|

ناز و عِشوه غلیظ "دنیا مدنی" تو اینستا؛ با موی بلوند و کلاه لاکچری چه خفن شده!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر خوشگل و شناخته شده ایرانی می باشد که همیشه چیزی برای انتشار در اینستاگرامش دارد اینبار هم ویدیویی کوتاه در حال میکاپ گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده و خوش چهره ایرانی است که البته بیشتر او را در تئاتر و اینستاگرام دیده ایم تا تلویزیون. وی دختر بازیگر معروف خانم رویا تیموریان می باشد که به لطف حضور مامان جان دنیا خانم هم به این عرصه بی دردسر راه پیدا کرد.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی از هنرمندان بسیاااار فعال در فضای مجازی می باشد که خیل هم اهل عشق و حال و تفریح است و خب باید این ها را هم به اشتراک بزاره، حالا جدا از روزمرگی هایی که دائما در حال انتشاره!

دنیا مدنی در اینستاگرام بیش از 753 هزار دنبال کننده دارد و 1080 پست منتشر شده. وی به تازگی هم ویدیوی کوتاه از خود منتشر کرد که با آرایشی زیبا و قر و قمیش در حال فیلم گرفتن بود که خانم آرایشگر رژ لبو میاره وسط. این ویدیو پر محتوا را در ادامه مشاهده می کنید!

دنیا مدنی با یه آقا چسبیده به هم!

همانطور که گفتین دنیا مدنی بسیار اهل خوشگذرانی و گشت و گذار است و از بیشترشان هم عکس و فیلم منتشر می کند مگر اینکه پارتی چیزی باشه و نزاره!

وی یا در کوه و جنگل و بیان به سر میبره و یا در سفر های خارجه و مهمونی و کافه گردی. ظاهرا این روز ها خیلی به بازیگران سخت میگذره و اگه اونا با این شرایط حوصلشون سر میره و از زندگی مینالن پس مردم عادی باید چی بگن!

اما مدتی پیش ویدیویی از دنیا مدنی توسط خودش منتشر شد که همراه با یک آقا در حال پاراگلایدر سواری است و با توجه به اینکه خانم بازیگر هنوز ازدواج نکرده احتمالا این آقا کمکی می باشد اما خب نزدیکی این دو جنجالی و پر از انتقاد شد.

البته که ظاهرا این تجربه از طرف یک رفیق برای خانم بازیگر بود که به عنوان کادوی تولد پیش پیش به او داد. دنیا مدنی در کپشن این پست نوشت:

مرسی رفیق این بهترین کادوی تولدی بود که گرفتم. تجربه‌ی عجیبی بود. فهمیدم چه قدر نمی‌ترسم و این خیلی بهم قدرت میده 

doniamadaniii_1624989677

عشق و حال خانم بازیگر حتی به قیمت ترس!

دنیا مدنی این طور که در صفحه اینستاگرامی اش پیداست و کپشن هایی که مینویسد بسیار بسیار علاقه من به تجربه موارد خاص و جالبه. خانم بازیگر حتی چیز هایی که ازشون ترس رو هم امتحام میکنه تا به ترسش غلبه کنه. در ادامه دره نوردی او را مشاهده می کنید که انگاری از این هم میترسیده اما با ترسش روبرو شده و بعد تر هم تصاویری از گشت و گذار او را در موارد دیگر می بینید. 

دنیا مدنی از دختران با دل و جراتی می باشد که خیلی هم اهل ریسک وتجربه است.

doniamadaniii_1595263354

دنیا مدنی در کپشن این تصویر نوشت:

هیولای زندگیم چند وقته بیدار شده، هر چه‌قدر تونست ترسوندم، هرچی زشتی و سختی بود بهم نشون داد. به اندازه‌ی خودم. هم قد خودم شد، دنبالم راه افتاد. بزرگ و بزرگ تر شد. سیاه، بدقواره. دویدم و فرار کردم تا رسیدم لب پرتگاه، راهی نداشتم جز پریدن تو دره!

دره برام راه نجات شد! یه جایی که هیچ راه فراری نداره. جایی که هر چه قدر آبشار بلند باشه مجبوری بپری، میترسی فکر می کنی"من نمی تونم"یا"من ازم بر نمیاد!"از آبشار میپری. از پایین به اون بالا نگاه می‌کنی. با خودت میگی: من از چی میترسیدم؟ این که همه اش لذت بود!

فکر نمی کردم دره‌نوردی برام فلسفه بشه، که شد!

هر سنگی بزرگی رو که ازش رد شدم، هر آبشار بلندی که پریدم، هر کارگاهی که طناب ریختم و اومدم رسیدم تهش، برام عین خود خود زندگی بود.

هیولا اون بالا موند من پریدم تو دره‌ و ازش فرار کردم.اما خیلی یاد گرفتم. زیادی بزرگ شدم. سی سالمه. اما انگار صدوسی سالمه. حالا دیگه مهم نیست چه قدر تو این عکس زشتم مهم اینه که نجات پیدا کردم.

doniamadaniii_1558281026

doniamadaniii_1558360813

doniamadaniii_1593762905

doniamadaniii_1639328694_3

doniamadaniii_1568991013

چندی پیش تصویری از دنیا مدنی با لباسی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد. عکسی خاص و متفاوت که البته جوراب توری و لباس کوتاه این بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

356302511630155550

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

دنیـا مدنی در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است. او در ماه رمضان 1397 با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.

doniamadaniii_1624627950

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی و پدرش دنیا مدنی و پدرش
دنیا مدنی و رویا تیموریان دنیا مدنی و رویا تیموریان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها