|

خوشگلاسیون خفن "لیندا خانوم کیانی" برای تبلیغ؛ خانومی موهات سفید شده ها!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر بااستعداد ایرانی است که علاوه بر بازیگری دست هم در عکاسی داره و گاهی عکس هایی از طبیعت گردی هاش منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیندا کیانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران است که در اینستاگرام هم بسیار فعال است. پیج خانم بازیگر دو میلیون و هفتصد دنبال کننده دارد. پیج لیندا خانم کیانی مثل خیلی از پیج های فعال در اینستاگرام مربوط به روزمرگی های خانم بازیگر است. ناگفته نماند که لیندا خانم کاملا با فضای اینستاگرام آشنایی داره و میدونه که چه پست ها و عکس هایی توی اینستا پربازدید میشه دقیقا به همین دلیل هم به مانند بقیه بلاگرها عکس ها و تصاویری با حجاب کم و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفته.

به گزارش «شایانیوز»، ناگفته نماند که توی پیج لیندا عکس های هنری خیلی زیادی هست دلیلش هم این که خانم بازیگر علاوه بر بازیگری دستی هم در عکاسی داره و چون طبیعت گردی های زیادی هم داره گه گاهی تصاویری زیبا از آن را به اشتراک می گذارد. در ادامه خانم بازیگر را با تم و استایل پاییزه مشاهده می کنید که در فضایی بکر و زیبا عکاسی شده است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی هم جزء سلبریتی هایی است که از قابلیت های پیجش برای کسب درآمد استفاده میکنه و گاهی اوقات تبلیغاتی میزاره اما خیلی هوشمندانه تو این مسیر گام برمیداره و مثل بهاره رهنما، صبا راد و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده. لیندا جزء بلاگرهایی است که واقعا برای فالوورهاش احترام قائله و هر چیزی رو تبلیغ نمی کنه نوع تبلیغاتی که لیندا در صفحه اینستاگرامش می گذاره کاملا طبیعی و واقعیه و شما تصور می کنید که او واقعا از این جنس و کالا خوشش آمده و فقط خواسته آن را با فالوورهایش به اشتراک بگذارد!

لیندا کیانی

لیندا جزء بازیگر هایی است که تیپ های جسورانه و جنجالی میزنه و خیلی مواقع به خاطر نوع پوششی که داره سوژه رسانه ها میشه. از حق نگذریم اصول شیک پوشی رو هم خیلی خوب بلده و انصافا خیلی از استایل های خانم بازیگر به دل میشینه. خانوم بازیگر خیلی هم عشق گوشواره است و مدل های مختلفی از گوشواره دارد و سعی می کند در جشن و مراسمات مختلف با گوشواره هایی جذاب خودنمایی کند. ناگفته نماند لیندا کیانی جزو لیست طلاب می باشد که برای بی حجابی ازشون شکایت شده!

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آخه به تو چه که موهاش سفید شده؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اینطوری میکنین خوب آدم هر جور دلش میخواد زندگی می‌کنه هر جور دلش میخواد لباس میپوشع حالا چون بازیگره نمیتونه حتما باید خودشو خفه کنه

  • ناشناس ارسالی در

    پیر شدی بابا خجالت بکش

  • فرهاد تاجی ارسالی در

    من که عاشقتم و دوست دارم امیدوارم روز به روز پیشرفت کنی لیندای عزیزم تنها بازیگری هستی دوست دارم به کسی هم ربطی نداره تو چطور دوست داری تیپ بزنی همه جوره جذابی

  • ناشناس ارسالی در

    مثل همیشه زیبا و عالی.سلامت و موفق باشی.

  • علیرضا ارسالی در

    تا کور شود هر انکه نتواند دید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها