|

جذب فالوور از "لیندا کیانی" یاد بگیرین، لاکچری بازه؛ عشقشم غیرمجازه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی باریگر جذاب سینما و تلویزیون عشق گوشاره است و سعی می کند در مراسم های مختلف با گوشواره های زیبا دلبری کند.

لینک کوتاه کپی شد
4

لیندا کیانی جزو بازیگران جذاب و خوش چهره سینما و تلویزیون است که در اینستاگرام کلی عاشق سینه چاک دارد. البته طرفداران زیاد لیندا بیشتر به خاطر عکس ها و پست هایی است که در اینستاگرام منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» لیندا فضای مجازی با آنچه ما از این بازیگر در سینما و تلویزیون می بینیم کلی فرق دارد. خانوم در اینستاگرام خیلی اعتقادی به حجاب ندارد و همیشه با تیپ باز و منشوری است که همین موضوع باعث شده خانوم کلی فالوور داشته باشد.

lindakiani4_1630441552

البته یکسری عکس کلاً بی حجاب هم از لیندا خانوم در اینستاگرام وجود دارد که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که این تصاویر جعلی و فتوشاپ است.

مشخص نیست که این تصاویر توسط چه کسانی و با چه هدفی منتشر شده البته برخی هم معتقدند مثل ویدیوهای فتوشاپی که بهنوش بختیاری از خودش بی حجاب منتشر می کند ممکن است لیندا خانوم هم برای سرگرمی و فان این تصاویر را منتشر کرده باشد.

ac-image-mG1583398352pV

linda+kiany

لیندا خانوم عشقِ گوشواره!

لیندا خانوم خیلی به تیپ و قیافه و نوع پوشش خود اهمیت می دهد و سعی می کند همیشه جذاب و تو دل برو باشد. خانوم بازیگر البته خیلی هم عشق گوشواره است و مدل های مختلفی از گوشواره دارد و سعی می کند در جشن و مراسمات مختلف با گوشواره هایی جذاب خودنمایی کند.

lindakiani4_1627226054

lindakiani4_1592559826_1

lindakiani4_1623427241

لیندا خانوم آیفون خفنش رو کرد تو چشم همه!

لیندا خانم کیانی مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نا مفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

lindakiani4_1620321746+(1)

کاربری هم در پاسخ به این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

وقتی لیندا خانوم کیانی عاشقِ شادمهره!

شاید بتوان لیندا کیانی را جزو پرحاشیه ترین بازیگران زن فضای مجازی دانست که در هر مقطع زمانی هم حرف برای گفتن دارد. یکی از صحبت های حاشیه برانگیز لیندا اظهار نظر او درباره شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی بود. لیندا در یک گفتگوی اینترنتی گفته بود که امثال شادمهر عقیلی باعث شدند که موسیقی فعلی ایران حفظ شود و ما مدیون او و امثال او هستیم.

این صحبت های خانم کیانی موافقان و مخالفان خود را داشت و اکثر طرفداران خوانندگان دیگر به او حمله کردند. او قبلاً هم درباره صحبت های شهرام شب پره خواننده مشهور که گفته بود دوست دارد به ایران برگردد گفته بود: ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم... او قبلا هم در یک مصاحبه گفته بود محمدرضا گلزار را دوست دارم چون خوشگل است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    لیندا خانم ، لجبازی با صدا و سیما عاقبت خوشی برات نداره. لااقل همون لیندا کیانی زمان پایتخت باش.

    • زهرا ارسالی در

      تابلوکه فوتشاپه

  • ناشناس ارسالی در

    لیندا خانوم عشقه😘😘😘😘

  • محمد ارسالی در

    چرا لبش اونجوریه؟
    خیلی غیرطبیعیه

  • علی ارسالی در

    فداش بشم من

  • محمدرضا ارسالی در

    ایشون بازیگر خیلی خوبی هستند

  • Fatmeh ارسالی در

    خیلی خوشگلن می‌خوام بدونم شما چی گیرتون میاد حاشیه درست میکنید برای بازیگر ها خب آیفون خریده باشه عکسشم میگیره میزاره فضای مجازی خیلی های دیگه هم همینکارو میکنن ولی فقط شما باید به خانم کیانی گیر بدید

  • ناشناس ارسالی در

    احتمالا این عکس ها فتوشابه هم خیلی طبیعی نیست هم اینکه اگر این عکس ها فتوشاب نبود حتما تو پیجسون می دیدیم ولی هیچ کدوم از اینها توی پیجشون نیست

  • ناشناس ارسالی در

    فکر کنم اینجا ایرانه ها؟؟؟

  • محمد ارسالی در

    خیلی خوشگلی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا به همه بازیگران شفا عنایت بکند

  • ناشناس ارسالی در

    لیندا جان واقعا خوشکلی

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشین از این تیپ ها در خیابان زیاد هستن

  • محنا ارسالی در

    ای خدا اینا کین دیگه کشتن ما رو
    میگن که:ز گهواره تا گور فقط آدم بمون دانشهم نجویدی فدای سرت

  • ناشناس ارسالی در

    باحجاب کمی جذاب بود ولی حال میبینم چیزی ندارد اصلا یک قیافه جلف دارد

  • ــــــ ارسالی در

    واقعا برای همتون متاسفم یعنی نمیدونم ادم باید ب شما ها چی بگه اون فقط بازیگر ک شغلشه قرار نیس شما ها نظر بدید بگید اینجوریه یا اونجوری لباس پوشیده بی ادبی نشه ولی ب شما چه هرکی زندگی خودشو داره داره برای خودش زندگی میکنه ن شما شماها عقیدتون اینکه باید باحجاب ولی اون دوس نداره باحجاب باشح پس ممنون میشم نه تنها برای خانم لینداکیانی بلکه تمام بازیگران و خواننده ها و مردم ک در زندگی شخصی انها دخالت نکنید(:

  • M.M ارسالی در

    لیندا جون هر کجا که هستی آسمانت آبی باشه...
    هر کجا که هستی دلت آفتابی باشه لبت خندون،چشات درخشان وشاد....هر کجا که هستی مثل مهتاب ماه خورشید بدرخشی...امیدوارم تمام مردم ایران جانم شاد باشند....مردم ایران جان پولدار باشند و پولشون صرف شادی و زیبایی و سفر کنند...آمین یارب العالمین....

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی وقته که دیگه فاتحه هنر و هنرمندی به این معنا توی این مملکت خونده شده، صد رحمت به هنرمندان زمان شاه

  • ... ارسالی در

    بابا این سایت فقط به حجاب بازیگرا کار داره ب ت چ ؟
    هرکی یه سلیقه داره حتی اگه سلیقه من و تو نباشه یا باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها