|

"زنِ شاهرخ استخری" دخترای خوشگلی شو نشون داد؛ بلاگری خوب پول داره!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و اینبار هم عرض اندامی از خود کرد و دل فالوور ها را برد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شاهرخ استخری بازیگر معروف و خوشتیپ ایرانی است که با بازی در سریال "دلنوازان" و بعد هم "فاصله ها" دیده و معروف شد. البته تا به الان هم آقای بازیگر فیلم و سریال چشمگیری مثل این دو نداشته و ظاهرا نقطه اوجش در همین دو کار بود و تمام!

به گزارش«شایانیوز» شاهرخ استخری در گذشته بسیار غیرتی تشریف داشتند و اجازه انتشار عکس به خانومشون نمیدادن اما ظاهرا با شرایطی که الان در اینستاگرام هست و شما هم میداند که چقدر خیلی ها قرتی و چشم و هم چشم شدند، شاهرخ خان هم تحت تاثیر جو قرار گرفت و دید نه اینور بهتره! در نتیجه خیلی وقته که نه تنها اجازه عکس گذاشتن به همسرش خانم سپیده بزمی پور رو داده بلکه خانم خانما بلاگر هم هستند و از این طریق کسب درامد نیز دارند.

سپیده بزمی پور همانند همه بلاگر ها در اینستاگرام عکس و فیلم هایی از زیر و رو زندگی اش و البته آقای شوهر و دختراش منتشر میکنه و تولید محتوا میکنه. از اون طرف هم تبلیغات و معرفی های زیادی داره و در قبالش هزینه خوبی میگیره. در ادامه استوری های جدید وی را مشاهده می کنید.

estakhrifamily_2747445369404335515_7467241465

estakhrifamily_2747392538125994899_7467241465

فخر فروشی و خانه لوکس آقای بازیگر

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید. به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند و لحظه ای از خود و یا خانواده شان پست و استوری می گذارند.

parwsi_org_1586547435

موضوعی دیگر درباره همسر این بازیگر جوان وجود دارد. شاهرخ استخری طبق گفته خودش علاقه ای به پخش تصاویر همسرش را نداشت. اما چرا؟ به گفته برخی کاربران سپیده بزمی پور قبل از ازدواج با شاهرخ استخری روابط عاشقانه ای داشته و تصاویری هم از لباس نامتعارف او در فضای مجازی منتشر شده است.

دلیل اینکه آقای بازیگر هم علاقه ای به نشان دادن همسرشان نداشتن همین موضوع بوده که نمی خواسته کسی او را بشناسد!

Untitled (1)

iran_actor_actress_1596658654

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    به زور پول و پله شوهرش خودشون رو بزک دوزک میکنه و لباسهای گرونقیمت میپوشه و سعی میکنه خودش رو راضی نشون بده ، ولی ته تهش یه زن خیلی معمولیه . یه سری تو روستاهای این مملکت بزنین تا ببینید چند میلیون خانم تر از این خانم و امثال این ، مثل یه شیر زن با شوهراشون زندگی میکنن.

  • ناشناس ارسالی در

    آدم دلش به این بدبخت های روزگار می سوزه

  • ناشناس ارسالی در

    توی خونه با چکمه؟ بری تو برف چی میپوشی ندید بدید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها