|

"شبنم خانم قلی خانی" عجب دلبری شده؛ خوش پوش شمایی بقیه اَداتو درمیارن!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر محبوب که برای اکران جیران دعوت شده بود برخلاف خانم ها دیگر که با پوشش های عجیب آمده بودن، با استایلی شیک حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شبنم قلی خانی بازیگر محبوب و جذاب ایرانی می باشد که در کل شخصیت خوبی دارد و به دور از حواشی و حرف و حدیث ها به زندگی و حرفه خود ادامه میده و اتفاقا هنرمندی دوست داشتنی در میان مخاطبین نیز هست.

به گزارش«شایانیوز» شبنم قلی خانی از فعالین اینستاگرام است و تصاویر زیادی هم از خود با تیپ و پوشش های مختلف منتشر می کند اما همیشه با وقار و شیک. وی اعتماد به نفس خوبی هم دارد و همانند بسیاری از خانم های بازیگر با کیلو کیلو آرایش و فیلتر و عمل نیست. 

اما از این ها که بگذریم در اکران سریال جیران بسیاری از هنرمندان خانم دعوت شده بودند که یکی از آن ها نیز شبنم قلی خانی بود. البته خانم بازیگر چند روز پیش هم به اکران فیلم "بی همه چیز" دعوت شده بود و از اونجایی که بازیگران به خصوص خانم ها در این مراسمات امکان نداره که با تیپی تکراری یا معمولی ظاهر شوند هربار با لباس هایی طراحی شده و گاهی عجیب تشریف می آورند!

اما شبنم قلی خانی هیچگاه استایلی منشوری و یا حاشیه دار نداشته البته که گاهی پوشش های خاص و جدید میان سلبریتی ها خیلی هم جذاب است و دیدنی اما در صورتی که جذاب باشن. شبنم قلی خانی با استایلی زیبا و مقبول حضور پیدا کرد.

shabnamgholikhani_1641929720_1

shabnamgholikhani_1641929720_2

حواشی شبنم قلی خانی

در یکی از قسمت های «دورهمی» مهران مدیری مهمان برنامه شبنم قلی خانی بود که مدیری مثل همیشه با سوال های جنالی اش این هنرمند را به چالش کشید. 

مدیری ابتدا شبنم قلی خانی را بازیگر، کارگردان، فردی آرام و بی حاشیه در عرصه هنر معرفی کرد و پس از سلام و احوالپرسی با حضار از او در مورد، بی حاشیه بودن و دخالت نکردن در اتفاقات دنیای هنر پرسید و قلی خانی هم در این خصوص توضیح داد: همیشه از حاشیه دور بودم و دوست دارم روی کار، زندگی و تدریسم تمرکز کنم. شاید بقیه انتخاب می کنند که در حاشیه باشند اما من نه.

shabnamgholikhani_1632200010

وی در ادامه صحبت های خود را با اولین حضورش در عرصه بازیگری آغاز کرد و گفت: ابتدا به خاطر جوی که بین دوستانم بود، طراحی صحنه خواندم و در کنارش بازیگری انجام می دادم و برای فوق لیسانسم در استرالیا کارگردانی را ادامه دادم و تجربه ساخت 11 فیلم کوتاه را دارم.

قلی‌خانی در خصوص مدت زندگی خود در استرالیا اظهار داشت: در یک مدت زمان من به خاطر تحصیلم در رشته کارگردانی و همسرم به خاطر شغلش در استرالیا زندگی کردیم و واقعا دوری و غم غربت برای ما سخت بود و دوباره برای ادامه زندگی و روند کار به ایران برگشتیم.

shabnamgholikhani_1626854329_2

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

shabnamgholikhani_1622643305_3

خانواده

در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است. شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود  ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا است.

shabnamgholikhani_1572945986_3

shabnamgholikhani_1572945986_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عشق منی

  • طیبه هستم ارسالی در

    شبنم قلی خانی یه اسطوره یک خانم دوست داشتنی من عاشقش هستم هم خودش هم فیلم ها و سریال هاشون بی دلیل نیست ک یکتاست

  • علی ارسالی در

    امیدوارم همیشه موفق و محبوب بمانی خیلی عزیزی آفرین برپدرومادرت

  • ناشناس ارسالی در

    تودنیااایی🤩🤩🤩

  • شبنم ارسالی در

    سلام طرف دارای عزیزم خوبین وای ممنون از لایک ها تون دوستون دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها