|

"ریحانه پارسا" از فحشا به فقر رسید؛ خانوم بازیگر معصوم چگونه مستهجن شد؟

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا در جدیدترین فعالیتش در ترکیه برای کب درآمد با کلی ناز و عِشوه مدل یک سالن آرایش شده و عکس های میکاپ کرده از خود منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا که با سریال پدر کارش را در سینما و تلویزیون ایران شروع کرد و خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و در بیست و یکی دو سالگی جوان اول سینمای ایران شد و سیل فیلمنامه ها پیشنهادات بود که به سویش روانه می شد.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه خانوم پارسا که بنا بر ادعای لیلا بوشهری گارسون کافه بود و یک شبه بازیگر شد در سریال پدر نقش یک دختر چادری را ایفا کرد که اتفاقاً بسیار هم دیده شد. او سپس وارد سینما شد و در چند پروژه سینمای خوب و پربیننده هم ایفای نقش کرد. اوج کار یحانه اما در ایران مجموعه سینمایی و سریال خوب، بلد جلف قاسمخانی بود که حتی مورد تمجید پیمان هم قرار گرفت و قاسمخانی در جشنواره فجر از ریحانه به عنوان آینده بازیگری سینما یاد کرد. البته پیمان یک نصیحت هم کرد و گفت ریحانه آینده سینمای ایران است به شرطی که خل بازی درنیارد.

البته فقط پیمان نبود که از ریحانه تعریف و تمجید کرد. سعید سهیلی کارگردان گشت سه هم به تازگی ریحانه را معصوم ترین بازیگری دانست که تا به حال با او کار کرد.

ریحانه اما قدر خودش و فرصتی که برای او پیش آمده بود را ندانست و خیلی زود به بیراهه رفت. ریحانه بعد از حضور در گشت ارشاد سه که این روزها هم در حال اکران است کوله بار سفر بست و راهی ترکیه شد. ریحانه در ابتدا گفته بود سفرش به ترکیه کاری است و به زودی به ایران بر خواهد گشت. اما داستان برای ریحانه در ترکیه جور دیگری رقم خورد.

خانوم پارسا در ترکیه کشف حجاب کرد و با مسیح علی نژاد خبرنگار ضد انقلاب و اپوزیسیون مصاحبه کرد و سپس به سراغ قماربازان ساکن ترکیه رفت و با آن ها برای خالی کردن جیب مردم فیلم بازی کرد و نقشه ریخت و در تمام این مدت با چندین نفر از جمله پویان مختاری، تتلو و کسان دیگر رابطه داشت و سر آخر هم با بازیگر درجه چندم ترکیه که جای پدرش است وارد رابطه شد.

ZjAwZQ9KWwas

ریحانه پارسا نمادی از ظهور و سقوط یک بازیگر بود که یک شبه ره صد ساله را رفت و به اوج رسید اما به همان سرعت هم مسیر اضمحلال را پیمود و حالا به یک مهره سوخته تبدیل شده است. ریحانه ای که تا همین دو سال پیش کلی نقش و پیشنهاد درجه یک داشت حالا کارش به جایی رسیده که برای گذران زندگی مدل و مانکن آرایشی شده و برای سالن های آرایش خیلی معمولی در ترکیه هزار جور قِر و قَمیش میاد و عکس می گیرد تا پول بدست آورد.

divanebycassowary_2744389726741073233_47818157715

2

کاسبی جدید ریحانه با عکسای خودش

ریحانه پارسا به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که نامفهوم بود بعد اومد و تو استوریا کامل توضیح داد که پیجی کاری زده به نام "دیوا آرت" که البته دیوانه نوشته شده نه دیوا! در این پیج ریحانه پارسا با پوشش و گریم هایی جالب ژست هایی عجیب از خود تصاویری دیجیتالی ساخته و بر روی شاسی و قاب در هر ابعادی که بخواین عکسای خودشو تابلو و قاب میزنه و فقطم به صورت فیزیکی ارسال میکنه نه فایل عکساش!

divane_art_1640749152_1

البته که شاید از نظر من و شما کاری بیهوده و مسخره باشه اما خب فانتزیه جالبیه که ریحانه پارسا علاقه داشته تا اونو انجام بده و علاقه منداش هم ازش حمایت و خریداری می کنند. این تصاویر نسبت به ابعادشون قیمتای مختلفی دارن و ریحانه خانم از این طریق خواسته تا راه درامدی جدید و نو داشته باشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یونس از شهر تبریز ارسالی در

    اگر از خودش بپرسی چرا رفتی خارجه جواب نمیده از ترس مثل مجسمه برات نکاه میکنه ایران حرمت خود دارد خارجه هم حرمت خود دارد مثل گلشیفته میخواست ابروی ایران ببره اگر برگرده هیچ کس براش اهمیت نمیده

  • ناشناس ارسالی در

    این بدبخت توسینمای ایران به فحشا کشیده شد.نه جای دیگه
    اشتباه نکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    حالا گلشیفته وریحانه و امثال اینا مگه کین که رفتنو موندنشون مهم باشه

  • zeinab_play ارسالی در

    جهت اطلاع میگم میدونید الان مردم افغانستان چی میکشن یا میدونید تو سیستان و بلوچستان چقد خوشکسالیه یا میدونید روزانه چند کودک کار میمیرن ಠ_ಠ لطفا در مورد اونا هم تحقیق کنید بزارید ریحانه پارسا زندگی شرم آورشو ادامه بده 눈_눈 به من و تو چه >_<

  • ناشناس ارسالی در

    این پول چه میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    ول کنین این ریحانه پارسا سوژه بهتر گیر نیاوردین.سرتون تو لاک خودتون باشه

  • A/m ارسالی در

    همشون با پول بیت المال بالا رفتن و حالا شدن بر ضد ملت و شیعه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها