|

"روناک یونسی" واسه این ویدیو چه قیافه ای گرفته؛ خانوم با لباس عجیب اومد جلو دوربین!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر معروف و مهاجرت کرده اینبار ویدویی منتشر کرد که به زبان انگلیسی صحبت می کند و خانم بازیگر حسابی خودنمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد که چند سالی میشه همراه با همسرش به کانادا مهاجرت کرده. روناک یونسی بازیگری معروف است و تا به حال در چند فیلم و سریال هم ایفای نقش پررنگ داشته اما باز هم شهرتش در حدی نیست که او را بتوان بازیگری تراز دانست و رفتنش رو هم خیلی مهم و حیاتی!

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی در اینستاگرام همانند همه سلبریتی ها یکسری هوادار داره که از هر چیز خانم بازیگر تعریف میکنن و قربون صدقش میرن، یکسری هم مخالف داره که از هر چیزی استفاده میکنن تا الفاظ ناجورشونو بگن. حالا روناک یونسی به تازگی ویدیویی کوتاه منتشر کرد که در آن توضیحاتی انگلیسی میده و خانوم بازیگر هم که قطعا متوجه حرفاش میشه ابرو بالا میندازه و خلاصه واکنش نشون میده که یعنی میفهمه!

حالا همون دسته دوم که گفتیم اومدن و حسابی از خجالت روناک یونسی دراومدن و مسخرش کردن که فهمیدیم بلدی و زحمت کشیدی بعد چند سال زندگی اونور چهار تا کلمه بلدی و ازین حرفا...

Untitled

روناک یونسی: مهاجرت نکنین!

البته ظاهرا خانم بازیگر اونقدر ها هم از این رفتن راضی نیست. روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست!

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران را داشته توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

روناک یونسی هم مانند خیلی از بازیگرای خانوم که مهاجرت کردند و لباس رو از تن کندند رفت و ریز ریز کشف حجاب و لباس کرد اما تصاور برهنه زیادی از خود تو صفحش منتشر نمیکنه شاید چون میخواد ذهنیت مردم رو نسبت به خودش خراب نکنه و به بازیگرای منفور نسبتش ندن!

اما از این طرفم برای این که فالوورا رو راضی نگه داره و بتونه شاخ مجازی بشه برا تبلیغات مواردی از خودش رو میکنه. مثلا یه روز فیلم میزاره که داره قر میده و میرقصه و خانومی برهنه هم پشت سرشه!

یه روز دیگه فیلم میزاره که با نیم تنه که تنها دو بند داره و همه چیش بیرونه استوری میزاره که مثلا بعد از تمرین و ورزش اومده و میخواد به خانوما موارد ورزشی رو بگه اونم با دو کیلو ارایش!

این ویدیو خانم بازیگر نه تنها با نظرات خوب کاربران همراه نشد که هیچ، فالوور های خانم تنها موردی که دیدند و اشاره کردند میکاپ غلیظ او بود که هنگام ورزش با کلی عرق داشت. کاربران گفته بودند این میزان تعریق که ارایش روش اومده پوشت رو نابود میکنه و احساس سنگینی هم میده!

به هر حال تمام اینها ترفند های است که پیج های معروف انجام میدهند تا جذب فالوور داشته باشند که البته تا حدودی موفق هم میشن.

روناک یونسی و آقاشون

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

Untitled (1)

روناک یونسی و پسراش روناک یونسی و پسراش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    بیاد به کسی ربط نداره اون راهش رو اینطور انتخاب کرده داره اون ور آب کیف و حال و خوشی می کنه حالا ما خوبه باید با بدبختی زندگی کنیم ما هم اگه وضع مالیه خوبی داشتیم خوش می گذروندیم..دیگه دست از سر دخالت کردن تو کار بازیگرا بردارین مطالب های دیگه بذارین....مطالب های مفید

  • ناشناس ارسالی در

    عاقبت خاک شودحسن جمال من وتو
    خوب وبدمیگذردوای به حال من وتو

  • ناشناس ارسالی در

    روناک یونسی دوست داریم

  • S.k ارسالی در

    روناک یونسی دوستت داریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها