|

"لیندا کیانی" با یه تیپ عجیب اومد جلو همه؛ خیلی روشنفکر شدی این چه وضعشه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که به همراه خانم الناز حبیبی در اکران مردمی حور داشتند و لباس خانم بازیگر حسابی جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

لیندا کیانی بازیگر جذاب و خوشگل ایرانی می باشد که با بازی در سریال های تلویزیونی شناخته و معروف شد اما خب حالا دیگه کلاس کاری خانم خانما بالا رفته و فقط تو سینما و سریال های شبکه خانگی دیده میشه!

به گزارش«شایانیوز» البته لیندا از هنرمندان بسیار پرطرفدار و البته با استعدادی هستش که با هنر و تلاش خودش به این جایگاه رسید نه مثل خانم سحر قریشی که تنها با بازی در یک سریال دیده شد و عد هم سیل پیشنهادات به سمتش روانه شد و با عوامل پشت صحنه ریخت روهم!

khabargozarisaba_1641315756_1

از این ها که بگذریم اما لیندا کیانی از خانم هایی هستش که به خاطر تیپ و استایل های باز و ناجوری که داره مورد انتقاد زیاد یهم قرار میگیره. ظاهرا مسئولین سینما هم مشکلی با این روند ندارند و خانم های بازیگر هر چقدر هم که بدحجاب حتی بی حجاب باشند اتفاقی نمی افتد.

لیندا کیانی و الناز حبیبی به تازگی بعد از بیرون آمدن فیلم "صحنه زنی" به چند اکران خصوصی و عمومی دعوت شدند و با توجه به اینکه این روزها تیپ بازیگران بسیار بسیار تو چشم هستش و چشم و هم چشمی وجود دارد هر بار با تیپ هایی به قول خودشون خاص حضور پیدا می کنند. اما اینبار پافر بسیار کوتاه لیندا کیانی با شلوار جذبش مورد توجه قرار گرفت جور که انگاری خانم بازیگر بلیز شلوار پوشیدند!

البته این بار اولی نیست که لیندا کیانی با پافر جلو باز و شلوار جذب ظاهر میشه و کلا علاقه خاصی اره که روی پاهاش زیاد مانور بده. تازه باز خوبه خانم خانما لطف کردن و با شال اومدن چون اگر از دنبال کنندگان او در اینستاگرام باشید متوجه این شده اید که خانم بازیگر اعتقادی هم به شال و روسری ندارد و دائا با کلاه ظاهر میشه حالا چه کلاه زمستونی و چه کلاه لبه دار!

در این مراسم احتمالا خود بازیگران هم با هم ست کردند که یه سره مشکی باشند چون قطعا نمتونه تصادفی باشه. بعد از اینکه کرونا کمتر شد و سینما ها باز شد اکران ها آن هاقدر زیاد شده که بازیگران دائما تو این جور مراسمات هستند و در حال خوشگذرانی.

روابط ناجور بازیگرا باهم

اما راحتی هنرمندان تنها در لباس و پوشش نیست. اگر نگاهی بی اندازید خیلی از بازیگران خانم و آقا هستند که ازدواج نکردند، خب این دلیلش چیه؟ چیزی جز اینکه میخوان پشت صحنه و واقعیت با هم زیاد از حد راحت باشن و ارتباط های مختلف داشته باشن؟

به غیر از این خیلی از هنرپیشه های متاهل هم طلاق گرفتن و دوباره یا سه باره ازدواج کرند بعضیام مثل خانم الناز حبیبی اصلا دوباره ازدواج نکردند و مجرد موندن! انگاری اصلا بعد از طلاق بهشونم بیشتر خوش میگذره چون گشت و گذار و لب خندونشون خیلی بیشتر میشه!

sarajam_graphy_1633798613

joulbak_1618943061

اینستاگرام پُر کاره خانم سلبریتی!

لیندا کیانی در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون دنبال کننده دارد و پست و استوری های بسیار بسیار زیادی هم منتشر میکند. 

اما این روز ها سلبریتی ها علاوه بر شغل اصلی شان یعنی بازیگری در بیزینس های مختلف دیگر هم مشغول هستند اما چیزی که در بین بیشتر آن ها مشترکه تبلیغات نجومی اینستاگرامی است که تنها کافیه وارد این فضا شوند و پول پارو کنند.

lindakiani1___1631894342

در اینستاگرام خیلی از کاربران عاد هم به مرور با فعالیت معروف شده و بار زندگی خود را بسته اند. حالا شما فرض کنید که از قبل معروف و محبوب بوده باشی و کمی هم اهل کم حجابی و یا قرتی بازی باشی دیگر همه چیز تمام است و تازه صد هیچ هم از بقیه جلوتری!

البته لیندا کیانی مثل خانم بهاره رهنما و صبا هرررر چیزی را معرفی نمی کند و ظاهرا ترجیحش بر این است که در کنار حفظ شخصیت ریز و مجلسی درآمد هم داشته باشد.

lindakiani1___1631119472

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    همه شون بخاطر پول

  • ناشناس ارسالی در

    خوب به ما ها چه شاید این شکلی دوس داره

  • غفار ارسالی در

    ای وای موهاش بیرون بود

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرتون ابروی ایران وایرانی رو بردی

  • سپیده ارسالی در

    روناک یونسی حیا رو خورده یه آب هم گرفته روش خجالت هم خوب چیزیه از همه بازیگرها متنفرم همه شبیه هم هستند بی ایمان و خودخواه فک میکنند کی هستند تازه به دوران رسیدها

  • ناشناس ارسالی در

    مزخرف

  • سارا ارسالی در

    لینداخانم خودتو جمع کن

  • سیاوش ارسالی در

    هنرمند یعنی تعهد،یعنی الگو
    اینا هنر وبازیگری رو با مزون لباس وآریشگاه اشتباهی گرفتن
    این که می‌خوان چطوری زندگی کنن به خودشون ربط داره ولی نمیتونن قانونها وارف جامعه رو زیرپا بذارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها