|

تیپ دیده نشده از "ترلان خانوم" اونور آب؛ پروانه با کُت شلوار اومده رادان با مانتو!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه چهره پر سر و صدای این روزهاست که با بازی در فیلم گربه سیاه خیلی تو چشم رفت و حالا مدام در حال حضور در اکران های مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد
3

ترلان پروانه بازیگر خوشگل و جوان ایرانی می باشد که سال هاست تو تلویزیون و البته بیشتر سینمای کشور فعالیت دارد و معروف است. ترلان پروانه چهره ای نیمه نچرال دارد یعنی هم عمل کرده نیست هم مواردی زیر پوستی مثل زاویه فک و پروتز لب و... انجام داده تا حق مطلب را ادا کند و از خانم های بازیگر عقب نمونه!

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه این روزها سخت مشغول کار جدیدش است که بعد از دو سال بالاخره چند روز پیش اکران شد. در این مدت ترلان خانم با بهرام رادان که هم در فیلم "گربه سیاه" بازیگر است و هم تهیه کننده، مدام در حال رفت و آمد به اکران های مختلف نیز هستند و هربار هم تیپ های خانم ترلان پروانه مورد انتقاد قرار میگیره.

البته باز خوبه تیپ های ترلان کم حجاب و کوتاه و جذبه ولی حداقل جذابیت رو داره. چون خیلی از خانم های بازیگر هستند که هم نامتعارف میپوشن و هم بیریخت!

honarnews__1641129777_1

اما ترلان پروانه و بهرام رادان به جز اکران های داخل کشور چند ارکران هم در خارج از کشور مثل ترکیه و ارمنستان و... داشتند و خلاصه حسابی در حال کشت و گذار هستند و سر و صدا.

اما حضور جدیدشان در استانبول بود که بر روی فرش قرمز رفتند و باز هم استایل خانم بازیگر نظرات زیادی داشت. خیلی ها از تیپ و اعتبار بهرام تعریف و تمجید کردند و خیلی ها هم به تیپ و اعتبار ترلان خانوم انتقاد و تمسخر!

 برخی گفتند که بهرام رادان چرا اصلا با ترلان پروانه کار کرده و در سطحش نیست! این در صورتیه که خانم پروانه سابقه و کارنامه کاری خوبی دارد و تا به حال در فیلم و سزایل های بسیاری حضور داشته و نباید تنها از روی تیپ و یا ارتباطش با آقایون چنین مواردی رو بهش نسبت داد چون دوتا مسئله جدا هستند.

و اما کاربری دیگر نوشته بود ترلان پروانه کت شلوار پوشیده و بهرام رادان مانتو!

این نظر جدا از طنز بودنش واقعیت هم بود که خب در نوع خودش ترند شده و بدک هم نیست. در ادامه ویدیویی که از این دو هنرمند گرفته شده را مشاهده می کنید.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه برای هرچه خفن تر شدن در هنر بازیگری کلاس های بسیاری مثل سوارکاری، فن بیا، زبان بدن، موسیقی، هنر های رزمی و... را رفته است.

armin__ahmari_1640442708

melikakalhori_1638425010

sabafeizabadii_1639659849

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هانی ارسالی در

    خاک توسراونایی ک میان ازترلان عکس میگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    تابه حال به این دید بهش نگاه نکرده بودم.🤣 تیپ ترلان خیلی قشنگه اما رادان خیلی بد پوشیده

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی ازش بدم میاد🤢🤢

  • ناشناس ارسالی در

    اون رفته ان جا شما هم ولش کنید

  • @gy ارسالی در

    یکمم دلقک بازی هاتو کم کن
    هی عکس با هودی تو ماشین

  • مینل ارسالی در

    وایی خدا خوش قلب خوشگل مهربون

  • غفار ارسالی در

    خخ چه باحال یکی باکت شلوارتنگ یکی بامانتوخخ

  • سیده ساجده حسینی ارسالی در

    سلام حسودنباشیدهرکسی باسلیقه قلبی خودش زندگی می کنه خیلی هم خوب هستن

  • r.o ارسالی در

    یعنی عادی نشده واستون همچین تیپ هایی واقعا متاسفم:/چ ربطی داره دوس دارن اینجوری میپوشن خیلیم قشنگه تا بازیگرای بدبخت ی لباس می‌پوشم یا ی سفر میرم اصن تموم میخورم براشون حاشیه درس میکنین بس کنین دیگه اه یکی دوس داره کت و شلوار تنگ یکی دوس داره چادر بپوشه ی خورده احترام بزاریم اونام مث ما آدم هسن

  • رها ارسالی در

    قشنگ گفتی

  • .... ارسالی در

    من طرفدار ترلان پروانه نیستم ،‌ ولی یه سوال ، به شما چه ، فقط بلدین حاشیه سازی کنیدو اینو اونو خراب کنید ، برای فکرای بسته و احمقانتون متاسفم ،خودتون خیلی خوشتون میاد یکی شمارو زیر ذره بین بگیره و همش تو عذاب باشید ، میگید طرف بدنو ریخته بیرون میری عکسارو نگاه میکنی همش دو سانت مچ آستینش اومده بالا
    واقعا چی بهتون میرسه؟
    از این همه حاشیه سازی خسته نمیشین؟

  • Faranak ارسالی در

    اگه ازش بدتون میاد مجبور نیستید بیاید خبراشو ببینید بعدشم براش کامنت بد بزارید هم خودش هم لباسش خیلی هم خوشگله
    اون استوریم‌ واسه فالووراش و کسایی که دوسش دارن میزاره نه شما
    فقط دنبال حاشیه این

  • ناشناس ارسالی در

    🥰🥰💞💞👍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها