|

جذابیت خیره کننده "نیوشا ضیغمی" مثل پرنسس ها؛ کراشِ معروفشم اعتراف کرد!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی می باشد که این روز ها چهره خود را سرمایه اش قرار داده و حسابی داره ازش پول درمیاره.

لینک کوتاه کپی شد
5

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی می باشد که از همان اوایل بازیگری اش هم کِراش خیلی ها بود و هست. البته خانم بازیگر تا به حال موارد زیبایی بسیاری را رو چهره خود پیاده کرده اند و قطعا چهره نچرال اولیه را ندارد و همه او را همیشه به بازیگری عمل کرده می شناسند.

به گزارش«شایانیوز» نیوشا ضیغمی همانند خانم رهنما جنجالی نیست ولی حواشی زیادی دارد. وی به جز کار بازیگری که البته خیلی وقت است چیزی از او دیده نشده، در موارد دیگری مثل تبلیغات و مدلینگ و کلینیک زیبایی و... فعالیت دارد و اتفاقا از درآمد بالایی برخوردار است.

نیوشا ضیغمی به تازگی برای مدل میکاپ و مو زیاد دعوت می شود و خب خانم بازیگر هم اگر سالن آرایشی خوب و معتبری باشد قبول می کند. در ادامه دو نمونه از آن را مشاهده می کنید.

celebfaces.ir_1566149662

newshazeighami1_1641062415

استفاده خانم بازیگر از چهرش برای درآمد!

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب غریب است که قطعا در مقابل پول خوبی هم می گیرد. به گفته برخی کاربران این بازیگر زن حت با چندین عمل زیبایی هم که انجام داده بازم خوشگل نشده و فقط صورتش پفکی شده.

ناگفته نماند خانم خانما خودش نیز کلینیک زیبایی دارد و باید هم دائما با صورتش خود وَر برود! وی به تازگی هم برای انجام تبلیغ به یک سالن خدمات ابرو رفته و همانطور که در ادامه مشاهده می کنید حسابی برای معرفی آن زبون می ریزد.

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران را هم می بینید که چقدر علاقه مند به خانم بازیگر هستند.

Untitled (1)

کمال هم نشینی خانمای لوس سینما!

نیوشا به همراه دو همکارش یعنی خانم الهام حمیدی و بهاره رهنما از پر حاشیه ترین هنرمندان در سینما هستند که علاقه زیادی دارند با حرکات و حرف های مختلف خود را نشان داده بلکه فراموش نشوند. این سه خانم بازیگر در کار تبلیغات و مدلینگ دست همه را از پشت بسته و کاربران را خسته کرده اند. در ادامه تصویری دوستانه از آن ها مشاهده می کنید.

بهاره-رهنما-1

اینکه می گویند هر کس با مثل خودش دوست می شود و کمال هم نشینی اثر دارد نمونه بارز این سه خانم است که هر چه بیشتر با هم می چرخند قرتی تر و پر حاشیه تر و البته از دید خیلی ها منفور تر می شوند! 

بهاره+رهنما

نیوشا ضیغمی: مردم به ما فحش می دهند چون عقده ای هستند!

نیوشا ضیغمی بر این عقیده است که فحاشی مردم در کامنت ها به دلیل عقده درونی آن هاست که فکر می کنند اگر سر ما خالی کنند حس بهتری دارند.

او می گوید دلیل فحاشی مردم در پیج های سلبریتی ها به دلیل مطالعه کم آن ها می باشد اما این را باید در نظر گرفت که مردم در صورتی خشمگین شده و شروع به فحاشی می کنند که از طرف هنرمندان شناخته شده فخر فروشی و لاکچری بازی ببینند، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی. وگرنه بازیگرانی هم هستند که خیلی هم محبوب کاربران و مردم می باشند و در نظرات 99 درصد کامنت های مثبت میگیرند!

newshazeighami1_1640849647

اعتراف نیوشا ضیغمی به کراشِ مذکر در لایو!

نفیسه روشن یکی از فعال ترین های فضای مجازی است و نزدیک به 3 میلیون فالوور نیز دارد. نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن که بیشتر شبیه به شاخ‌های مجازی شده اند، در یک لایو شرکت کردند که البته در فیلم زیر تنها صحبت های نیوشا ضیغمی را در رابطه با کراش دوران جوانی اش مشاهده می کنید.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

نیوشا ضیغمی و دخترش نیوشا ضیغمی و دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    والا تا جایی که ما تو درسای دانشگامون خوندیمو کسب تجربه کردیم تو کارای روتین پزشکیمون متوجه شدیم آدمایی که عقده دارن معمولا دست به خودنمایی یا جلب توجه حالا به هر شیوه‌ای چه تغیر در چهره، چه آرایش غلیظ یا خودنمایی مالو اموال ،یا بدن نمایی یا هزار تا کار دیگه مکنند تا عقده هاشونو خال کنن وبرخ بقیه بکشن ،خانم ضیغمی که الان ته همه ی اینکارا رو در آوردن ،اما نمیدونم دیگه چرا بقیه مردمی که از کارای نامتعارف اکثر هنرپیشه ها انتقاد میکنن رو عقده ای خطاب کردن ،عزیزمن مال وزیبایی داری مثل آدم ازش استفاده کنید،خودنمایی چی میگی این وسط چتون شده آه آدم از پولدارشدنی که به این سمت بره دلش زده میشه

    • خاله ریزه ارسالی در

      واقعا درد و بلای سلبریتی های غربی تو سرتون بخوره اگه مالیات میدادین اینقدر هااااااار نبودین

  • ناشناس ارسالی در

    نود ونه درصدشون عملی و مصنوعی ان. هیچکی خانواده خودمون نمیشه.

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا آدم دیگه حالت تهوع میگیره این بدبختای عقده ای هزارچهره رو میبینه.
    الحمدلله هزار بار عمل کردی تا از زشتی و هیکل قناسی دربیای ،هنر نکردی که. زیبایی خدادادی نداشتی و نداری که همش خودنمایی میکنی.
    با یه وجب قد !!
    بتمرگید سر زندگیتون ، انقد مال بدبخته بیچاره شوهراتونو به رخ ملت نکشید. گناه کبیره ست.

  • ناشناس ارسالی در

    نظر منم بفرستید لطفا

  • بی نام ارسالی در

    جالبه بچه هاشون به زیبایی خودشون نیس بعد خودشونم ادعا میکنن که هیچ عمل زیبایی نداشتن پس چرا بچه هاتون اینقدزشته بچه به مامانش نمیره مگه😂😂😂

  • مهتاب ارسالی در

    مردم محتاج نان شبشان هستند و انوقت تو، از عمل زیبایی حرف میزنی ؟ اقای رئیسی ! واقعاااا هیچی نمیخواهید به این جامعه بی درد بگویید ؟؟؟؟؟؟!!!!

  • مهتاب ارسالی در

    چرا نظر منو چاپ نکردید ؟؟

  • تنها ترین دنیا ارسالی در

    این کجاش جذابه
    😑💔
    اگه من اعتماد به نفس اینو داشتم الان امریکا بودم😐😂💔

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا بینی جدید بهت نمیاد مثل دلقکا نوکش قرمززززه

  • من سلیمانیم ارسالی در

    من هم همین نظر رو دارم ادعا می کنن هیچ عملی نداشتن پس چرا بچه هاتون زشتن اتفا قااین خانم چشم های ریزی دارن و دخترش هم به خودش رفته وچشم های تنگی داره و خوشگل نیست هر چه قدر هم لباس مارک تنش کنی باز مثل ژاپنی هاست

  • والا آدم از این سلبریتی های بی غیرت حالش بهم می خوره بابا یه جو شرف وغیره وشرف داشته باشید بیچاره این صورت هر روز به یک شکل آنهم پف کرده ووحشتناک ارسالی در

    با این بدن خود چکار می کنید پول دا ید مثل آدم استفاده کنید تازه بدوران رسیدها از مردم خجالت بکشید خجالت بکشید از
    معلمین خودتون البته شماها شاگرد تنبل های کلاس بودید عقده ای شدید

  • ناشناس ارسالی در

    ضیغمی .بهاره .حمیدی نفسیه خدا وکیلی من هر وقت عکس شما را می بینم حالت تهوع می گیرم خجالت بکشید از مردم زن باشی اینقدر بی ارزش

  • korosh ارسالی در

    به مال و دارای نناز به شبی بند است
    به جمالت نناز به تبی بند است

  • ناشناس ارسالی در

    این همه عمل و جراحی .دست کاری تو کار خدا وااااای از خدا نمی ترسن تا کجا می خوای برید آخرش چی یعنی فک می کنید قیامتی وجود نداره .مگه می شه انگار بزنید در برید وای برشماها.

  • لیا ارسالی در

    از وقتی شوهر کرده مدل حرف زدنش خیلی بهتر شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها