|

"نیکا فرقانی" واسه دلبری خوشگلیاشو تو لایو رو کرد؛ عجب دوست پسر مایه داری!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت اینبار از خودشون لایو گذاشت و کمی از سوئد و علاقه هاشون گفتن که بازم حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
10

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت هستند که قطعا در سنین مختلف این دو خواهر را میشناسند چون این سریال مخاطبین بسیاری داشت و خیلی هم محبوب بود و هست.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا اما به برکت حضوری آبکی در این مجموعه که دیالوگ خاصی هم نداشتند توانستند دل خیلی ها را ببرند و بیرون از تلویزیون هم به دلیل حواشی و موارد ناجوری که ازشون دیده و پخش شد خیلی زود به بیش از 1 میلیون فالوور رسیدند و معروف شدند. البته که این شهرت از روی استعداد و موارد کاری نبود و بیشتر به خاطر اندام عریان و فیلم و عکس های منشوری که ازشون دراومد بود اما دخترا بعد از اینکه از پایتخت حذف شدند بسیار محتاط تر عمل می کنند.

اما سارا و نیکا لایو های زیادی میزارن و از اونجایی که نیکا شیطون تر از سارا بوده و هست همیشه تو لایو بیشتر حرف میزنه و حتی جواب فالوورای پرو رو هم میده! در ادامه ویدیویی از دوقلو های افسانه ای به قول ارسطو مشاهده می کنید. ناگفته نماند سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند و تنها برای بازی در پایتخت به ایران میومدن.

چیزی که تو این ویدیو و لایو های دیگه وجود داره اینه که سارا خیلی کم خودشو نشون میده و ظاهرا علاقه خاصی به اینجور موارد نداره اما اینکه دلیلش چیه مشخص نیست.

علی دوست پسر نیکا؟!

نیکا تو پیجش تبلیغاتی هم داره که به مهم ترین اون میشه به معرفی پسری به نام علی حسنی اشاره کرد که تو کار ارز دیجیتاله و سنشم کمه. نیکا چند باری این اقای خوشتیپ رو معرفی کرده که خب با توجه به سابقه سارا و نیکا و ارتباطشون با پسرا احتمالا با علی حسنی هم رابطه ای داره و تنها در حد تبلیغ نیست!

alihasanivip_1639823565

عشوه های دخترونه واسه جذب فالوور!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی هم دوست دارند که استوری های کوتاه و بومرنگ بگیرن و خب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم داف میکنه سارا و ینکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

البته جدا از اینا خوبه که سارا و نیکا با اینکه خارج از ایران هستند اما دیگه دست از حاشیه و برهنگی برداشتند و حداقل کلاه روی سر دارند خیلی از خانومای بازیگر و سن دار در کشور هستند که حجابشون بسیار نامتعارفه چه برسه به خارج از ایران!

سارا نیکا فرقانی

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا نیکا فرقانی

سارا نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دلبان دلدار ارسالی در

    ایش چقد اینا زشتن 😬🤦😑

  • زهره ارسالی در

    خدا یا اینهمه نمایش واسه چیه نخبه ها فیلسوف ها دانشمندان کجا هستند

  • مm ارسالی در

    نظر خاصی ندارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها