|

"مریم معصومی" از لبای غُنچش پول درمیاره؛ پیج خانوم هک شد و عکسی ناجور استوری شد!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که در اینستاگرام بسیار اکتیو است اما ظاهرا پیج خانم بازیگر را هک کرده اند!

لینک کوتاه کپی شد

مریم معصومی بازیگر شناخته شده و البته خوشگل ایرانی است که در چند وقت اخیر بیشتر در تئاتر فعالیت دارد. وی از هنرمندانی می باشد که هم میتواند نقش های طنز مثل "سه دنگ سه دنگ" را بازی کند و هم در سریال هایی جدی مثل "همه چیز آنجاست" نقشی جدی را به خوبی ایفا کند.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی بازیگری بسیار فعال در اینستاگرام است که راه به راه چیزی برای پست و استوری کردن دارد. البته خانم بازیگر طرفداران زیادی هم دارد و بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده او نیز هستند و 880 پست منتشر شده هم دارد!!

اما به تازگی مریم معصومی استوری هایی گذاشت که پیج او را شب گذشته هک کرده بودند و طرف هم لا به لای استوری های خانم بازیگر عکس خودشو منتشر کرده و ظاهرا تحت تعقیب بین المللی هم هست!

Untitled

مریم معصومی همانطور که گفتیم خیلی فعاله تو پیجش اما گاهی اوقات تولید محتواش از بی معنی بودن هم میگذره! وی در تازه ترین پستی که منتشر کرد بومرنگی بی نمک از خود گرفت و کپشنی کم معنی هم نوشت که با انتقاد کاربران همراه شد.

البته انتقاد کاربران تنها به بی مفهوم بودن این پست نبود و خیلی ها هم گفتند قشنگی زندگی برای شما پولدار هاست و ما طعم خوشی رو نمیچشیم و از اینجور صحبت ها.

وی با انتشار ویدیوی که در ادامه مشاهده می کنید نوشت: 

قشنگیای زندگیتو بشمار

هرروز یه اتفاق جدید برامون

توو راهه 

خوشگلاسیون خانم بازیگر تو اینستا

اما روند بلاگر ها و خلاصه چرخاندن پیج به دست کسانی که معروف و یا اینفلوئنسر هستند اینجوریه که از کافه گردی و بیرون رفتناشون منتشر کنن و یا از ارایشگاه رفتن و خوشگلاسیون هایی که دارن بزارن و یا تیپ و استایل های شیک و خفنی که میزنن!

مریم خانم معصومی هم مشخصه که وضع مالی خوبی داره و زیاد تیپ های خاص و لاکچری میزنه. خیلی وقتام از گشت و گذار و خارج رفتناش میزاره اینبار هم لاک ژلی که تازه عوض کرده رو به رخ کاربرا کشید و نشون داد! ظاهرا قرتی بازی و فخرفروشی این روزها درآمد بیشتری داره تا زحمت کشی و کار یَدی!

البته که خانم بازیگر با نشون دادن دست و لاکش ناخن کارشم تگ کرده و تبلیغی هم براش زده. اینجوری هم خوشگل کرده و هم پول تبلیغشو گرفته. میدونید که تبلیغات چقدر تو اینستاگرام ترند شده و چه کسب درآمد خوبی هم داره.

حالا شما فکر کن از قبل هم معروف بوده باشی و مایه دار هم باشی دیگه همه چی تمومه و ده هیچ از بقیه جلوتری و به راحتی مثل خانم های بازیگر میتونی تبلیغ بگیری و دست آخر هم مانند خانم بهاره رهنما پول رو پول بزارید!

maryammasoumi__1639833555_5

شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

maryammasoumi__2746613663449981455_1251077275

البته مریم معصومی تا به حال چیزی از نامزد و یا همسرش رو نکرده اما خب گاهی استوری هایی عاشقانه مثل تصویر بالا انتشار میده و یکبار هم عکسی پست کرد که با تیپی خفن در کنار یک آقا تو ماشین خفن ترشون بودند و خانم بازیگر تنها گوشه چشمی از آقای داماد نشون داد!

Untitled (1)

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است. 

وی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

maryammasoumii1_1585940167

maryammasoumi__fanpage_1634139824

persianactors.new_1621918351

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ازدواج کن ، راحت میشی . آدم احساس میکنه داری درد میکشی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها