|

شباهت باورنکردنی "مهناز افشار" به "نوه گوگوش" ؛ چه نازی می کنی واسه آرش!

mahnaz afshar shayanews

تصویری از مایا نوه فائقه آتشین منتشر شده که شباهت زیادی با مهناز افشار دارد.انتشار این عکس نام مهناز و گوگوش را دوباره بر سر زبان ها انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
3

مهناز افشار بازیگر مطرح سینما یکی دو سالی است هیچ اثری از او در پرده نقره ای سینما نیست و بنا به دلایلی مجبور شد از ایران مهاجرت کند و ساکن آلمان شود. در آلمان خانوم بازیگر بشتر وقت خود را در فضای مجازی می گذراند و تقریباً روزی یکی دو پست یا استوری در اینستاگرام خود منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» مهناز خانوم البته در خارج خیلی هم غریب نیست و او با خوانندگان لس آنجلسی و چهره های ایرانی ساکن اروپا دوستی و رابطه نزدیکی دارد و هر از گاهی از آن ها هم در اینستاگرام خود عکس و فیلم منتشر می کند.

مثلاً مهناز افشار چند باری با آرش خواننده مشهور ایرانی دیده شده اما هنوز توضیح درستی از رابطه این دو با هم ارائه نشده است و جالب تر از این است که افشار او را برادر و آرش مهناز افشار را خواهر صدا می زند!

مهناز البته به گوگوش ارادت زیادی دارد و اتفاقاً در مدتی که خانوم بازیگر ساکن اروپا شده علاوه بر حضور در کنسرت این خواننده لس آنجلسی دیدارهایی هم با او داشت.

البته داستان مهناز افشار و گوگش ورای این حرف هاست و خیلی ها معتقدند مهناز چه زمانی که در ایران بود و چه حالا که در آلمان است خیلی دوست داشته که شبیه گوگوش باشد و برای رسیدن به این هدف در نوع پوشش و رفتار خود هم تلاش زیادی کرده است.

cinema.ketab.iran_1633626745

البته این تلاش مهنار افشار برای گوگوشی شدن خیلی هم بی حاشیه نبود و برخی از همکاران خانوم بازیگر هم نسبت به این موضوع به مهناز کنایه هایی زدند گواه این مدعا صحبت های سحر قریشی در خصوص مهناز خانوم افشار بود.

ماجرا از این قرار بود که مهناز افشار دو سال پیش زمانی که سحر قریشی از "منقلب شدنش" به دلیل حضور در کنار مردم در استادیوم گفته بود، در یک توییت اعلام کرد: «نمی‌شه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد، چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره "منقلب" میشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام.»

چندی بعد سحر قریشی در یک گفتگوی اینترنتی به این اظهارات مهناز افشار واکنش تندی نشان داد. او در این مصاحبه در خطاب به یک بازیگر که به نظر می‌رسد مهناز افشار باشد اعلام می‌کند که: «سن ات بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس هم نیستی!»

البته از حق هم که نگذریم مهناز افشار شباهت زیادی به جوانی های فائقه آتشین دارد و به واقع شاید مهناز را شبیه ترین فرد به گوگوش باید بدانیم. به تازگی هم تصویری باورنکردنی و جالب از مایا نوه فائقه آتشین به منتشر شده که شباهت زیادی به مهناز افشار دارد.

afshar-mahnaz-photokade-com-6

رسوایی مهناز افشار در فیسبوک!

چندی پیش پیج فیسبوک مهناز افشار با تیک آبی در استوری های فیسبوکش تصاویر مثبت ۱۸ منتشر کرد. البته بعد از چند ساعت این استوری از صفحه فیسبوک خانوم افشار پاک شد.

خانم افشار بعد از این رسوایی اعلام کرد صفحه فیسبوکش هک شده است و عکس های مبتذل هیچ ارتباطی به او ندارد.

اما مشخص نشد که باوجود امنیت فیسبوک چگونه اکانت کاربری خانم افشار که تیک آبی هم دارد هک شده است.

mahnaz_afshar_1632230323_1

ماجرای پست های عجیب مهناز افشار در اینستاگرام

خانم بازیگر روزانه تصاویری نه چندان جالبی از خودش پست میکنه که خب نه کپشن خاصی داره و نه استایل و فیگور خاصی. گویا خانم خانما تنها برای دیدن نظرات کاربران و بالا بردن تعداد پست ها فعالیت داره چون گاهی انقدر بی مفهوم و زیاد میشه این عمل که برای کاربرا خسته کنندست!

از پست های نامفهوم و نه چندان جالب مهناز افشار هم میشه به پست چند روز پیشش اشره کرد که پای خودش و دخترش لیانا رو به هم چسبوند و برهنه عکس گرفت!

mahnaz_afshar_1639679113

واقعا مفهوم این عکس هیچ چیزی نبود جز اینکه برخی افراد با افکار مریض و ناسالم نظراتی زشت و زننده بزارن و فوت فتیش ها هم قربون صدقه الکی برن!

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

مهناز+افشار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شادی ارسالی در

    چقدر بعضی از آدم ها می تونن اینقدر حقیر باشند و تمام عمر دنبال رو کسی دیگر... واقعاً خواری و خفت را به حد اعلای خود رسوندی مهناز آتشین!!!!!

  • مهدی ارسالی در

    فقط دنبال حرف مفت هستید کجاش شبیه نوه گوگوش یا خود گوگوش ناخن کوچیکه گوگوش هم نمیشه تو هیچ زمینه ای گوگوش به چند تا زبان مسلط هنرمند واقعی مهناز افشار حتی به زبان انگلیسی مسلط نیست نکنه فک و فامیل های هستین که آنقدر با چسبوندنش به گوگوش میخواهید معروفش کنید

  • امیر ارسالی در

    بازیگرا اولا هیچکدومتون اینقدر اعتماد بنفس بزرگی ومحبوبیت برندارین واسه خودتون چه سحر چه مهناز ،،بعدشم خدایی آدم خیلی زورش میاد بعضیا خودشونو انسان حساب میکنن درصورتی که تیکه های اهانتشون تو جامعه افتضاح بوده ،،

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی دله و پکیده ای . فقط همین 🤣

  • ناشناس ارسالی در

    مهناز افشار یه دلقک خودنماست، یه ذره کلاس و استعدادهنری نداره خیلی ام دوس داره خودشو زورکی شبیه یکی دیگه نشون بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها