|

قِر و قمیش"صبا خانوم راد" واسه فالوورها؛ خانوم تو اینستا از همه چیش پول درمیاره!

saba rad shayanews

صبا خانوم از هر چیزی برای تبلیغات اینستاگرامی استفاده می کند خانوم مجری سابق که حالا کلی فرق کرده این روزها در اینستاگرام پول پارو می کند

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد این روزها حسابی در اینستاگرام غوغا می کند. او که تا همین یکی دو سال پیش مجری به خانه برمی گردیم بود بعد از ازدواج با مانی رهنما تصمیم گرفت از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی کند و مدتی به ترکیه مهاجرت کرد و دوباره به همراه شوهرش به ایران برگشتند.

به گزارش «شایانیوز» صبا راد با وجود اینکه در اینستاگرام دنبال کننده خیلی زیادی هم ندارد ( کمتر از 750 هزار نفر) اما کار و کاسبی اش حسابی سکه شده و کلی تبلیغ می گیرید.

صبا البته راه و روش خاصی برای تبلیغات اینستاگرامی خود دارد. خانوم بلاگر برای هر تبلیغ کلی سناریو می چیند و فیلم بازی می کند تا تبلیغاتش واقعی تر به نظر بیاید. او حتی از کمر درد و مریضی اش هم برای تبلیغ گرفتن استفاده می کند. مثلا در استوری که صبا خانوم اخیراً منتشر کرده گویا کمر خانم مجری در حین کار منزل درد می گیرد و ایشان از شدت درد مجبور می شود کار را رها کرده و استراحت کنند اما به یکباره با دیدن یکه دسته گل از این رو به آن رو می شوند و همه چیز را فراموش می کنند!

صبا خانوم راه بلاگری رو خوب بلده!

صبا خانوم برای اینکه شاخ اینستاگرام شود راه و روش بازی را خوب یاد گرفته. خانوم مجری که سالیانی او را با مقنعه و مانتو دیده بودیم حالا در اینستاگرام لباس راحتی می پوشد و حجاب نصفه نیمه هم دارد و برای اینکه دل فالوورهایش را بدست آورد کلا ناز و عشوه هم میاد. اینها باعث شده استوری و پست های صبا خانوم دیده شود و صبا بتواند راه به راه تبلیغ بگیرد و پول دربیاورد. 

Untitled

وقتی مانی با همسرش بلاگرش همراه است

مانی رهنما همسر خواننده صبا راد است صبا که ظاهرا همانند بهاره رهنما با ازدواج و شوهر دومش حسابی شکوفا شد و پایه ای برای جنگولک بازیاش پیدا کرد. البته که آقای شوهر میدونه داره چیکار میکنه و صبا راد از طریق اینستاگرام روزانه تبلیغات بسیاری میزاره و برای هر 15 ثانیه هم میلیونی پول میگیره.

صبا+راد

صبا خانوم راد از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 745 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرساده است را مشاهده می کنید.

55

اگر به پیج صبا راد سر زده باشید به راحتی با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که صبا خانوم از اینستاگرام به راحتی روزی 10 تا 15 میلیون درآمد دارد. که در ماه حدود 400 میلیون تومان خواهد شد که با درآمدش از صداوسیما اصلا قابل مقایسه نیست. البته به این عدد اضافه کنید پولی که صبا از اجرای مراسم ها و جشن های مختلف می گیرد. 

سوتی عجیب صبا خانوم زمانی که هنوز مجری بود!

تیر ماه 94 بود که در برنامه به خانه بر می گردیم در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند. او که متوجه نبود ماه رمضان هست شروع به تست غذا و روزه خواری در آنتن زنده کرد.

کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد. البته صبا خانوم که آن روزها خیلی باحجاب بود سعی کرد با توضیحات این ماجرا را به نوعی توجیح کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها