|

"مارال فرجاد" رفت اروپا خیلی ریز پسر شد؛ کفش سیندرلایی پای خانوما چی میگه!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر معروف که به مجارستان رفته ریز ریز در حال کشف حجابه و به تازگی هم موهاشو مدل پسرونه کوتاه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مارال فرجاد بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که با وجود چهره نچرالش اما جذابیت خاص خود را دارد و خیلی ها هوادار و حتی فن پیجش نیز هستند.

به گزارش«شایانیوز» مارال فرجاد خواهر کوچیکه مونا فرجاد و دختر جلیل فرجاد می باشد اما وجود اینکه این خانواده شهرت خود را دارند اما همانند مثلا شریفی نیاها تراز اول نیستند! 

از این ها که بگذریم مارال فرجاد مدتی می شود که از ایران خیلی ریز و سوسکی رفت و ظاهرا قصد برگشت هم ندارد. البته که خانم بازیگر هنوز کشف حجاب کامل نکرده اما خب چیزی هم به این مرحله اش نمانده. در ادامه تصاویر جدید او را که در اینستاگرام منتشر کرد مشاهده می کنید. ناگفته نماند موهای مدل پسرونه خانوم بازیگر هم مورد توجه فالوور ها قرار گرفت.

maralfarjad_1642186425

maralfarjad_1641987772

البته اگر شما از ان دسته مخاطبانی هستید که مارال فرجاد را زیبا نمیدانید باید بگوییم که خانم بازیگر یک ورزشکار حرفه ای نیز می باشد و یوگا کار میکند. در ادامه تیکه ای از حرکات وی را می بینید که به راحتی با لباسی جذب منتشر کرده!

اما به تازگی تصاوری هم از مارال خانوم فرجاد منتشر شده که مربوط به اکران خصوصی فیلم "ربوده شده" است و نیکی کریمی، هستی مهدوی و مارال فرجاد در آن هستند و برخی مارال فرجاد رو پلنگ و خفن دیدن بعضیا هم هستی مهدوی رو جیگری با لباس نامتعارف دیدن و یه عده هم که عاشق نیکی خانم هستند جذاب واقعی خطابش کردن و به شوهر نکردنش گیر دادن!

جالب اینجاست که همه ام کفشای پاشنه بلند و نوک تیز پوشیدن که معلوم نیست تم برنامه بوده یا اتفاقی!

stylebazigaran_1639914748_1

stylebazigaran_1639914748_2

stylebazigaran_1639914748_3

stylebazigaran_1639914748_4

مارال فرجاد در کل چهره ای نچرال دارد و همین که دست به عمل های زیبایی و پلنگ کردن خودش نزده نسبت به خانومای دیگه بین هنرمندا نشون میده اعتماد به نفش بیشتری داره.

maralfarjad_1640977299

سَر و سِر مهراب و مارال

مارال فرجاد رابطه خوبی هم با آقای مهراب قاسم خانی دارد. ظاهرا روابط ان دو بیشتر از دو دوست و همکار است و اینطور که معلومه در آینده ای نه چندان دور باید منتظر ازدواج آن ها هم باشیم.

اما مهراب قاسم خانی تا به حال دو ازدواج نا موفق هم داشته و از هر زنش هم یک فرزند دارد! احتمالا اگر با مارال هم وصلت کنند یک فرزند هم از ایشون خواهند داشت. در ادامه تصویری از مارال و مهراب و فرزنان آقای نویسنده مشاهده می کنید که به سفر قشم رفته اند.

مارال+فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

maralfarjad_1631887585

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها