کنند اما خب به برکت شوهر پولدار و تبلیغاتی که خودشون انجام میدن زندگ مرفهی رو دارن اما در اخر بازم مینالن!

elhamhamidiiii_1468764676

جواب الهام حمیدی وقتی بهش میگن کوبیدی از نو ساختی!

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

celebfaces.ir_1555244386

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

251347_188

الهام+حمیدی

elhamhamidiiii_1606671074

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسمان ارسالی در

    یهو عین ویروس کرونا تمام بازیگران مریضی بدحجابی و کشف حجابی سرایت شده بهشون انگار ویروس جدیدی تو بازیگرها پخش شده انگشت به دهن موندم خدایا چه بنده های تازه به دوران رسیده ای داشتی و داری فک میکنند خیلی خیلی زیبا و جذابند

  • سحر ارسالی در

    الهام حمیدی جوری میگه فعلن صورتش به بوتاکس و این جور چیزها نیاز نداره،انگار یه دختر هجده ساله،به خودش چه مینازه سه کیلو گرم میزنه با آرایش غلیظ خیال نداری زیبا هم نشی

  • ناشناس ارسالی در

    کاش از خودت تعریف نمی‌کردی هزار من کرم میزنی به حساب خوشگلی

  • هیچی ارسالی در

    حال آدم از دیدن چهره پرملات شما بازیگرای قدیم و کالاهای امروز بهم میخوره... تا کی پوستتون کشش اینهمه بزک رو داره... دل آدم برا حماقت هاتون میسوزه... فردا مریض بشید یا هرچی... مطمئن باشید همین مردمی که براشون اینهمه رنگ و رو کردید براشون تف هم به صورتتون نمیندازن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها