|

وقتی "خانوم بازیگر" واسه یه پُست اینجوری وِلو میشه جلو آقای عکاس؛ زشته واقعا!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده که البته بیشتر به دلیل قرتی بازی و تصاویرش در اینستاگرام معروفه و اینبار هم عکسی از خود در حال خوابیده گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی می باشد که البته به لطف مامان جان معروفش و البته اینستاگرام و شاخ بودن در آن به شهرت رسید. وی بیشتر در تئاتر بازی داشته تا تلویزیون به همین دلیل شاید شما هم او را به عنوان بازیگر نشناسید.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی از دسته هنرمندانی محسوب میشه که فالوور های زیای داره اما ارتباط خوب و صمیمانه ای با اونا نداره. خانم بازیگر بسیار اهل گشت و گذار و تفریح می باشد و تصاویر زیادی هم، حالا یا با دوستای قرتی تر از خودش و یا کافه گردی و طبیعت گردی هاش منتشر میکنه. دنیا مدنی از خانم های بازیگری می باشد که ظاهرا هنوز فرصت مهاجرت پیدا نکرده اما بسیار علاقه مند به این کاره چون هم خودش گفته بود و هم نوع حجابی که داره معلومه کشف حجاب رو ترجیح میده!

ناگفته نماند دنیا مدنی خیلی دوستدار صحرا و دشت و اینجور موارد هم هست و خلاصه ازون دختراییه که اهل احتیاط نیست و موارد مختلف رو امتحان میکنه. در ادامه پست جدید خانم خانم رو در حال خوابیده مشاهده می کنید. البته که آقای عکاس هم خوب عکسی از دنیا مدنی در این حالت گرفته اند!!!

doniamadaniii_1641237105

همانطور که گفتم مادر دنیا مدنی یعنی خانم رویا تیموریان از بازیگران با سابقه تئاتر و تلویزیون هستند. اما چیزی که جالبه در مورد دنیا اینِ که به اندازه ای که ایشون تو اینستاگرام و واقعیت تو قیافه هستند خانم لیلا حاتمی نیستند و دلیل آن مشخص نیست.

doniamadaniii_1640970777

دنیا خانم گربه باز و رفیق بازِ به تمام عیار!

از دیگر علایق دنیا مدنی حیوانات به خصوص سگ و گربه هاست و اتفاقا خانم بازیگر خود نیز سه چهار تا گربه هم دارد و فیلم و عکس ها زیادی هم ازشون منتشر کرده و میکنه.

doniamadaniii_2743638021247056413_218188904

حالا دنیا خانم علاوه بر این ها رفیق باز هم هستند و راه به راه با دوستاشون در حال گشت و گذار و عکس گرفتنن! اما دنیا مدنی متی پیش تصویری همراه با همین خانم های رفیقش منتشر کرد که حالا جدا از اینکه همگی کلاه سرشونه و این موضوع خلی ترند شده، نیم تنه ای هستش که تنه یکی از خانوماست و خیلی مورد تمسخر کاربران قرار گرفت که چرا تو این سرما آخه نیم تنه!!

ظاهرا استایل و خاص بودن برای برخی از دختران مهم تر از یخ زدنه!

doniamadaniii_1639328694_3

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهوری می باشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسر خاله دنیا مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دو چندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

parisa_cafe_pic_1613745354

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

doniamadaniii_1638523333

ازدواج دنیا مدنی

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

celebrity.photo3_1626851943

bazigaraan_1570654218_4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نازنین ارسالی در

    چقدری خوشگلی‌جونم‌چه‌تیپی😍😍

  • آرین ارسالی در

    کفشاش قشنگه 😜😋

  • سیاوش ارسالی در

    مجبوره این کارا رو بکنه،تا مردم چهره واسمش رو فراموش نکنم.فیلمم که پنج سالی یه بار بهش پیشنهاد بازی میدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها