|

"شادی مختاری" با استایلی ساده اما ده مَن اکسسوری؛ چهره ظریفش کِراش همه شد!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری بازیگر جذاب و جدید ایرانی می باشد که برای اکران سریال جیران دعوت شد و با استایلی ساده و شیک حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شادی مختاری بازیگر تازه شناخته شده ایرانی است که با سریال "جزیره" به مخاطب نشون داده شد و حالا معروف است. البته نصفه شهرت این بازیگر نوپا به دلیل شباهتش به سحر قریشی است که خیلی ها میگن عمل جراحی کرده تا بدل سحر بشه و جایی در سینما پیدا کنه. ناگفته نماند این بازیگر جوان در سریال دلدار نیز ایفای نقش داشته اما با جزیره معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» شادی مختاری هنرمند دهه هفتادی که این روز ها اینستاگرامش به بالای 150 هزار دنبال کننده رسید در صورتی که قبل از جزیره حتی کسی نمیدونست چنین شخصی وجود دارد. خیلی ها او را بی استعداد میدانند اما برخی هم هنوز کم تجربه خطابش می کنن و بنظرشون جای پیشرفت داره. 

از این ها که بگذریم شاید هم خانم مختاری اول راه است و در آینده به هنرمندی با استعداد و جذاب تبدیل بشه نه صرفا به خاطر چهرش بالا بیاد. به تازگی اکران سریال "جیران" برگزار شد که بسیاری از هنرمندان در آن دعوت بودند. شادی مختاری نیز با استایلی معقول و خانومانه حضور داشت در صورتی که خیلی از خانم های بازیگر با سابقه این مراسمات رو با فشن شو اشتباه گرفتن و با تیپ هایی اَجق وجق ظاهر شدند.

cinema_ladies_1641924149_1

058630-Gahar-ir

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند مثل خانم سحر قریشی!!!

hana__hashemipanah_1641920918

شادی مختاری پس از 3 سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال "سایه بان" به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌است.

rominaparto_1641913014

کار خبرنگاری را رها کردم

قبل ورود به دانشگاه در یکی از خبرگزاری های کشور کار کردم تا اینکه تصمیم گرفتم وارد عرصه بازیگری شوم به همین دلیل بعد از کلاس بازیگری ، خبرنگاری را رها کردم.

علاقه به موسیقی 

موسیقی بخش جداشدنی از زندگی من است ، درس هم که می خواندم همیشه یک موزیک بک گراند درس خواندن من بود.

shadimokhtarii_1641125478

shadimokhtarii_1569696394

shadimokhtarii_1626372118

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ارسالی در

    بانوی جذاب♡

  • ستوده ارسالی در

    چهره شو دوس دارم

  • Dina ارسالی در

    کراش همه شد!!!!
    جذاب نیست

  • ترسا ارسالی در

    خانم زیبا همیشه همین مدل بمون ونزارآدما تغییرت بدن

  • ناشناس ارسالی در

    ببینید کی روی شخصیت و باطنش کراش میزنه 😒

  • ناشناس ارسالی در

    شبیه اسکلته
    کجاش خوشگله دختره ی عملی😑😑

    • ناشناس ارسالی در

      کسایی که میگن خوشگل نیست حسودت

  • ناشناس ارسالی در

    زیباست

  • ارسالی در

    کجاش شبیه سحر قریشیه دختر به این متینی و نازی رو با سحر قرشی مقایسه می کنن واقعا !!!؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها