|

کاسبی جدید "ریحانه خانوم" تو ترکیه؛بعد این همه رسوایی حالا هم پُرتره فروشی!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا در ترکیه با مشکل مالی مواجه شده و برای اینکه بتواند درآمد بدست آورد یک روش عجیب را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
14

ریحانه پارسا چهره ای که با سریال پدر معرفی شد و خیلی زود در سینما پله های ترقی را طی کرد و به جایی رسید که برای یک ساعت حضور در یک برنامه اینترنتی 100 میلیون می گرفت. ریحانه اما ظرفیت این شهرت را نداشت و خیلی زود از عرش به فرش رسید.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا 23 ساله بعد از حضور در چند فیلم سینمایی به یکباره در تصمیم عجیب از ایران مهاجرت کرد و ساکن ترکیه شد. ریحانه ابتدا عنوان کرد که قصد دارد در مسیر گلشیفته فراهانی گام بردارد و همچون او به یک بازیگر بین المللی تبدیل شود اما داستان برای ریحانه چوری دیگر رقم خورد و خانم پارسا اسیر فساد شد.

ریحانه در ترکیه خیلی زود گرفتار آدم هایی شد که قصد سو استفاده از او را داشتند و اتفاقاً موفق هم شدند او در دام قماربازان ساکن ترکیه افتاد و ملعبه دست آن ها شد و این جماعت ریحانه را همچون عروسک خیمه شب بازی بازی می دادند و وقتی دیدند که دیگر ریحانه خیلی برایشان سود و منفعت ندارد و از طرفی جایگاه خود را هم در ترکیه در خطر دیدند ریحانه را به کل رها کردند.

حالا ریحانه دیگر نه کسی را در اطرافش می دید و نه هیچ درآمد ثابتی داشت و تنها داشته ریحانه در این زمان بدنش بود البته یک پیج اینستاگرام با چند صد هزار دنبال کننده، پس ریحانه سعی کرد تا با انتشار تصاویر زشت و منشوری به تعداد فالوورهایش اضافه کند و از طریق تبلیغات اینستاگرامی کسب درآمد کند اما کدام شرکت و برند ایرانی حاضر بود برای تبلیغ به سراغ یک چهره فاسد برود که دیگر در ایران هم خیلی خریدار ندارد؟ پس ریحانه پارسا در این مسیر هم خیلی توفیقی نداشت و هر روز فقیر تر میشد کار به جایی رسید که ریحانه در اینستاگرام خود اعتراف کرد که به علت مشکلات مالی مجبور شده گوشی تلفن و لپ تاب خود را هم بفروشد.

divanebycassowary_1639318606

ریحانه حالا کمی وضعش بهتر شده و گویا توانسته اقامت ترکیه را هم دریافت کند و خودش امیدوار است بتواند در فیلم سریال هایی ترکی هم حضور پیدا کند. برای تحقق این رویا هم باز دچار اشتباه شد و مسیر غلطی را انتخاب کرد. او برای اینکه بتواند وارد سینما ترکیه شود به سراغ یک بازیگر مسن و دست چندم ترکیه رفته و گویا با او وارد رابطه هم شده تا از این طریق بتواند فیلم سریال بازی کند.

اما زندگی خرج دارد و ریحانه پارسا هم این موضوع را به خوبی می داند. پس ریحانه تصمیم گرفت دوباره به سراغ بدن و البته اینستاگرام برود. اینبار خانم پارسا با یک ترفند تازه تصمیم گرفت تا با فروش عکس ها و تابلوهای نیمه برهنه از خود درآمد کسب کند برای این کار هم یک صفحه در اینستاگرام ساخته و در صفحه شخصی اش هم تبلیغ می کند.

divane_art_1640749152_1

divanebycassowary_1640764798_1

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رونام ارسالی در

    به شما ربطی داره ایا؟😐

  • یاسر ارسالی در

    این دختر حیف شد

  • محمدی شایانی ارسالی در

    سلام دوستان به نظر من ریحانه پارسا جوان بود ؟؟؟؟وگول آدم های ناباب و خلاف را خورد که تو بهترین موقیت سوپر استار ایرانی بود هرفیلمی دستمزدش بالای 7الی 10میلیارد بود ولی افسوس که این طفلک رو نابود کردن به چه قیمتی باعث شدن که زندگی این طفلک رو به خاک سیاه بکشن ؟؟؟!!!واقعا سخته برای یه دختر جوان اونم تو کشوری که نمی دونه عاقبتش به کجا میرسه اگه تو ایران می موند حداقلش باید درسن 35 الی 40 سالگی دست به چنین ریکسی میزد حداقلش هم حسابش پرپول میشد توایران وهم پخته تر میشد از زندگیش دفاع کنه ولی حالا چه انتظاری دربرابرش هستش امیدوارم هیچ وقت بخاطر بی پولی تن به کارهای بد ونا خلاف نزنه واقعا این این طفلک این طوری ویران بشه ؟؟؟؟!!!!خلاصه منم ایرانی هستم دلم برای یک ایرانی تو غربت و کشوری غریب میسوزه اونم یه دختر تنها و مظلوم 😢😔😔💘💘💘💘💔💔💔

  • امیر ارسالی در

    اگر ایران بود مطمئنا الان دیگه سوپراستار شده بود

  • مبارز گه خورا ارسالی در

    به تو چه اخه

  • ناشناس ارسالی در

    ازخدابترسید

  • ناشناس ارسالی در

    خدا پشت و پناهش باشه

  • ناشناس ارسالی در

    مردشور ریختتو ببرن که هر روز صبح بجای چهارتا خبر خوب باید ترکیب نکبتی و اخبار شیرین کاریهای تورو ببینیم

  • مانی ارسالی در

    زندگی خودشون هرطور دوس داشته باشن میگردن شمام به اونایی ک مملکتو خوردن رفتن خارج چیزی نمیگین فقط ب تیپ مردم گیر بدین

  • بابک ارسالی در

    خدا لعنت کنه اون مهدی کوشکی رو

  • ناشناس ارسالی در

    داره کمبوداشو با نابود کردن خودش دنبال می کنه...

  • ناشناس ارسالی در

    خداهمتونوبه راه راست هدایت کنه واقعا دیگه شورشو دراوردن کسی هم نیست که یه چیزی بهتون بگه کلا اخرتوفراموش کردین

  • ..... ارسالی در

    من موندم کی این تابلو ها رو میخره
    مگه تابلو قحطی شده ،، آدم اینا رو بخره؟؟؟؟

  • سیما هنرمند ارسالی در

    چقدر قیافه ریحانه پارسا زشت شد

  • ص منصوری ارسالی در

    طفلکی به چه روزی افتاده

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی ازت بدم میاد آدم حال بهم زن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    یکی این دختر را نجات بده
    چقدر بد وتلخ سرانجامش😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها