|

"بهاره رهنما" انگشتر غولِشو نشون همه داد؛ موی صورتی با این اندام چه شود!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما خانم بازیگری که به بلاگر تبدیل شده اینبار برای معرفی یک جواهر فروشی با تیپی آنچنانی رفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما بازیگر که چه عرض کنیم خانم مستقل همه فن حریف می باشند که این روزها وقت سر خاروندن هم ندارند و دائما یا تو راه سفر هستند و یا تو مطب و سالن و مزون!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی دارنده چند برند آرایشی و عطر و ادکن هستش که البته دیگه نیازی به آقای شوهر نداره و ظاهرا کار این زوج با هم تموم شده چرا چون اول که امیر خان برای شهرت بهاره سمتش اومد و باره هم برای پول و شرکت حاجی جان. حالا که امیرخسرو برنداش کلی معروف شدن و بهاره رهنما هم با پول و حاشیه خودشو کشید بالا و حالا خانم بازیگر انقدری مایه دار هستند که برند شخصی زدن و دائما تو رفت و امد هستن. ناگفته نماند بهاره رهنما را شاید بتوان فعال ترین هنرمند سینما بین خانوما دونست که فعالیت زیادی در اینستاگرام و تبلیغات و این جور مسائل دارد.

ladyrain.baharehrahnama_1635939150

اما بهاره خانم همونجور که گفتیم از راه تبلیغات و معرفی موارد مختلف از هرررر چیزی که فکرشو کنید شروع کرد و الان که هم مالی و هم اعتباری به چیزی م خواسته رسیده کمی تو انتخاباش محتاط تر شده و بیشتر به قول خودش کارافرینان و مطب های پزشکی برای جراحی های زیبایی و سالن های ارایشی و شیرینی و مزون و خلاصه ان چیزایی که مربوط به خانوماست رو معرفی میکنه.

اما خب خانم خانما از اونجایی که کلاس کاریش بالا رفته تیپ ظاهریش هم آرتیستی و با کلاس تر شده! وقتی جایی برای معرفی دعوت میشه حسابی تحویلش میگیرن و خانم خانما هم هر بر با یه استایل دخترونه و کم حجاب میره! در ادامه نمونه ا از ان تبایغات رو مشاهده م کنید که برای معرفی زیورآلات در تجریش رفته است و موهای که صورتی شده و تیپی که با بهاره پنج سال پیش زمن تا اسمون فرق کرده.

ladyrain.baharehrahnama_1641294588_1

b.rahnama_2743749726716540214_30916040

اینکه خانم رهنما از چه راهی کسب درآمد داره و چقدر هم درآمد داره روو مگیم ه چیز شخصیه! اما اینکه از راه همون مردم و فالوورا پولای نجومی دربیاری و دست اخر هم بی دست و پا خطلبشون کنی فاجعس.

بهاره رهنما اینروز ها ظاهرا ذوق کودکانش اونقدر زده بالا که جدا از تیپ و استایل های عجیب و آجق وجقش، ژست و رفتار هایی بچگانه هم داره و اینکه دلیل این کاراش چیه واقعا مشخص نیست! اگر سری به پست ها خانم بازیگر بزنید متوجه میزان علاقه کاربرا نسبت هش میشید که یک ریز الفاظ ناجور بهش میگن. البته اینکه رفتار فالوورا هم درست نیست به کنار!

ladyrain.baharehrahnama_1638094601

یکی از کاربرا نظری جالب زیر پست خانم بازیگر گذاشته بود. او نوشت: چرا تنها هنرمندی هستی که هیچ هنرمندی برات کامنت نمیزاره! البته که این جمله خیلی سنگین بود واقعی.

ladyrain.baharehrahnama_1640083148

بهاره خانم برای شاخ شدن رفت زیر تیغ جراحی!

بهاره رهنما همان خانم بود که میگفت عمل زیبایی انجام نمیدم و با اب خوردن و خواب درست و... جوان میمونین اما خب ظاهرا فضا و جو اینستاگرام هیشکیو در امان نمیزاره و همه برای خوشگل تر شدن و شاخ تر شدن یه کارایی رو صورتشون می کنن.

ما هم خرده نمیگیریم اما شخصی مثل رهنما که برای خودش و روند کاریش حرفشو یادش رفته زیاد جالب نیسن. گویا خانم بهاره رهنما عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

baharehrahnama1352_1640284675

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    برو گمشو.

  • رزی ارسالی در

    ندید بدیدعقده ای....خیلی زشت شدی

  • عالی ارسالی در

    پرحاشیه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا برات متاسفیم بااین همه عقده وخودنمایی تواین شرایط سختی که مردم کشورت دارن سفره هاشون خالیه یکم به خودت بیا بهازه خانم تاکی عقده گشایی

  • سارا ارسالی در

    از بس که ندید بدید و عقده ایه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها