|

همکاری ریحانه پارسا با آقای تُرکِ؛ استفاده از اقایون واسه ورود به سینما!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که با رویای بازیگر بین المللی شدن از ایران مهاجرت کرد حالا کارش به جایی رسیده که برای گذران زندگی هم با مشکل روبروست

لینک کوتاه کپی شد
3

ریحانه پارسا بازیگری که تا همین یکی دو سال قبل نقش اول خیلی از آثار مهم سینمایی بود به یکباره و در یک تصمیم عجیب از کشور مهاجرت کرد و به ترکیه رفت. خانم بازیگر در ابتدای مهاجرت گفته بود که به ترکیه می رود تا بازیگر بین المللی شود و به قول معروف انگاری سینمای ایران برایش کوچک بود.

به گزارش «شایانیوز» چرخ روزگار در ترکیه خیلی مطابق میل خانم پارسا نگذشت و ریحانه را نه تنها در مسیر آرتیست بین المللی شدن قرار نداد بلکه او را غرق در فساد کرد.

ریحانه به محض حضور در ترکیه اسیر سایت های شرط بندی و قمار شد و حتی برخی رسانه ها این شائبه را مطرح کرده بودند که همین افراد قمار باز با فریب ریحانه و دادن وعده های عجیب و قریب او را در مسیر مهاجرت قرار دادند.

به هر روی ریحانه در ترکیه خیلی اوضاع خوبی نداشت و هر شب و هر روز شیعه رابطه او با یکی از این قماربازان به گوش می رسید. خود ریحانه هم انگار خیلی از این وضعیت ناراضی نبود و عکس و فیلم های زشت و نامربوط زیادی از خودش منتشر می کرد.

0

زمان می گذشت و ریحانه هر روز وقیح تر می شد. کار به جایی رسید که خانم بازیگر رسما در اینستاگرام به پدر و مادرش فحش می داد و آنان را هرزه خطاب می کرد. به یکباره اما با دستگیری میلاد حاتمی قمار باز شرایط تغییر کرد. قما بازار ه اصطلاح ماست ها را کیسه کردند و و ریحانه هم که دیگر هیچ خریداری نداشت از اینستاگرام محو شد.

غیبت ریحانه در اینستاگرام چند ماهی به طول کشید تا تا اینکه خانم بازیگر دوباره با یک اسم جدید متولد شد. اینبار ریحانه پارسه شده بود دیوا پارسا اما شخصیت و درون زشت ریحانه هیچ تغییری نکرده بود و او عد از اینکه با اسم جدیدش خودش را به در و دیوار زد و از رانندگی تا خوانندگی را هم تجربه کرد اما وقتی دید در هیچ یک از این حرفه ها توفیق چندانی ندارد دوباره به بدن نمایی در اینستاگرام روی آورد و سعی کرد با این هربه فالوو جمع کند و بتواند با تبلیغات اینستاگرامی درآمد به دست آورد.

اما حالا دیگر همه ریحانه را شناخته بودند و به قول معروف حنایش دیگر رنگی نداشت. ریحانه در این مدت در ترکیه هیچ کسب و کار خاصی نداشت و از طرفی تبلیغات محدود اینستاگرامی هم کفاف زندگی اش را نمی داد. کار به جایی رسید که او در اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد لب تاپ و گوشی تلفنش را هم به فروش برساند.

divanebycassowary_1639318606

ریحانه بعد از ماجراها دوباره به قول خودش ریست فکتوری کرد و اینبار به شکل و شمایلی جدید متولد شد. ریحانه در تولد دوباره اش سعی کرد که آدم های دور و برش را هم تغییر دهد. خانم پارسا حالا که بعد ا دو سال اقامت ترکیه را هم دریافت کرده بود و شهروند این کشور محسوب می شود.

divaparsaa_1640453898

ریحانه بعد از اینکه اقامتش اوکی شد اعلام کرد دیگه با خیال راحت میتونم فعالیت های بازیگری رو شروع کنم. اون از همه هواداراش که تو این مدت سخت مثل یه خانواده کنارش بودند و براش انرژی مثبت فرستادن تشکر کرد. البته مشخص نیست که خنم پارسا با توجه به اینکه زبان ترکی و حتی انگلیسی را هم بلد نیست چگونه می تواند در خارج از ایران فعالیت های هنری داشته باشد.

هنوز چند هفته از وعده بازیگر بین المللی شدن خانم پارسا نگذشته بود که ریحانه دنبال کنندگان خود را با انتشار یک عکس سورپرایز کرد.

در عکسی که منتشر شده ریحانه در کنار یک مرد مسن و دست در دست هم در حال قدم زدن در خیابان ها هستند. خیلی ها با دیدن این عکس به ریحانه طعنه زدن که بازیگر بین المللی ما شوگرددی گرفت!

اما شوگرددی ریحانه کیست؟

پیرمردی که با ریحانه پارسا در حال قدم زدن در خیابان های استانبول است گویا بازیگر است و البته خیلی معروف و مطرح نیست. برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می‌گویند که احتمالا با وجود بی پولی او، راضی شده تا نامزد کنند. هر چند خودش می‌گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

reyhaneparssaa_1640794271

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت داره جای پدر بزرگشه شورشو درآورد شماها هم اینقد اینو بزرگ نکنین

  • ناشناس ارسالی در

    حالم به هم میخوره ازاین قیافه زشت ریحانه پارسا

    • ناشناس ارسالی در

      👌

  • سید ارسالی در

    این کاملن فیلم ی که لایکاشو ببره بالا

  • مرد ارسالی در

    خوبه دیگه نه اون بازیگر مطرحیه نه این

  • .. ارسالی در

    چرا الکی یه چیزی از خودتون در میارین اینجا برا فیلم تمرین میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    واقعن که،، ببینم فامیلات، اشناهات، عکساتو اینجوری میبینن، خجالت نمیکشی یا برات مهم نیست اصلان،، شخصیت داشتن یه نوع هنره خاصی هست اره دیگه،،،،،،،

  • ناشناس ارسالی در

    آخه که چی خودشونو طوری گم کردن که دیگه آخر همه چیز اینجاست

  • امیرولیزاده ارسالی در

    ای خدا، یعنی یه روزی میرسه که به این درک برسیم که زندگی هر کی فقط و فقط به خودش ربط داره؟؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    احمقاااااا

  • صالحی ارسالی در

    احمقا

  • مهدی زارع ارسالی در

    چ میشودگفت قضاوت الکیه

  • یگانه ارسالی در

    به نظر من بیکار ادمایی ان که زندگی بقیه رو چک میکنن و با استاندارد های خودشون مردمو قضاوت میکنن ما خودمون باید بریم تقص های الهی خودمونو درست کنیم نه بیایم تو زندگی بقیه ... شخص ایکس چ براش مهم باشه یا نه آدمه هر کی باشه صدمه میبینه مطمئنا همه مون تو زندگی اشتباهات و هر چیزی و هر کاریو هر ظلمی و هر خوبیو هر چیزی که هر کی اسمشو میزاره داریم .. به جای تضعیف روحه بقیه و فحش دادن بهشون و هر چیزی که اسمشو میزارید بچسبید زندگی خودتون .. هر روز هر دقیقه بزارن فلان ایکس چی کجا و آخرش یه انگم بچسبونن بش.میدونید اونا باید خوشحال باشن که انقدر برلی شما ارزشمندن و پیگیرشونید.

  • علیرضا ارسالی در

    به نظرم این نفر ، باید شرایط زندگی بدون استرس و تامین معیشت ، برایش در کشور فراهم باشه ، تا خیال رفتن ، فقط برای تفریح داشته باشه ، ایشون یک نمونه هست ، خیلی ها بدهکارند ، خیلی ها کار ندارند ، خیلی پدر ها شرمنده خانواده شان هستند
    باید شرایط طوری باشد که حداقل برای زندگی معمولی تو رنج و مشقت نباشیم ، باید ریشه طمع و چشم و هم چشمی برداشته بشه ، نباید مردم با فخر ، در شبکه های اجتماعی عکس بزارند ، باعث از بین رفتن خیلی آدمها می‌شوند، باید دولت محترم نان راحت را سر سفره ها بیاورد ، باید اشتغال زایی کنه ، باید ریشه یابی کنه مشکلات معیشتی را ، باید دلسوزها بیشتر باشند ، باید رشوه و رانت برداشته بشه ، تجملات در همه جا از بین برود ، بچه ها همگی اینستاگرام دارند

  • Ati ارسالی در

    یعنی چی اخه به ما چه چیکار میکنه؟حالا این که رفته از اینجا اما اگه دقت کنید گوگل و که باز میکنی راجع به تمام بازیگرای زن بد نوشته شده که چی؟ما خوبیم بقیه بدن؟ دوست داره لباس تنگ بپوشه به ماچه؟اونم الان تو این زمونه دیگه مد روز همینه هیچکس حق قضاوت و توهین نداره.

  • سعید ایروانی ارسالی در

    خدایا آخر عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه انشالله.خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که من نمی‌فهمم ایم حرفا به شما چه ربطی داره!!!!!آخه ملت غلط اضافی میکنن خودشون اون دنیا جوابشو میبینن...شما چیکاره اید این وسط...فقط خدا میتونه قضاوت کنه مطمئن باشید اگر یه درصد این شایعات الکی باشه و محض آبروی یه نفر رو بردن باشه مطمئن باشید شما هم اون دنیا جوابشو میدید...واقعا که براتون متاسفم...

  • سمیه ارسالی در

    چقد قیافت حیوونی شده

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط داره و ما نمی توانیم دیگران را قضاوت کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    میشه این بازیگرها رو نشون ندید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها