|

"ساره بیات" خودش کم بود آجیشم اروپایی خودنمایی کرد؛ فنگشوی چه اثر لاکچری داشت!

servin bayat shayanews

سروین بیات خواهر کوچیکه ساره بیات بازیگر معروف می باشد که در اینستاگرام با پوششی نامتعارف عکس منتشر کرد و پیج خود را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف و خواهر کوچکتر ساره بیات بازیگر معروف نیز می باشد که به همراه همسر و فرزندش سال هاست در هلند زندگی می کند.

به گزارش«شایانیوز» این خانواده در کل از افراد سرشناس و باکلاسی هستند که به دور از حاشیه زندگی می کنند و همانند افرادی مثل خانم بهاره رهنما نیستند که تازه به دوران رسیده  باشند. سروین و ساره چه اون که در خارج از ایران هست و چه ایشون که در داخل، هر دو چهره هایی ساده و کم آرایش دارند و باز هم مانند امثال خانم رهنما معتاد به میکاپ های تند و تیز نیستند. 

از این ها که بگذریم سرون بیات در اینستاگرام فعالیت زیاد دارد و به واسطه آقای شوهر و خواهر مشهور پیجش به بیش از 425 هزار دنبال کننده رسیده و فعالیت دارد. وی به تازگی هم تصویری از خود به همراه رفیق جانش منتشر کرد که هیچ کپشنی نداشت و تنها ابراز وجود بود!

53

بیوگرافی سروین بیات

سروین بیات متولد 4 دی 1369 در تهران، طراح و مدل ایرانی است.بیوگرافی سروین بیات و همسرش رضا قوچان نژاد او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شور و شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است. افرادی که به به مثبت گرایی اعتماد دارند به فنگشوی نیز اعتقاد زیادی دارند. فنگشوی تلاش می کند تا در محیط زندگی و کار تغییراتی ایجاد کند تا سیگنال کیهانی را بهتر جذب کند.

sarvinbayat_1638278621_1

اما سروین خانم همانطور که گفتیم خواهری به نام ساره دارد که در سینما و تلویزیون ایران فعال است. وی از چهره های بی حاشیه ای می باشد که ابهت خاص خود را دارد.

ساره بیات با اینکه خواهر بزرگتر و دهه پنجاهی سروین است برای اولین بار مدتی پیش یا آقای علیرضا افکاری ازدواج کرد و حالا ظاهرا قشنگ تر از گذشته زندگی می کند زیرا اگر از دنبا کنندگان او در صفحه اینستاگرامش باشید متوجه تغییر رویه خانم بازیگر دشه اید چه در ظاهر و چه در لطافت و خوشحالی عکس ها.

sarehbayat.fan.s_1633780057

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

ساره و سروین هر دو از خانواده های لاکچری و چشم و دل سیری هستند که هواداران خود را دارند.

Untitled

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

CAiNquUB5dZ

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه.

رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

sarvinbayat_1639230142

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اصیل ارسالی در

    چرا هرکی میاد یه فیلم بازی میکنه انگار که دیگه از قفس آزادشده، بعدشم میگن ای وای از کجا شروع کنم،؟؟؟

  • مینل ارسالی در

    از فیلم دل چقدر تعغیر کرده وایی

  • ناشناس ارسالی در

    بزار حالشون کنن ما که نتونستیم از این دنیا حالي ببریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها