|

سلفی کم حجاب "مهناز افشار" پشت میله؛ وقتی خانوم بازیگر از باباش میگه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار با انتشار یک عکس جدید که البته هیچ معنی و مفهوم خاصی هم ندارد صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار که یکی دو سالی است به آلمان مهاجرت کرده و دیگر در ایران نیست سعی کرد دوری از کشور و مخاطبان را با حضور در فضای مجازی و اینستاگرام جبران کند.

به گزارش «شایانیوز»  مهناز افشار چند سالی می شود که از همسر آقازاده اش یعنی یاسین رامین طلاق گرفته و با دخترش لیانا به آلمان مهاجرت کرده اند. وی مدتی هم در ترکه به سر برد اما به گفته خودش به خاطر دخترش مجبور به انتخاب زندگی در آلمان شد.

مهناز افشار در این چند سال ازدواج دوباره نداشت. او حتی اونور آب به طور کل کشف حجاب و لباس هم نکرد مثل کسانی که مهاجرت کردند!

البته خانم افشار هر از گاهی عکس و تصاویری با پوشش نامناسب از خود منتشر می کرد اما برای حفظ ظاهر هم که شده همیشه یه کلاه یا توربان به سر دارد.

mahnaz_afshar_2750330372539059821_241999282

mahnaz_afshar_1641303918

البته مهناز افشار گاهی اوقات عکس ها و تصاویر بی ربط و نامفهوم هم در اینستاگرامش منتشر می کرد. 

از پست های نامفهوم و نه چندان جالب مهناز افشار هم میشه به پست چند روز پیشش اشاره کرد که پای خودش و دخترش لیانا رو به هم چسبوند و برهنه عکس گرفت!

واقعا مفهوم این عکس هیچ چیزی نبود جز اینکه برخی افراد با افکار مریض و ناسالم نظراتی زشت و زننده بزارن و فوت فتیش ها هم قربون صدقه الکی برن!

mahnaz_afshar_1639679113

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

mahnaz_afshar_1621099520

وقتی مهناز خانوم از بابای عرق خورش می گه!

اما مهناز افشار هم در ایران و هم بعد از مهاجرت از بازیگران حاشیه دار و سر و صدا دار سینما بود و هست.

مهناز در پست هایی که منتشر می کرد یا حجاب اش خیلی درست و کامل نبود یا حرف ها و صحبت هایی مطرح می کرد که خیلی در فرهنگ ما پذیرفتنی نبود. مثل اظهارنظر جنجالی او که گفته بود پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند و یا صحبت های او درباره اینکه خیلی به حجاب پایبند نیست و در جمع های خصوصی و حتی در خیابان های آلمان حجاب ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی