|

لباسِ مورد دار "روناک یونسی" رسواش کرد؛ خوشگذرونی های لاکچری!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی است در اینستاگرام فعال و اکتیو می باشد به تازگی هم با عکس های پیست اسکی اش همه رو زخمی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
4

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی می باشد که هم نقش های آرام و محجبه را به خوبی بازی میکرد و بهش میومد و هم نقش های منفی مثل سریال" سقوط آزاد". البته این سریال آینده خانم بازیگر را ساخت و او با همسرش در این کار آشنا شد و ازدواج کرد.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی بعد از ازدواج به کانادا مهاجرت و کشف حجاب کرد و حالا همراه با آقای شوهر که مدل هم هستند و دو فرزند پسرش زندگی میکند. البته اینجور که از حرف های خانم بازیگر معلوم بود اونقدر ها هم از این مهاجرت راضی نبود و سختی های زیادی را کشیده اند. روناک یونسی میگوید بعد از مهاجرت با وجود اینکه همه چیز را پیش بینی کرده و تحقیق کرده بودند اما باز هم با مشکلاتی روبرو شدند که فکرشم نمی کردند! وی حالا هیچ فعالیت هنری ندارد و تنها در اینستاگرام گاهی تصاویری منتشر می کند و ظاهرا قصد دارد تا شاخ مجازی شود.

از این ها که بگذریم روناک یونسی حالا بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و حاشیه خاصی هم ندارد. به تازگی خانم بازیگر به پیست اسکی رفت و حالا هی عکس میزاره. در ادامه پست جدید او را مشاهده می کنید با کپشنه میزان درجه هوا!

ronakyoonesi_1641702907_1

ronakyoonesi_1641702907_2

وقتی روناک با اینهمه کار زیبایی بازم اعتما به نفسش پایینه!

روناک یونسی در کانادا زندگی میکند و محدودیت در حجاب ندارد اما با این حال عکس هایی که میزاره اونقدرها هم بی حجاب مثل خانم صدف طاهریان نیست و اگر اونور آب اونجوری هم بچرخه حداقل تو فضای مجازی منتشرش نمیکنه.

اما خانم خانما علاقه بسیار زیادی به فیلتر های اینستایی داره و ظاهرا معتادشون شده چون هیچ عکسی بدون فیلتر پلنگی نمیزاره و با وجود عمل تزریق ژل و پیرسینگ و خلاصه قرتی بازی هایی که داره اما همچنان اعتماد به نفس کافی رو نداره و باید عکساش با ادیت باشن. ناگفته نماند با وجود اینکه خارج از کشور زندگی می کنه اما همچنان عادت ایرانی بودنش را دارد و آرایش های غلیظ زیادی می کند در صورتی که اونور بیشتر چهره ها ساده و بی ارایش هستند!

ronakyoonesi_2672149430061647576_242493044

روناک مدتی پیش هم یک عکس از خود در اینستاگرام منتشر کرد که انگار بلافاصله بعد اینکه از خواب بیدار شده و گوشی رو دست گرفت از خودش سلفی گرفته! 

honarmandan_official_1639864858_1

این سلفی خانوم بازیگر کامنت هایی را هم به همراه داشت و خیلی به مذاق فالوورهایشان هم خوش نیامد. با هم برخی واکنش ها به سلفی روناک یونسی را مرور می کنیم:

-حالا واجب که ژولیده بیای حرف بخوری بعد میگن چرا دخالت میکنین خب خودت خواستی بشر

-این چه قیافه ایه مثل این کتک خورده ها

-صورت نشسته اما با فیلتر

-چرا موهاشو شونه نکرده

ronakyoonesi_1633235395

وقتی آقا منشوری تر از خانوم میشه!

از این ها که بگذریم روناک یونسی همسر پرحاشیه ای هم دارد او که سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند چندی پیش تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه تا کجا چاک دارش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

celebrity_mahboob_1638531105

البته که آقای مدل بدنی تیکه ای دارند و ورزشکار حرفه ای هستند به همین دلیل احتمالا فکر کردند که حیف میشه اگه این اندام رو به بقیه هم نشون ندن و زیر لباس بمونه. به همین دلیل یقه پیراهنشون تا کجا باز شد و هیکل برنز و عضله ای که داشتند رونمایی شد!

این تصویر بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت و کاربران همیشه در صحنه نظراتی متفاوت دادند.

محسن میری 5 سالی از روناک یونسی کوچکتر می باشد اما با این وجود مثل خیلی از بازیگران طلاق گرفته نیستند و اتفاقا دو فرزند پسر هم دارند.

52d9f9ce-24f4-4735-a1fd-77a00fd85bf4

بیوگرافی روناک یونسی 

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران است که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

بیوگرافی آقای همسر

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

ronakyoonesi_1582607796

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    اصلا ایتها کی هستن که شما خبرشون رو منتشر میکنین . یارو دو تا فیلم بازی کرد و رفت. به ماچه که الان چیکار میکنه و سر و وضعش چجوریه. بگذارین فراموش بشن تو عمق عشق و حالشون دور از وطن. یه روزی آرزو میکنن یه زندگی ساده داشتن ولی تو وطن خودشون.

  • پریا ارسالی در

    بدم میاد تو زندگی مردم برین!بدمون میاد!!با این روناک خانومم!آه اه اه🤮!والا به خدا!
    از روی نصیحت به همون گفتمممممم!

  • مهتاب ارسالی در

    وای خدای من چقد نازه روناک گلم

  • مینا ارسالی در

    ازاون سلفی صورت نشسته حالم بهم خورد لباش خ چندشه

  • ناشناس ارسالی در

    می‌دونی انقد بدم میاد یکسر گیر دادید به بازیگرا نعیمه نظام دوست اینجوری قلی پور اون جوری هر کسی زندگی خودشو داره و یه عقایدی به ما چه لباسش گشاد تنگ من دوست دارم حجاب رو رعایت کنم یه نفر دیگه یه جور دیگه ول کنید

  • محمد رضا ارسالی در

    بنده خدا برای دیده شدن چه کارها که نمی کنه ....

  • مهدی ارسالی در

    جون لب خوشکل خوش باش ناز بندر

  • ناشناس ارسالی در

    چیه خودش اون شوهرش فک میکنن برا ملت جالبن

  • ضد فساد ارسالی در

    خدامرگه هرچی سلبرینی فاسده ببره که الگوهای فساد درجامعه هستند

  • نازی ارسالی در

    آخه یعنی چی تو زندگی مردم دخالت میکنید هر چی بود یا شده به طرف مربوط هست . لباس یارو چاک داشته به ما چه اصلا

  • عادل ارسالی در

    اره درسته زندگی هر کی به خودش مربوطه ولی نه تا این حد بد حجاب

  • ناشناس ارسالی در

    چهره این ها رو آدم نگاه میکنه باید کفاره بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها