|

رقابت زشت همسران "مهدی و سپهر" ؛ دبی نشینای لاکچری!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی ظاهرا حسابی در حال خوشگذرونی تو دبی است و راه به راه از سوارکاری اش فیلم و عکس منتشر میکند.

لینک کوتاه کپی شد
2

این روزها اسم ستاره معصومی معروف تر از ستاره استقلالی هاست و فضای اینستاگرام خالی از عکس و فیلم و لاکچری بازی هایش نیست. وی که از مهدی قائدی 7 سال بزرگتر است اما ظاهرا برخلاف خیلی از سلبریتی ها اتفاقا خیلی هم خوشبخت هستند!

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی در صفحه اینستاگرامی اش بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد که البته حواشی و موارد ناجوری که داشت به این تعداد رسید و شاخ شد. اما خانم شاخ بعد از رفتن به امارات کمی لاکچری تر شد چه در رفتار و چه در صحبت. این را هم همه می دانیم داشتن پول زیاد و رفاه و خوشگذرونی خب اعصاب و زندگی هر کسی رو راحت تر میکنه و سکونت تو جاهای خفن هم تو بهتر شدن رفتار تاثیر گذاره!

از این ها که بگذریم ستاره معصومی مدتی میشه که اسب سوار شده و چند باری هم استوری هایی از سوارکاری اش منتشر کرد. در ادامه ویدیو جدید خانم باکلاس را مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_2752227222449179092_14424276718

setareh.masoumi_2730463904348958456_14424276718

زن دافِ سپهر حیدری سر تمرین!

ستاره معصومی با انتشار تصاویر داف طور و عرض اندام از خودش تونست معروف بشه. ظاهرا این نوع رویه بین بازیکنان زیاد شده و آقایون فوتبالیست کمی تا قسمتی غیرتشان نم کشیده چرا چون مدتی پیش هم تصاویری از آقای سپهر حیدری منتشر شده بود که همسر خود یعنی خانم آرام جوینده را با لباسی جذب و ناجور سر تمرین تیم برده بود و حتی بالای سر بازیکنان هم با اون تیپ ایستاده بود! ناگفته نماند در حال حاضر اقای سپهر حیدری نیز در دبی سکونت دارد.

sepehr_heydari_wife_brigade_are_training_to_players1

sepehr_heydari_wife_brigade_are_training_to_players

اما مهدی قائدی هم از ان امر مستثنی نیست و قطعا اگر مربی ای چیزی بود زنشم سر تمرین میبرد چون هم بدون اجازه خانوم نمیتونه آب بخوره و هم مشکلی با بدن نمایی ایشون نداره و هم ستاره معصومی یه جورایی آقا بالاسر و مدیر برنامه مهد قائدی محسوب میشه!

در ادامه تصویری که ستاره معصومی برای سالگرد ازدواجشون منتشر کرده بود رو مشاهده می کنید. اینکه دبی کشور آزادیه قبول اما میتونست فقط کمی لباس گشاد تر و زیبا انتخاب کنه اما ظاهرا حاشیه سازی با اندام خانوم مهم تر بوده!

mehdighayedi10_1640975254

حالا از این ها گذشته ستاره معصومی در اینستا ظاهرا برای بدخواهان و حسودان استوری هایی منتشر میکنه که زندگی لوکسی که دارن رو به نمایش بزاره و دم به دقیقه هم از کادو هایی که به مهدی میده و یا مهدی بهش میده با ذکر جزئیات به اشتراک میزاره!

مدتی پیش مهدی قائدی برای همسرش با پول عرب هدیه ای گرون خرید. ساعت لوکس برند رولکس که قیمت آن از میلیون تا میلیارد میرسد، که ظاهرا برای این بازیکن جوان خریدش راحت بوده و همسرش هم مثل همیشه آن را تو چشم کاربران کرد!

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

گردنبندی هم که گردن آقا مهدی در تصویر پایین مشاهده می کنید کادویی بود که ستاره خانم برای تولدش همین چند روز پیش خرید و حسابی تو اینستا به نمایشش گذاشت.

varzeshgram3_1640533704
اما ستاره خانوم با این همه ناز و ادا و کلاس انگاری بعد اینهمه مدت هنوز زبان انگلیسیش خوب نشده و تنها به خوشگذرونی فکر میکنه! ناگفته نماند دو خواهر و برادر و مادر ستاره معصومی نیز به لطف وجود آقای داماد یعنی مهدی قائدی خارج برو شدن و دائما در حال رفت و امد به دبی پیش دخترشون هستند البته از جیب اقای فوتبالیست!

وی به تازگی هم تصویری از خود به همراه خواهر زیبایش را استوری کرده اما گویا هنوز زبان انگلیسی خانوم آقای فوتبالیست کامل نشده چرا که واژه cuite (به معنی زیبا) را اشتباه نوشت. 

setareh.masoumi_2700388005284106650_14424276718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هردوتاشون صورت عمل کرده دارن. یه تار موی خانواده های خودمون نمیشن.

  • نسرین ارسالی در

    اینا چقدر بدبخت که میرن دوبی زندگی میکنن بعد ادعای لاکچری بودن هم میکنن ''زارت بابا

  • sarina ارسالی در

    خوبع خودتونم میگین شل غیرت

  • متین ارسالی در

    فقط بلدین حاشیه درست کنین بیکارای حسود دو تا عکس گرفتن حرفایی ک نمیزنین بهشون خودتون هیچی نشدین پشت سر این و اون سبزی پاک نکنین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها