|

مایه داریه "روناک یونسی" به برکت شوهر خفنش؛ از خارجیا هم خفن تر شده!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی است در ابتدای مهاجرتش با پوشش بهتری بود اما ظاهرا به نسبت شاخ بودن در اینستا لباس های خانم بازیگر هم باز شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی است که البته سال هاست به دور از ایران با سبک و پوششی دیگر زندگی می کند. این بازیگر به همراه همسر و دو پسرش ظاهرا زندگی آرام و به دور از حاشیه ای را داشتند تا اینکه تصاویر منشوری از او در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش«شایانیوز» خب همونطور که میدونید این روزا مخاطب سلبریتی های مهاجرت کرده و برهنه شده بیشتره تا مثلا خبرای علمی فرهنگی! از اونجایی هم که خانم های هنرمند این مسئله رو به خوبی فهمیدن همواره سعی دارن تا با نشون دادن اندام خود جذب فالوور کنند، اگر هم به خارج از ایران رفته باشی که خب بهتر از بقیه جلوتری!

از روناک یونسی نیز تصویری منتشر شده که بسیار منشوری می باشد. این تصویر با نظرات منفی کاربران همراه شد. در ادامه آن را مشاهده می کنید.

نصیحت روناک خانم برای ورزش با دو کیلو آرایش

البته که این بار اول روناک یونسی نبود که با حجابی ناجور تصاویر خودشو به اشتراک میزاره. وی هم فیلمی از خود با لباسی که بهتر است بگوییم بی لباس چون تنها دو بند دارد منتشر کرد و درباره ورزش کردن مادران و به خود رسیدن صحبت هایی داشت. کاربران با دیدن این فیلم ظاهرا به ذائقه شان خوش نیامده و انتقاد های زیادی به خانم بازیگر کردند.

ناگفته نماند همان گونه که در ویدیو به وضوح مشخص است ورزش باعث عرقِ زیاد می شود و این مقدار میکاپ اصلا روش صحیحی نیست و پوست را به راحت داغون می کند!

روناک یونسی و آقاشون

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

ronakyoonesi_1602016486

البته روناک یونسی یک ازدواج ناموفق داشته و از همسر اولش طلاق گرفته است همسر اولش علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود که خود روناک یونسی در نقش خجسته در آن سریال بازی می کرد.

خانم بازیگر 5 سال از همسرش بزرگتر می باشد اما ظاهرا زندگی خوب و آرامی در کنار هم دارند و مثل خیلی از آقایان و خانم های بازیگر طلاق نگرفته اند.

ronakyoonesi_1601269381_1

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

ronakyoonesi_1604170575

ronakyoonesi_1597129114

ronakyoonesi_1602016879

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    آدم خوبه خجالت بکشه این چه ریخت و قیافه ای هست برا خودت ساختی به خدا آتش جهنم برا شماها کمه

  • ناشناس ارسالی در

    یک کلام ، حال به هم زن🤮

    • ناشناس ارسالی در

      والله اسمشون هنرمنده دوتا فیلم بازی نکرده اونقد خودشونو گم میکنن و فراموش میشن که شناخته نمیشن .هر کاریم بکنه کلا بی ریخته 🤮

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوبه که یک خانم هم هنرمند باشه هم مادر وبه خودش هم اهمیت بده آفرین دوستت داریم

  • ناشناس ارسالی در

    چه حالی می کنن خانواده این هنر مندا

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه رفت یکم ب خودش رسید ابنجا ک ی استخون زشت بود😁

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها