|

سوژه تازه "نیکا خانم" واسه دلبری؛ اول رسوایی تو استخر حالا هم ساز و آواز

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا بعد از اینکه از پایتخت کنار گذاشته شدند با انتشار تصاویر خود در اینستاگرام و ناز و عشوه های شان دلبری می کنند

لینک کوتاه کپی شد
3

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت بعد از انتشار عکس لُختی شان در یک استخر مختلط و البته عکس هایی که از روابط خارج از عرف این دو خواهر نوجوان در فضای مجازی منتشر شد از صداوسیما کنار گذاشته شدند.

به گزارش «شایانیوز» حذف سارا و نیکا از پایتخت البته با واکنش هایی هم روبرو شد اما مسئولان صداوسیما اصلا به این اعتراضات که بیشتر هم از سوی بازیگران بود اهمیت ندادند و روی نام این دو دختر نوجوان خط قرمز کشیدند.

262065951626317531

سارا و نیکا هم بعد از اینکه حذفشان از صداوسیما قطعی شد و فهمیدند شانس دوباره ای در کار نیست سعی کردند از طریق اینستاگرام با مخاطبان و دوستدارانشان که بیشتر هم پسران جوانان و نوجوان بودند در ارتباط باشند. این دو خواهر حالا هر کدام در اینستاگرام یک میلیون فالوور دارند و باوجود اینکه خیلی در فضای مجازی فعال هم نیستند اما هر پست و استوری که از خودشان منتشر می کنند به سرعت در فضای مجازی وایرال می شود. مثلاً همین استوری که نیکا خانوم از هنگ درام نوازی خود منتشر کرد و باوجود اینکه به گفته خودش خیلی در نواختن این ساز تبحر ندارد و هر چه هم که یاد گرفته از اینترنت بوده اما این ویدو در پیج های طرفداری این دو خواهر به سرعت پخش شد و کلی هم لایک و کامنت گرفت.

از این ها که بگذریم همان طور که گفتیم سارا و نیکا حالا هر کدام یک میلیون دنبال کننده دارند و با احتیاط خیلی بیشتری در اینستاگرام فعال هستند. آن ها بعد از رسوایی پخش شدن تصاویر استخر مختلط و حرف و حدیث ها، خیلی وقت است که دیگر آنها را با کلاه می بینیم و حجاب کامل دارند اما به تازگی نیکا خانم که از سارا هم شیطون تره ویدیویی کوتاه از خود استوری کرد که با یقه ای باز و موهایی بیرون ریخته و پرکلاغی است.

در واقع سارا و نیکا همیشه با همین استوری های کوتاه و عشوه های دخترانه برای کاربران دلبری میکنند و با وجود اینکه سن کمی دارند دو سه سالی می شود که آن ها را با میکاپ های غلیظ و موهای رنگ شده می بینیم. در واقع آنچه که در تصاویر و پست های این دو خواهر مشهود است زنانه شدن این دو نفر است. به نحوی که در عکس های اخیر چهره سارا و نیکا 17 ساله کاملا زنانه شده است.

sara.nika.fan.33_1632657968_4

sara.nika.fan.33_1632569371

سارا خانوم دلتنگ کیست؟

یکی از ملزمات شاخ اینستایی شدن شکست عشقی است و چندی پیش سارا ویدیو دلتنگی و حس شکست عشقی را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد که سوژه هواداران آنها هم شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چش تونم در آد ....... بیشعور ها

  • فراموش شده ارسالی در

    معصومیت فدای معروف شدن؟ هنوز دیر نشده.

  • میلاد ارسالی در

    جاجی تو میری استخر یا حموم با لباس میری مگه ؟

  • ناشناس ارسالی در

    من اینو میگم هر کس مسول اعمال خویش است

  • خخخخ ارسالی در

    قضاوت نکنیم

  • ستاره ارسالی در

    متاسفم برای ی سری انسان ها که هنوز فرق دابسمش و با عشوه گری و جمع فالور و شکست عشقی یکی میکنن😢🤔💔😐😐😐😐

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من واقعا نمیدونم چرا روز تا شب میشینند پشت سر همه حرف میزنن،بخدا الان ۲۰۲۰هستیم،تو دوره صفوی زندگی نمیکنیم،چطور کارای اینا براتون عجیبه،اما خودتون هر کاری بکنید،کسی نمیتونه حرف بزنه،پس خواهشا اول خودسازی،بعد مردم سازی

  • مهدی ارسالی در

    نیکا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها