|

"فریبا نادری" با پول شوهر جان رفته فِیشیال اونم یه سالن خفن؛ قبل عمل بینی خانومو!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر جذاب ایرانی که به لطف اقای شوهر زندگی لوکسی دارد اینبار برای فیشیال صورت رفت و تبلیغ ریزی هم کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

فریبا نادری بازیگر معروف و خوشگل ایرانی می باشد که حضور پررنگی هم در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام دارد همانند بسیاری از خانم های بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از خودش به خصوص از نوع سلفی دارد.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

fariba_naderi___1641818162

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری راه به راه از خودش عکس منتشر می کنه به کنار، وی شوهری مایه دار داره که باعث شد بعد از ازدواج به زندگی مرفه و لوکسی برسه. خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت و از صورت بدون ارایشش بعد از فیشیال رونایی کرد!

از اونجایی که فریبا نادری از سلاطین فیلز اینستایی هستش خیلی از کاربرا مسخرش میکردن که چرا از چهره خودت بدوت فیلتر و ارایش نمیزاره، خانوم بازیگر هم در یکی از لایو هاش نه تنها ارایش نداشت بلکه فیلتر صورتشم برداشت و خب خانومایی که از رو حسودی نظراتی دادند رو کاری نداریم اما خانوم هایی که از روی منطق قضاوت کردند چهره فریبا نادری رو با وجود سن و سالش و گریم هایی که انجام میده در بازیگری خیلی هم خوب دونستند و نظراتی مثبت دادند!

حالا فریبا نادری دوباره این حرکت رو زد که البته تنها برای نشون دادن پوستش نبود و با این کار تبلیغات جایی که رفته بود هم انجام داد.

البته شاید بشه بهشون حق داد چون این روزها حتی مردم عادی هم از طریق اینستاگرام و پیح سعی بر کسب درآمد دارن و پیجشون اکه پتانسیلش رو داشته باشه تبلیغات انجام میدن، چه برسه بع افراد معروف که خب صد قدم جلو تر هستند و نیازی به جذب فالوور و شهرت ندارن چون معروف اند!

فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست. بلکه هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکنه.

fariba_naderi___1639587224

fariba_naderi___1636975917

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

fariba_naderi___1637316658

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

فریبا-نادری

شغل دوم خانم نادری

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

در ادامه تصویری از فریبا نادری قبل و بعد از عمل بینی اش را مشاهده می کنید.

91927601628153398

faribanaderi_fan_1638611981_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها