|

"نگار خانوم" انگاری فقط اومده که با قِر و قمیش تبلیغ کنه؛ لباسی چَسبان و منشوری!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر معروف ایرانی می باشد که ظاهرا در تبلیغات تنها به پول فکر کرده و ویدیویی که منتشر کرد حاشیه دار شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

نگار عابدی بازیگر معروف ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی مثل "دودکش" و "شمعدونی" دیده ایم و واقعا هم استعداد خوبی هم در نقش های مظلوم دارد و هم در نقش شر و جیغ جیغو!

به گزارش«شایانیوز» نگار عابدی در تئاتر هم فعالیت زیادی دارد و جدیدا هم با سریال پلاک 13 مهمون خونه های مردم بود. اما خانم بازیگر همانند خیلی از بازیگرای دیگه تو اینستاگرام فعالیت داره و با وجود اینکه تعداد فالوور هاش اونقدری زیاد نیست اما تبلیغات هم میکنه. اما نکته ای که بین خانمای بازیگر مشترکه و ترفند جدیدشونه اینه که پیجی که میخوان معرفی کنن رو خیلی صمیمی جلوه میدن که اعتماد کاربر بیشتر جلب بشه اما این وسط یهو یه سوتی پیش میاد که فالوورا نه تنها توجهی به تبلیغ نمیکنن که سوتی رو هم سوژه قرار میدن!

خیلی ها گفتن اگه شما تحت درمان خانم دکتر هستین و صمیمی هم هستن پس چرا ایشون به جای عابدی میگن عابدینی؟! حتی فامیل خانم بازریگر رو هم به درستی نمیدونن و تنها برای تبلیغ خوشحالن که پیجشون توسط شخصی معروف معرفی میشه!

البته خانوم بازیگر موهایی فر فری هم دارند که کاربران همیشه در صحنه در این باره هم به نگار عابدی نظر دادند و گفتند یه تبلیغ هم برای موهات بزار تا به خاطر اونم شده وز وز موهات از این حالت دربیاد!

کاری به معرفی و پولی که این بازیگر خانوم در قبال معرفی میگیره و اصلا کار اون خانم دکتر خوبه یا بد نداریم اما گاهی نظرات کاربران اونقدر خصوصی میشه که درست نیست!

شاید نگار عابدی موهای فر شدش رو دوست داره یا اصلا نمیخواد چیزی به موهاش بزنه و این نظرات بی احترامی و دخالت بی جاست که برخی فالوور های همیشه در صحنه میدن.

negarabedi80_1628172413

نگار عابدی از دسته خانم های بازیگری می باشد که طرز لباس و ژست هایی که میگیرد چقدر نامتعارف و ناجور باشد. 

بعضی از عکس های وی فیگور هایی دارند که با نظرات افراد مریض و کم شعور جامعه همراه میشه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید و بعد هم درباره استایل ناجور خانم بازیگر صحت می کنیم.

negarabedi80_1604906916_1

ژست منشوری خانم بازیگر روی صحنه تئاتر!

هم آن طور که ابتدای متن اشاره شد نگار عاشق تئاتر است و خود هم مدیون صحنه نمایش می داند البته این عشق تئاتر برخی مواقع هم کار دست خانم بازیگر داده به طور مثال انتشار تصاویری از ژست های نگار در صحنه یک تئاتر با واکنش های زیادی مواجه شد.

2

celebrityha_ir_1633523458_6

honarmandan_hotpics_1559853427_4

honarmandan_hotpics_1559853427_6

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.

نگار عابدی

negarabedi80_1461840355

ازدواج و طلاق خانم و آقای بازیگر

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دخترش اِما این زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد.

abedinegar-photokade-com-1

در نهایت چند سال پیش این زوج هنری از هم طلاق گرفتند ، آقای هاشمی سال 94 چند سال بعد از طلاق خود با مهشید ناصری ازدواج کرد.

همسر-دوم-هدایت-هاشمی-کیست؟

رابطه جالب با دخترش

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود بنظرم وقتی بچه‌ ها با پدر و مادرشان رفیق هستند راحت‌ تر مسائل‌ شان را با آنها در میان می‌ گذارند.

اِمای من هم از همان دورانی که کم سن و سال بود تا حالا عادت کرده همه چیز را برایم تعریف کند همین موضوع ما را به‌ شدت به هم نزدیک می‌ کند.

film_clip_ax_1637961384_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه چقدر خانمهای بازیگر، زود از هم جدا می شوند

    و زندگی نکبت واری را تجربه می کنند

  • ضد فساد ارسالی در

    خاک برسر همشون که بویی از عفت و حیا ودینداری ندارن

  • ناشناس ارسالی در

    چی بسر بازیگران اومده چرا یکی یکی اصالتشونو میزارن کنار یعنی تااین حد غربزدگی وتقلید...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها